Xboxlife forum

Mass Effect 2 tråden

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf ALIE » 11. jan 2010 14:57

kan ikke huske hvad den alien i cam 2 hedder. men er det ikke dem der kun bliver 20år gamle.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Mogwai » 11. jan 2010 15:27

Det "blod" på skærmen de har brugt når man har lavt liv, i samme stil som CoD, ser virkelig grimt ud :/
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Mr. Aggiz » 11. jan 2010 15:27

ALIE skrev:kan ikke huske hvad den alien i cam 2 hedder. men er det ikke dem der kun bliver 20år gamle.


Er det ikke Collectors de hedder?

Mogwai skrev:Det "blod" på skærmen de har brugt når man har lavt liv, i samme stil som CoD, ser virkelig grimt ud :/


Ja synes også det ser lidt latterligt ud, men den måde det ser ud på i MW2 er da noget pænere.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf ALIE » 11. jan 2010 21:21

mm tror da ikke det er Collectors
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 11. jan 2010 21:23

her er collectors http://masseffect.wikia.com/wiki/Collectors
og det er dem her Vorcha http://masseffect.wikia.com/wiki/Vorcha The vorcha are the most short-lived species currently known, with an average lifespan of only 20 years
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Mogwai » 11. jan 2010 22:30

Mr. Aggiz skrev:Ja synes også det ser lidt latterligt ud, men den måde det ser ud på i MW2 er da noget pænere.

Ja MW2 er lidt bedre, dog syneg jeg egentlig også at MW2 er lidt overdrevent. Jeg kan egentlig godt lide den måde de laver det i BF Bad Company med at ens skærm bliver sløret og rød i hjørnerne samt at lyden bliver dæmpet. Virker mere realistisk.

På trods at dette ser Mass Effect 2 stadig ret cool ud. Jeg er selv kun lige hoppet på ME vognen da jeg ikke er så vild fan af space settings. ME er virkelig overbevisende og har nogen seje alien races. Tror at hypen er berettiget.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level



Indlægaf ALIE » 11. jan 2010 23:45

begynder virklig at syndes om Subject Zero
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf DanishDove » 12. jan 2010 00:09

Hold da kæft en flot grafik den trailer har! :P
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195



Indlægaf Mr. Aggiz » 12. jan 2010 16:56

En person, på Coolshop nævner en butik, som sælger Mass Effect med den unikke armor, der ellers kun kan skaffes hvis man køber DA: O.

Han vil dog ikke nævne hvilken en det er, eftersom at det er inde på Coolshop, så er der nogen af jer herinde, der er klar over hvilken butik, der gør dette?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf spif2001 » 12. jan 2010 16:58

Mr. Aggiz skrev:En person, på Coolshop nævner en butik, som sælger Mass Effect med den unikke armor, der ellers kun kan skaffes hvis man køber DA: O.

Han vil dog ikke nævne hvilken en det er, eftersom at det er inde på Coolshop, så er der nogen af jer herinde, der er klar over hvilken butik, der gør dette?

Jeg tror han forveksler det med pre-order hos GameStop. Der får man også en armor, men det er ikke DA:O armoren. Det er en speciel Gamestop armor.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf DanishDove » 12. jan 2010 17:12

Huh? Er der pre-order specials ved ME 2? Det har jeg ikke læst noget om - har dog bestilt det via GameStop.
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf spif2001 » 12. jan 2010 17:14

DanishDove skrev:Huh? Er der pre-order specials ved ME 2? Det har jeg ikke læst noget om - har dog bestilt det via GameStop.

Jeg ved ikke om vi får det i DK, men her er preorder traileren:

http://g4tv.com/thefeed/blog/post/70090 ... ailer.html
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron