Xboxlife forum

Mass Effect 2 tråden

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf Ink129 » 20. dec 2009 00:38

ALIE skrev:
ALIE skrev:er der nogen der kan fortælle mig.om min sep fra mass effect 1 kan ændre classe i 2ern. syndes soldier var best i etern men en Vanguard ser bare bedre ud i 2ern.???

UNSKYLD DRENGE OG PIGER FANT MIT SVAR
In the IGN: Mass Effect 2: The Adept, this was said:


Christina Norman: The feel of the classes in Mass Effect 2 is so improved from Mass Effect 1 that we didn't think it was fair to ask players to stick with the same class. While I'm sure you'd enjoy playing a soldier in ME2, I can totally understand you wanting to try out an adept, so yes you will have the option to change your class when you import. We have a story explanation for why your abilities may have changed as well, but I can't reveal that!


Cool nok, dette anede jeg ikke. Og hvis det bliver forklaret igennem historien også, hvorfor man måske har skiftet class, så er det jo bare lækkert. Ved ikke hvorfor, men sådanne småting går jeg rimeligt meget op i, hehe. Historien skal helst bare hænge sammen :P

Dog elsker jeg nok min Vanguard for meget til at udnytte dette, men nice med muligheden for et skift :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf ALIE » 20. dec 2009 01:20

er glad for jeg vil lave min nr1 figure til en Vanguard
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 20. dec 2009 20:33

ok er næsten sikker på hvad svaret er . men når vi bruger vores gamle bliver det vel level 1 grunden til jeg spørger jeg ville lave et par nye til at bruge i 2ern men vis de bliver level level1 gider jeg ikke 2play med dem
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Mr. Aggiz » 20. dec 2009 20:55

ALIE skrev:ok er næsten sikker på hvad svaret er . men når vi bruger vores gamle bliver det vel level 1


Ja, din karakter bliver til levet 1. Hørte jeg i et interview jeg så den anden dag på GameTrailers.

ALIE skrev:grunden til jeg spørger jeg ville lave et par nye til at bruge i 2ern men vis de bliver level level1 gider jeg ikke 2play med dem


Men jeg vil da anbefale dig, at spille med dine tidligere karakter, da de valg du lavede i Mass Effect også får en rolle i det nye spil.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Vix-blue » 20. dec 2009 21:48

Ens character i 2'eren får også nogen bonuser baseret på hvad level den var på i 1'eren.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf ALIE » 21. dec 2009 18:58

Mr. Aggiz skrev:
ALIE skrev:ok er næsten sikker på hvad svaret er . men når vi bruger vores gamle bliver det vel level 1


Ja, din karakter bliver til levet 1. Hørte jeg i et interview jeg så den anden dag på GameTrailers.

ALIE skrev:grunden til jeg spørger jeg ville lave et par nye til at bruge i 2ern men vis de bliver level level1 gider jeg ikke 2play med dem


Men jeg vil da anbefale dig, at spille med dine tidligere karakter, da de valg du lavede i Mass Effect også får en rolle i det nye spil.

det ved jeg har en hovede figure. men og nu er jeg igang med en kvinde. havde mistet mine orginale 6
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 21. dec 2009 20:08

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf omega2oo5 » 22. dec 2009 01:16

Så blev jeg sku klar til Mass Effect 2, tog lige en hurtig gennemgang af Mass Effect! Hvis man altså kan kalde 15 timer hrutigt, det er sku så nemt at blive forgabt i denne fantastiske historie.

Glæder mig som et lille barn juleaften på at spillet kommer i det nye år, så må jeg bare leve af havregryn i en måned for at få råd :P
omega2oo5
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Indlægaf christianmp » 22. dec 2009 06:07

omega2oo5 skrev:Så blev jeg sku klar til Mass Effect 2, tog lige en hurtig gennemgang af Mass Effect! Hvis man altså kan kalde 15 timer hrutigt, det er sku så nemt at blive forgabt i denne fantastiske historie.

Glæder mig som et lille barn juleaften på at spillet kommer i det nye år, så må jeg bare leve af havregryn i en måned for at få råd :P

Tag 2 spil du ikke bruger og lav et trade-in hos gamestop, så får du spillet for 2 spil + 1 kr. Så kan du leve af pasta og ketchup i stedet for havregryn :)
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf spif2001 » 22. dec 2009 15:34

Så er den lange trailer på Xbox live og kan downlaodes på xboxen.

CGI det hele men for helvede det er god stemning! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf ckolsen » 22. dec 2009 16:03

spif2001 skrev:Så er den lange trailer på Xbox live og kan downlaodes på xboxen.

CGI det hele men for helvede det er god stemning! :D



Indeholder traileren spoilers? Vil ikke ødelægge noget for mig selv :-)
ckolsen
Niveau 2
 
Indlæg: 105


Indlægaf ALIE » 22. dec 2009 17:00

http://www.gamespot.com/shows/today-on- ... ot;thumb;1 12 MIN fra gamespot
viser det ny normandy. warning efter han har snakket med joker. snaker han lidt spoiller sprang selv videre et par sec til weapons locker visning.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf spif2001 » 22. dec 2009 17:15

ckolsen skrev:
spif2001 skrev:Så er den lange trailer på Xbox live og kan downlaodes på xboxen.

CGI det hele men for helvede det er god stemning! :D



Indeholder traileren spoilers? Vil ikke ødelægge noget for mig selv :-)

Nah - ikke rigtigt. Hvis du har fuldt med indtil nu, så vil du ikke blive spoilet.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf ALIE » 22. dec 2009 21:46

achievements til spillet
http://www.xbox360achievements.org/game ... ievements/
ikke de store spoillers.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 26. dec 2009 13:58

http://meforums.bioware.com/forums/view ... m=144&sp=0
så det ser ud til der er en import grænse
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron