Xboxlife forum

Gennemført!

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf Stoffer » 5. nov 2008 23:58

Så kom jeg sku også igennem Mass Effect for ca 1 time siden :) Ville have startet frofra igen hvis ikke et var fordi jeg skal tidligt op i morgen:P

Det har nok været en af de bedste, hvis ikke den bedste, spiloplevelse på Xboxen jeg har haft indtil nu. Og sidder nu bare og stener efter noget Mass Effect 2 :)

Men hold da op hvor var 1'eren fed.

phijen skrev:
Det kan du da også sagtens få :) Du kan "bare" spille det igennem igen med samme figur (eventuelt på et højere niveau) så får du både achievement for lvl 50, for 2 gennemspilninger og gennemførelse på højere niveau. Så kan du også vælge at gennemføre hvor du kun benytter dig af de samme to holdmedlemmer og vælge paragon eller renegade alt efter hva du valgte første gang ;) MASSER af mligheder for flere achievements! :D


Angående det diu skrev her, hvordan starter man forfra med sin gamle char på lvl 44? (som er mit lvl). kan man det ? :O

For vil da gerne lige gennemføre spillet 100% med alle side quests som Renegade :) Håber det er lige så fedt som det er at være Paragon :)
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf spif2001 » 6. nov 2008 00:00

Du kan vælge at bruge en gammel char, når du starter et nyt spil.

Du skal dog spille selve spillet forfra. Alle quests skal klares igen - også dem du gennemførte i første gennemløb.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Stoffer » 6. nov 2008 00:24

Kan man?

Fuck hvor fedt :)

Hvad så med ens gamle saves er de tabte?
For så skal jeg da igang med hardcore/insanity i morgen :D
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Zt3pH » 6. nov 2008 00:26

Det er langt sjovere at være renegade... Ingen tvivl om det!
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Indlægaf Stoffer » 6. nov 2008 00:29

Okay :)

Hvad så med ens items når man starter forfra? Bliver de erstattet eller hvad?
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf phijen » 6. nov 2008 15:31

Stoffer skrev:Okay :)

Hvad så med ens items når man starter forfra? Bliver de erstattet eller hvad?


Jeg mener bestemt at man beholder sine items og man vælger vel selv hvilken et 'slot' man vil gemme i?
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Re:

Indlægaf tue69 » 4. aug 2013 23:28

5½ år efter mit første playthrough, så tog jeg turen igen. Denne gang med samtlige missioner og 21 timers gameplay. Hold kæft jeg elsker det spil!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Foregående

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron