Xboxlife forum

Downloadable content?

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Downloadable content?

Indlægaf StrudsDK » 25. nov 2007 09:43

hver gang jeg starter spillet og siger den at der er downloadable content klar til download! Men når jeg smutter ind i menuen, så er der nada! er det min konsol der er dum?
StrudsDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1574


Indlægaf Devilsboy25 » 25. nov 2007 09:58

nok en god ide at nævne hvilken spil du snakker om? men gætter på det er mass effect.

ved ikke hvorfor den siger der er det, men den gør det samme ved mig så, det er ikke din konsol den er gal med

edit: kunne jo selvfølgelig bare se tråden lå under mass effect, men nu så jeg den ude på for siden.
you will always remember this as the day that you almost caught
captain jack sparrow
Devilsboy25
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf StrudsDK » 25. nov 2007 10:34

Devilsboy25 skrev:edit: kunne jo selvfølgelig bare se tråden lå under mass effect, men nu så jeg den ude på for siden.


;)
StrudsDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1574


Indlægaf zrrbiteDK » 25. nov 2007 14:21

Jeg har samme "problem" :)
Billede
zrrbiteDK
Niveau 3
 
Indlæg: 298


Indlægaf PeLeF » 26. nov 2007 15:16

Måske skal man kigge på marketplace, istedet for inde i menuen.
PeLeF
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Exsoul » 26. nov 2007 18:06

Jeg har samme problem, og da jeg kiggede inde på Marketplace var der kun trailers og temapakker med ubrugelige billeder fra Mass Effect. :/
Exsoul
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf mailo244 » 26. nov 2007 18:17

Men når der kommer DLC til mass effect hva tror i så de ku komme til at indholde ? flere planeter at udforske kunne faktisk være rigtig fedt :b
Billede
mailo244
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf spif2001 » 26. nov 2007 18:35

mailo244 skrev:Men når der kommer DLC til mass effect hva tror i så de ku komme til at indholde ? flere planeter at udforske kunne faktisk være rigtig fedt :b

De har ikke meldt noget endeligt ud, men sagt at det ikke bliver i "Horse armor" kategorien ;)

Hvad de derimod siger er, at når de laver DLC, så bliver det i den store størrelse. Køberen skal føle han får noget reelt udvidende.

Jeg tror at det bliver en større sub quest med et par planeter og den slags.

Meningen er vist også i øjeblikket, at der skal komme DLC inden nytår. Det var det sidste jeg læste på deres forum, sagt af en officiel BioWare person.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Elgar » 19. jan 2008 12:25

Kan se at tråden ikke et helt ny mere, men eftersom det er samme emne så smider jeg et indlæg her.

Er der nogen der ved om de overhovedet releaser noget DLC alligevel? Og hvad tror i det kunne være. Jeg kunne nemlig godt bruge noget nyt content!

Klasse spil.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron