Xboxlife forum

Mass Effect 2 tråden

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf spif2001 » 28. dec 2009 23:55

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf ALIE » 31. dec 2009 20:26


fedt kan godt lig assassin.
men grunt udsende syndes jeg ikke om. wrex så federe ud. ved godt at han nærmest skal svare til at være 18år menneske aldre. men han ser for ung ud
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 4. jan 2010 12:56

Senest rettet af ALIE 4. jan 2010 19:50, rettet i alt 1 gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf DanishDove » 4. jan 2010 13:38

Hvad skal det betyde? At man beholder sine levels, abilities osv? Det ser i hvert fald ud til at folk er rimelig glade for den tilføjelse.
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf Ink129 » 4. jan 2010 18:47

DanishDove skrev:Hvad skal det betyde? At man beholder sine levels, abilities osv? Det ser i hvert fald ud til at folk er rimelig glade for den tilføjelse.


Jepper, man beholder sine egenskaber, selvom man egentlig begynder et nyt spil. Herligt :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf DanishDove » 4. jan 2010 19:25

Godt nok. Det var også det jeg håbede, det betød. :lol: Det gør det bare til et endnu bedre og realistisk RPG.
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf DanishDove » 4. jan 2010 19:27

Godt nok. Det var også det jeg håbede, det betød. :lol: Det gør det bare til et endnu bedre og realistisk RPG.
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf zuMzArr » 4. jan 2010 19:29

'Ey, jeg har ikke tjekket det dersens Mass Effect ud så meget, så jeg ved ikke så meget om det. Så kunne i ikke lige sige med få ord hvad der er så fedt ved det spil? Umiddelbart hvad jeg HAR set ser ikke så VILDT ud. Men som sagt er det ikke så meget. :P
Billede
zuMzArr
Niveau 5
 
Indlæg: 883


Indlægaf Major Oblivious » 4. jan 2010 20:22

det er bare fedt...

historien, stemningen, mulighederne er episke..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf zuMzArr » 4. jan 2010 20:25

Okay. Så lige et review af 1'eren på youtube, ser sgu fedt nok ud. Men hvad er det for noget med at tage sine evner med i 2'eren? Hvad så med dem som ikke har spillet 1'eren?
Billede
zuMzArr
Niveau 5
 
Indlæg: 883


Indlægaf ckolsen » 4. jan 2010 20:31

zuMzArr skrev:Okay. Så lige et review af 1'eren på youtube, ser sgu fedt nok ud. Men hvad er det for noget med at tage sine evner med i 2'eren? Hvad så med dem som ikke har spillet 1'eren?


Man tager ikke sine evner med, men starter level 1 i ME2. Dog har de valgt du har taget i 1'eren indflydelse på historien i 2'eren.
ckolsen
Niveau 2
 
Indlæg: 105


Indlægaf zuMzArr » 4. jan 2010 20:33

Okay, så det er ikke fordi man nærmest SKAL have spillet 1'eren først? :P Ellers kan man vel finde en som er villig til at sælge det brugt. :O
Billede
zuMzArr
Niveau 5
 
Indlæg: 883


Indlægaf DanishDove » 4. jan 2010 20:34

zuMzArr skrev:'Ey, jeg har ikke tjekket det dersens Mass Effect ud så meget, så jeg ved ikke så meget om det. Så kunne i ikke lige sige med få ord hvad der er så fedt ved det spil? Umiddelbart hvad jeg HAR set ser ikke så VILDT ud. Men som sagt er det ikke så meget. :P


Well, det er jo et RPG - lidt ligesom Fallout - du tager dine egne valg, som har konsekvenser, historien skulle være ret episk også. :) Jeg har det til PC og synes, at det er rigtig fedt, vil dog hellere have det til Xbox 360. :D

Edit: Nej, du behøves ikke at ha' spillet 1'ern. Jeg har selv valgt at anskaffe mig Mass Effect billigt til Xbox 360, da jeg gerne vil ha' en unik historie. Hvad jeg mener er, at hvis du fx kun får Mass Effect 2, skulle spillet vidst blive startet med en introduktion til spillet og dets forgænger (Mass Effect 1) og der vil blive valgt forskellige konsekvenser af spillet selv (læs: jeg ved ikke, hvor mange). Derfor vil jeg hellere spille 1ern først, så det er mine egne valg og ikke kun spillets egne. :D
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf ALIE » 4. jan 2010 20:44

zuMzArr skrev:Okay, så det er ikke fordi man nærmest SKAL have spillet 1'eren først? :P Ellers kan man vel finde en som er villig til at sælge det brugt. :O

syndes ærligt talt vis man hopper ind i2ern uden etteren er man lidt af et
fjols. ikke personligt men når historien er så fed og så vigtig hvorfor snyde sig selv for det. jeg mener man så vel heller ikke lord of the rings 2 uden ettern eller star wares 5 uden af ha set 4 først. :wink:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf spif2001 » 4. jan 2010 23:27

Jo højere level ens karakter fra ME er, jo flere bonusser får man i ME2. Noget med noget stat halløjsa.

...men selvfølgelig ikke noget der er nødvendigt for at spille spillet. Bare en lille hjælpende hånd.

BioWare har det med at hjælpe lidt til. DA:O har f.eks. en masse items man kan få fra start via DLC, online registrering, et flash spil osv. Men de ting bliver forholdsvis hurtigt ubrugelige. Det gør de små bonuser i ME2 sikkert også.

Glæder mig til at se Shepard i Dragon Armor - :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron