Xboxlife forum

Hjælp" Ved ikke om Mass Effect er noget for mig..

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Hjælp" Ved ikke om Mass Effect er noget for mig..

Indlægaf p1co9210 » 7. dec 2007 21:13

Hej, vil først sige at jeg ikke er vant til Rollespil. Men har set et par trailerere af spillet, og det ser mega lækker ud i mine øjne. Men er spillet for en der spiller counter-strike og elsker skydespil? Eller skal man kunne li' WoW og andre rollespil, for at kunne li' Mass effect?

Håber i vil give mig et svar:)
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Indlægaf tesoo » 7. dec 2007 21:16

Jeg har aldrig været den store fan af rollespil selv og var virkelig også i tvivl da jeg stod ved disken i blockbuster :D

Da jeg satte spillet i og havde spillet de første 4 timer var jeg solgt :) det kan ikke skuffe så du skal ikke tænke mere :D

Skynd dig ned i Blockbuster inden de lukker kl 10 og kom igang ;)
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Indlægaf p1co9210 » 7. dec 2007 21:19

tesoo skrev:Jeg har aldrig været den store fan af rollespil selv og var virkelig også i tvivl da jeg stod ved disken i blockbuster :D

Da jeg satte spillet i og havde spillet de første 4 timer var jeg solgt :) det kan ikke skuffe så du skal ikke tænke mere :D

Skynd dig ned i Blockbuster inden de lukker kl 10 og kom igang ;)


Hehe har skrevet det på ønskelisten, men kan bare ikke vente så lang tid!

:D
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Indlægaf tesoo » 7. dec 2007 21:20

Så sælg din seng ?
sælg noget familie ?
Sælg dig selv for spillet skal du altså eje nu :D
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Indlægaf p1co9210 » 7. dec 2007 21:23

tesoo skrev:Så sælg din seng ?
sælg noget familie ?
Sælg dig selv for spillet skal du altså eje nu :D


;D
Har du gennemført det?
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Indlægaf tesoo » 7. dec 2007 21:52

Nope men det skal helt klart spilles igen med en anden class når jeg er færdig :P

Er ca 11-12 timer inde i spillet nu og det bliver bedere og bedere :)
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Indlægaf p1co9210 » 7. dec 2007 23:25

tesoo skrev:Nope men det skal helt klart spilles igen med en anden class når jeg er færdig :P

Er ca 11-12 timer inde i spillet nu og det bliver bedere og bedere :)

:D
Lyder godt
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Indlægaf pwr » 30. dec 2007 14:47

Den første lille mission er ret kedelig efter min mening. Men det tager da godt nok lige fat i ens spillesjæl og holder fast ligeså snart den er overstået.
pwr
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf teko92 » 10. jan 2008 15:31

Genial kombi af FPS og RPG -> Oblivion kedede mig så jeg er egentligt ikke RPG-monster-fan men med Mass Effect er jeg på 4. gennemspilning (skal jo lige prøve de forskellige klasser og have kørt en soldier til level 60 ;-).

Kan KLART anbefales. Kun "find mineral missioner" bliver trivielle så dem har jeg droppet.
teko92
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf Dr.Goat » 19. feb 2008 00:35

Er glad for din lille tråd her for jeg står i samme situation : O
Næsten alt lyder perfekt og man kan da ikke lade være med at savle når man ser de trailere o.O!
Det eneste jeg tænker på er om spillet holder i længden???
Er spillet online??
Når det er gennemført - er der så overhoved mere at komme efter?
Kan man få nye og bedre ting? (Jeg holder af spil hvor man evt. kan købe nyt eller opgradere og på den måde udvikle sin karakter)
Håber der er nogle Mass-Effect spillere der vil slå på tråden ... ha ha >_>
Dr.Goat
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf Elgar » 19. feb 2008 19:04

Bare spørgsmålet om det kan spilles online, kan virke som om at der nok findes bedre spil for dig på markedet, hvis det altså er korrekt konkluderet at du godt kunne tænke dig en sådan feature.
Mass Effect er et spil der bare ikke skal spilles online, desuden er det et RPG, ikke en shooter. Spillets force ligger i historien og samtalerne, ikke i kampelementerne. Derfor ville det nok være svært at realisere online, da kampene i sig selv er for tynde.

Men synes selv spillet er fanstastisk, klart mit bedste køb til Xbox 360 og nok på min top 3 all time, da dette er den slags spil som jeg synes om.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Biggus » 7. mar 2008 13:59

Er enig med Elgar - man skal være fan af samtalerelateret RPG for at kunne få det fulde ud af dette spil.. Dog synes jeg at nogle turnedbase eller på anden måde hit&dice spil kan blive meget kedelige mht. kamp - og der er Mass Effect overlegent! Efter min mening en af de bedste spil jeg nogensinde har spillet
Biggus
Niveau 2
 
Indlæg: 147


Indlægaf Dr. Cropes » 10. mar 2008 09:21

Jeg har lige gennemført det for min første gang; ca. 12 - 13 timer inde i spillet, og jo, jeg sprang en hel del side missioner over... Så der er nok min. 15 timer spil i Mass Effect hvis du tager det hele med... Men der er jo også flere classes og flere sværhedgrader efter..

Det er det bedste spil ever!
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf hazzwar » 27. maj 2008 19:36

teko92 skrev:Genial kombi af FPS og RPG ...

FPS er det dog ikke, det er da Third Person Shooter?

Anyway... jeg har ikke spillet endnu, men jeg regner da med at købe det i den nærmeste fremtid :)
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf Elgar » 3. jun 2008 22:47

hazzwar skrev:
teko92 skrev:Genial kombi af FPS og RPG ...

FPS er det dog ikke, det er da Third Person Shooter?

Anyway... jeg har ikke spillet endnu, men jeg regner da med at købe det i den nærmeste fremtid :)


Well, han har nu faktisk ret. Når du skifter til combat, så går den også over i first person.

Fik selv en god griner, da du rettede ham, men ikke selv havde spillet :D
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Næste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron