Xboxlife forum

hvordan vil i spille Mass Effect?

Her diskuteres alt om Mass Effect.

aggressiv eller passiv

aggressivt! Har du gjordt noget dumt. Bliver du straffet
28
57%
passivt, som spectre er jeg diplomatisk
21
43%
 
Afgivne stemmer : 49

Indlægaf ReVaN » 16. nov 2007 03:39

Alcoholocaust skrev:Jeg skal være den ondeste mofo i universet! Det var jeg i både Fable og de to KOTOR-spil. Det var simpelhen bare sjovere :)

you, me both.

Det aerger mig dog at god/ond delen ikke har en helt ligesaa stor rolle, som i KoToR
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf zegita » 19. nov 2007 18:22

hmmm... det hakker lidt i visse steder. god grafik. for lidt action. for meget snak. måske er det bare mig der ikke kan lide rpg, men jeg troede at det ville være bedre. i de første to timer af spillet er der ikke sket noget som får mig til at sige WOW! og det med at man vælger en class, og så ikke kan bruge andre våben end dem man er kvalificeret til kan jeg heller ikke lide. jeg valgte det der med at bruge biotics og våben, så nu kan jeg ikke bruge sniper, eller den der rifle ting.
nå, men jeg spiller som jeg selv vil. min egen personlighed. hvis der er nogen der siger noget grimt siger jeg tilbage. hvis de er venlige er jeg venlig. my 2 cents
¤¤Afgun4Lyfe¤¤
zegita
 
Indlæg: 65


Indlægaf zrrbiteDK » 24. nov 2007 11:20

Jeg er i første omgang ved at spille spillet igennem som goodie-two-shoes diplomat. Earthborn warhero soldier. Jeg vrænger på næsen af alle der tilbyder mig missioner der er det mindste kriminelle, for at få paragorn point.

Derefter spiller jeg spillet igennem med en renegade type. Muligvist ren biotics/supporter.

Jag har i sinde at spille de fleste kombinationer igennem. Ligesom KOTOR besidder ME ekstremt meget replayability.
Billede
zrrbiteDK
Niveau 3
 
Indlæg: 298


Indlægaf frostwolf » 25. nov 2007 16:07

burde man ikke kunne vælge begge dele? :P man kan gøre det ene første gang man spiller spillet, og det andet nr 2 gang :)
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Foregående

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron