Xboxlife forum

FOX NEWS Mass Effect Sex Debate

Her diskuteres alt om Mass Effect.

FOX NEWS Mass Effect Sex Debate

Indlægaf ALIE » 5. okt 2008 03:01

http://www.youtube.com/watch?v=PKzF173GqTU
har i set dette kæft de er dumme :oops:
Senest rettet af ALIE 5. okt 2008 19:41, rettet i alt 1 gang.
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf spif2001 » 5. okt 2008 08:24

In the land of the stupid anything is possible.

Filmen er dog gammel. Endda fra før spillet udkom, så vidt jeg husker.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf phijen » 5. okt 2008 09:26

Hehe, ja det klip er ældre end internettet :P Men for søren hvor ved de ikke hvad de snakker om.
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf sCWasP » 5. okt 2008 20:26

Man kan også se og høre hvor irriteret han er over deres komplette uvidenhed, hvilket sq også er forståeligt, utroligt at en stor nyheds kanal sender sådan noget bæ.
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf dinx » 5. okt 2008 21:03

Man kan tydeligt høre at INGEN andre end ham fra spiketv har spillet Mass Effect.

Utroligt at de lader folk uden nogen egentlig baggrundsvide omkring emnet, kommentere på det....

Lav, lav kvalitets tv......
dinx
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Indlægaf Électrodude » 5. okt 2008 21:10

Interviewet er fuldsteandig ond... De folk har ikke en skid researched (fox news har aldrig researched deres kilder godt overhovedt) spillet og kigget paa hvad den handler om....

MAGEN TIL JOURNALISTIK!!

http://uk.youtube.com/watch?v=Ixt1eu11L ... re=related
Eject - Operation: Shut The Fuck Up!
Électrodude
Niveau 4
 
Indlæg: 553


Indlægaf palnatoke » 5. okt 2008 21:53

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=04nbvLXLWHA[/youtube]
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf ALIE » 5. okt 2008 23:37

ha ha slå på damer fox hvor er i nu
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Lilleprinsen » 6. okt 2008 05:13

ja, det er godt nok old news, men alligevel meget sjovt at se hvad der sker når man opfører sig så dumt på tv bare for at få lidt opmærksomhed. i løbet af ganske kort tid blev hendes bog svinet til på amazon.com af alverdens gamere, der ligesom hende ikke vidste hvad det var de udtalte sig om. men selvom de anmeldelser nu er blevet slettet har hendes bog alligevel kun en rating på 1 1/2 stjerne.

det hjælper jo heller ikke at hende dullen fra Fox er helt og aldeles blank og "eksperterne" har set for meget Oprah og derfor ved at internettet og alle computerspil er onde.
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Indlægaf Dr. Cropes » 10. okt 2008 18:18

Helt ærligt >.< .. Hvis børn idag har lyst til at se "Nøgenhed", så skal de jo "bare slå hen på næsten en hvilken somhelst kanal efter klokken 20" Citat taget fra "Sprængfarlig Bombe" ^^

Nu fisker jeg lige ned efter mit eksemplar af spillet, og PEGI har Rated det til 18+

Og nej.. Du for ikke lov til at bestemme hvad du vil gøre ved din digitale partner i det spil.. Jeg ved ikke hvad Fox har gang i, men endnu en gang beviser de at deres redaktion ikke har nogle brikker at rykke med overhovedet! Det eneste gode fra deres side er Simpsons!

/Cropes
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Rkjohansen » 13. dec 2008 10:25

Man skal måske huske på at det oprindeligt var planlagt at være en del mere hardcore, end spillet blev - hvilket er fint med mig, syntes ikke rigtig den slags hører hjemme i spil universet.
Rkjohansen
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf spif2001 » 13. dec 2008 10:28

Rkjohansen skrev:Man skal måske huske på at det oprindeligt var planlagt at være en del mere hardcore, end spillet blev - hvilket er fint med mig, syntes ikke rigtig den slags hører hjemme i spil universet.

Men det gør vold og mord?

Spil bliver mere og mere lig virkeligheden. Spørgsmålet er ikke om det bliver værre, men om spilproducenterne vil blive ved med at producere spil, som er 18+ rated. Det er jo en kæmpe målgruppe, man "skærer fra". Money, money, money...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Rkjohansen » 13. dec 2008 11:19

spif2001 skrev:
Rkjohansen skrev:Man skal måske huske på at det oprindeligt var planlagt at være en del mere hardcore, end spillet blev - hvilket er fint med mig, syntes ikke rigtig den slags hører hjemme i spil universet.

Men det gør vold og mord?

Spil bliver mere og mere lig virkeligheden. Spørgsmålet er ikke om det bliver værre, men om spilproducenterne vil blive ved med at producere spil, som er 18+ rated. Det er jo en kæmpe målgruppe, man "skærer fra". Money, money, money...


Ikke nødvendigvis, tror det bliver ligesom med kunst, da man opnåede foto-realistiske malerier, begyndte man at lave "urealistiske" malerier.

I Gears kan man slå banderiet og volden fra, sådan bliver det også i fremtiden - dette er samtidig med at den gennemsnitlige gamer er 30 år.
Rkjohansen
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf Bergizzle » 22. dec 2008 01:44

Jeg har lige gennemført spillet og fik endda en achivement for at have klaret hovedparten af opgaverne.
Men på intet tidspunkt kunne jeg vælge at have sex (spillede som Jane) andet end i starten hvor jeg hjalp hende damen fra "luder stedet" eller hvad det end er. Og der var absolut intet at se andet end en hånd på et glas? Så hvad snakker de om
Bergizzle
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Indlægaf Vilsen » 22. dec 2008 08:51

Epilepticgaming har lavet en parody på den originale.

Tjek it Out!
Vilsen
Niveau 5
 
Indlæg: 1182


Næste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron