Xboxlife forum

Gennemført!

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf billycorgan » 4. dec 2007 19:30

det skulle jeg da mene, eftersom jeg fik Sniper Achievement med under 150 kills (ikke at jeg talte dem, men det var LANGT under 150, da jeg skifter mellem Assault og Sniper rifle)
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf RasmussenDK » 4. dec 2007 23:37

vat69 skrev:
Skinke skrev:
Bechmann skrev:Jeg har lige gennemført efter omkring 22 timers spil, og jeg spørger ligesom længere oppe i tråden:

Er der nogen der ved om de achievements der er baseret på 75 brug af en vilkårlig talent, kan unlockes ved at bruge dem fra sin companions talent hjul?


Nej. Det skal være dig selv der bruger den.


hvis jeg bruger shotgun i første gennemspilning og får 100 kills
når jeg så starter på ny og får 50 kills får man så gamer point ???


Ja.. Jeg fik Fx Pistol Achievement imens jeg var på Eden Prime fordi jeg har en tendens til at lave 15-20 forskellige chars og spille tutorial lvl igennem for at få fintunet min char til perfektion fra starten :)

Men det vil sige at de 150 kills binder sig til din Profil og ikke din aktuelle char!
Billede
RasmussenDK
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf mowdy » 10. dec 2007 21:26

så er det gennemført her, helt 19½ time vildt god historie, fed lyd, fed grafik.. Den sidste kamp mod saren, der kunne jeg ikke lade værd med at lukke max op for dali´erne og så lod jeg dem bare smide alt lyden ind i fjæset på mig, levede mig fuldstændig ind i det, det var helt sindsygt, skuddene fløj om ørene på mig, fed oplevelse...

Skal da ha gennemført det engang på det sværeste level, men venter lidt med det, tror man får en udfordring der...

Glæder mig vildt til 2´ern
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627


Indlægaf tue69 » 21. dec 2007 00:31

16½ time, en del side quests og en meget, meget forbløffet Tue69 var hvad der kom ud af min første gennemspilning af Mass Effect.

Synes rent ud sagt at det var noget mak efter de 2 første timer, men pludseligt kommer der dælme fart over feltet - fed historie, virkelig filmisk.

Runthrough 2, here we go :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf PhantomRay » 21. dec 2007 09:50

Jeg går ud fra at folk har gennemført spilelt nå de kigger i den her tråd, så:



En anden ting jerg blev imponeret over da jeg var ved at være færdig med 2 omgang, var at man før man skal begynde at nakke løs på Saran i det endelige opgør, at faktisk kan gøre noget helt andet for at komme til næste stadie (der hvor han bliver til en Machine) :D Kræver dog man har et meget højt Charm/Initimidate
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf billycorgan » 21. dec 2007 10:36

jeg har ikke klaret det på andre måder endnu, so det er da helt sikkert vejen frem på min 3dje runthrough
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf PhantomRay » 22. dec 2007 23:12

Så har jeg lige stoppet Saran og Sovereign for 3 gang...
Og det er stadig en rollercoaster hvergang ^^

Denne gang var min oprindelige tanke dog blot at skaffe nogen achievemnts... Det ændrede sig dog hurtigt.

Jeg startede med en ny og frisk char. og for at speede lidt up (og se hvor let det egentlig kunen være ^^) satte jeg den på Casual (laveste level, dog med 0 Aim assist og mine Allies på Defense only). Jeg valgte en Female Soldier.

Mit mål var at skaffe følgende Achievements:

Scholar
Assault Rifle
Sniper Rifle

Jeg fik skaffet alle 3, men tideligt i spillet besluttede jeg mig alligevel for at skaffe 2 nye "Allies" Achievemnts.

Så jeg fik altså også

Krogan Ally
Quarien Ally

Dog fik jeg disse 2 achievements kort efter jeg havde fuldført enhver Assignment jeg kunne støve op (Galaxy og Citadel), hvilket betød jeg fik dem begge kort tid efter jeg var "grounded" på The Citadel (Altså jeg skulle til Ilos)

Da jeg alligevel mangler Sentinel (Kaiden) og Soldier (Ashley) ally achievmenten, besluttede jeg mig for at skifte Wrex (som har de fedeste og mest sarkastiske kommentare! Kan helt klart andbefales at tage ham med, hvis man vil havde et godt grin ^^) ud med Ashley (Soldier) da jeg havde efterladt Kaiden med en bombe på Virmir....

Dette gjorde jeg fordi jeg vidste jeg ville få nogen nye assignments nå jeg slap ud fra Citadelet, så jeg kunne lige så godt complete nogen Assignments med Ashley, for når jeg går igang med min 4 gennemspilning vil det blive på insane og med Soldier og Sentinel teammates.
Men grundet man jo skal ofre en af dem på Virmire, måtte jeg hellere se og skaffe så meget "completion" jeg nu kunne skaffe med en af dem og håbe så håbe på at jeg får Soldier (Ashley) ally achievmenten inden jeg må ofre Ashley på Virmire.

Min 2. char. blev faktisk level 51 inden spillet var slut.

Hvertfald har jeg stadig 2-3 gennemspilninger igen, inden jeg har fået alle de achievements ^^

Utroligt så meget tid man kan investere i Mass Effect (er oppe på 50+ timer ialt pt.)
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf PhantomRay » 1. jan 2008 22:41

Efter 81 timer og 22 minutter, 4 char. og 6,5 playthrough, har jeg fået unlocked den sidste achievement jeg manglede (Neural Hvis nogen skulle spørge)

Altså sidder jeg nu meget stolt og tilfreds med 1000/1000 Achievement Points i Mass Effect ^^

Så nu tror jeg at Mass Effect for min side er gennemført (:
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf Dirty Harry » 2. jan 2008 07:32

Damn... Full Paragon og Full Renegade, er da en bitch at få fat i, synes jeg.

Wrex ynglingskommentar:
Don't piss in my ear and tell me its raining!
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf PhantomRay » 2. jan 2008 08:28

Dirty Harry skrev:Damn... Full Paragon og Full Renegade, er da en bitch at få fat i, synes jeg


Syntes jeg nu ikke ^^
Men jeg fik det nogen gange dårligt af mig selv nå jeg udførte mange af de Renegade choices...
Jeg har dog hørt der er en glitch på Noveria der gør at man hurtigt kan få både PAragon og Renegade achievmenterne (: Har ikke selv prøvet den dog.
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf Vix-blue » 3. jan 2008 13:27

Jeg har lige gennemført Mass Effect for første gang med en level 50 character og 9.999.999 credits på bankkontoen. Det tog mig sammenlagt 43-45 timer, men jeg tog også de fleste side quests og planeter under vejs samt en del achievements.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf chateque » 5. jan 2008 18:37

HunkyDory skrev:Hvorfor ikke tage den fulde oplevelse første gang. Jeg har aldrig forstået den måde at gennemføre spil på. <(:--)=


enig! får det i næste uge :D
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf vat69 » 5. jan 2008 18:44

chateque skrev:
HunkyDory skrev:Hvorfor ikke tage den fulde oplevelse første gang. Jeg har aldrig forstået den måde at gennemføre spil på. <(:--)=


enig! får det i næste uge :D


måske når i har spillet så ved i hvorfor man bliver nød til at gennemføre det flere gange for at få det hele med
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf chateque » 5. jan 2008 18:51

vat69 skrev:
chateque skrev:
HunkyDory skrev:Hvorfor ikke tage den fulde oplevelse første gang. Jeg har aldrig forstået den måde at gennemføre spil på. <(:--)=


enig! får det i næste uge :D


måske når i har spillet så ved i hvorfor man bliver nød til at gennemføre det flere gange for at få det hele med


ja men man skal stadig ikke skynde sig i et spil.. man skal nyde det... ellers er der ingenting ved at bruge 550 kroner på et spil
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf vat69 » 5. jan 2008 18:59

fx hvis du gennemfører spillet 100p som ond så skal du jo os gennemføre det som god det 2 gange

plus alt hvad du siger i spillet kan gøre at der fx er ting der ikke kommer til at opleve så ja en gang er ikke nok ligegyldigt om du gør dig umage

men fuck da det spillet bliver kun bedre fra hver gang

plus du kan vælge mellem forskellige classes tror det er 6 forskellige og det er mange forskellige måder at spille spillet på

så hvis du tror at du kan gennemføre spillet 100 p første gang så tager du fejl
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron