Xboxlife forum

Hvordan!?!? (Handler om Benezia) *Måske en lille spoiler*

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf omega2oo5 » 25. feb 2008 18:04

Dr.Goat skrev:Synes godt autosafe kunne være mere synlig...
Glemte alt om at gemme og døde en god bid længer henne -
Det hele om igen x(


Ah ja har også irriteret mig flere gange at den ikke gemmer oftere selv, der er sku flere sekvenser i spillet som jeg har spilelt om et par gange fordi jeg ikke gemte første gang jeg gik igennem :P

Men man lærer af sine fejl og det er næsten blevet naturligt at gemme hver gang jeg har mulighed for det :)
omega2oo5
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Indlægaf Dr.Goat » 25. feb 2008 18:49

omega2oo5 skrev:
Dr.Goat skrev:Synes godt autosafe kunne være mere synlig...
Glemte alt om at gemme og døde en god bid længer henne -
Det hele om igen x(


Ah ja har også irriteret mig flere gange at den ikke gemmer oftere selv, der er sku flere sekvenser i spillet som jeg har spilelt om et par gange fordi jeg ikke gemte første gang jeg gik igennem :P

Men man lærer af sine fejl og det er næsten blevet naturligt at gemme hver gang jeg har mulighed for det :)


Jamen du kan da ikke have mere ret :b Learning by doing - Og måske også Doing by Learning :wink:
Dr.Goat
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf xKRAELx » 25. feb 2008 22:51

Jeg er engineer, skød bare alle de folk der kom løbende med pistol. Det var lettest.

Hvergang hun "summoner" mister hun 25% af sit liv eller lignende. Nem fight. Burde bestemt ikke være noget problem :)
Billede
xKRAELx
Niveau 4
 
Indlæg: 342


Indlægaf Dr.Goat » 27. feb 2008 19:30

xKRAELx skrev:Jeg er engineer, skød bare alle de folk der kom løbende med pistol. Det var lettest.

Hvergang hun "summoner" mister hun 25% af sit liv eller lignende. Nem fight. Burde bestemt ikke være noget problem :)


Det er først lidt senere jeg sad fast i :). Der hvor man er kommet op til hende og hun undskylder at hun er blevet hjerne-vasket af Saren.
Men jeg er videre ! :P
Dr.Goat
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf morten p » 27. feb 2008 22:02

Hun var da nem? uheldigvis gik min xbox i stykker da jeg gennemførte det :(
Men jeg gjorde bare som de andre ;)
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Foregående

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron