Xboxlife forum

Mass Effect spoiler-tråd

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Mass Effect spoiler-tråd

Indlægaf bjaelkesex » 12. nov 2007 11:04

Tænkte vi kunne lave en tråd til at samle alle spoilers i. Så kan folk der ikke ønsker at se dem, slippe for at skøjte henover diverse indlæg i den store tråd. Giver også dem der ønsker det en chance for at diskutere hvad der nu skulle komme frem af nye ting.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf ReneG » 12. nov 2007 11:06

Spoiler.. Det er regionsfrit :)
Måske ikke en rigtig spoiler, men det er godt at vide.
Billede
ReneG
Niveau 6
 
Indlæg: 1644


Indlægaf Sazs » 12. nov 2007 13:30

Nice tråd du har lavet :D Ville ikke være fedt at få en film i hovedet hvor den overslører slutningen eller noget i den stil :lol:
Sazs
Niveau 4
 
Indlæg: 658


Indlægaf Sethos88 » 12. nov 2007 18:36

Ved ikke om det er en spoiler, men lyder skuffende?

Kommentar på et andet forum, fra en fyr som har købt det ved K-Marts lille bummert;

"Mass Effect seems a bit buggy at the moment, gotton stuck in the scenery twice now, but overall it seems to be graphics over playability right now, then again, Im just not a fan of games where you arent allowed to jump."
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf vat69 » 12. nov 2007 18:40

han er os bar en luder der vil ødelægge det for os andre hehe
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf Gosser » 12. nov 2007 18:42

Kan man ikke hoppe :? Fatter ikke hvorfor man udelader sådan en simpel detalje.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf spif2001 » 12. nov 2007 18:55

Gosser skrev:Kan man ikke hoppe :? Fatter ikke hvorfor man udelader sådan en simpel detalje.

Hvorfor vil du hoppe?

Har du prøvet at spille paintball IRL? Det er sgu begrænset hvor meget man hopper rundt på en paintball bane...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf vat69 » 12. nov 2007 18:58

samme grund til man ikke hopper i graw hvilken soldat med 20 kilo oppakning hopper 50 cm op i luften
Senest rettet af vat69 12. nov 2007 19:06, rettet i alt 1 gang.
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf Sethos88 » 12. nov 2007 19:04

Grunden til det hedder et "Spil" - Vi har hellere ikke grimme mutanter fra det ydre rum vi kan ligge og duske ( Hvis man ikke tæller Pia Kjærsgård med altså )
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Sazs » 12. nov 2007 21:08

Hah!!! :D

Ej, synes det er fint nok at man ikke kan hoppe, men ville være fedt med noget gears of war stil, men så igen, det er jo et rpg, og ikke action spil :/
Sazs
Niveau 4
 
Indlæg: 658


Indlægaf bjaelkesex » 12. nov 2007 23:36

Mindre spoiler: Det er ACTION rpg! :D

Spif: Lavede faktisk denne tråd, så folk som dig slap for de spoilers, men du har åbenbart skiftet båd undervejs?
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf spif2001 » 13. nov 2007 08:46

bjaelkesex skrev:Mindre spoiler: Det er ACTION rpg! :D

Spif: Lavede faktisk denne tråd, så folk som dig slap for de spoilers, men du har åbenbart skiftet båd undervejs?

Hvad? hvor? Kan ikke se noget... :shock:


...:P - Nu skal jeg nok stikke af, men kan du ikke ændre overskriften til at der står spoiler først. Jeg ser næsten kun på forsiden efter tråde og der står kun "Mass Effect sp..." (sp for spørgsmål).
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Électrodude » 14. nov 2007 03:37

for satan da ogsaa! hvorfor skulle jeg laese i denn traad!!
spillet er et action rpg??! arh spoiled...!
Eject - Operation: Shut The Fuck Up!
Électrodude
Niveau 4
 
Indlæg: 553


Indlægaf spif2001 » 27. nov 2007 08:10

Kom for første gang til Ilos i nat. Hold kæft noget fedt grafik. Post nuclear war agtigt, og det virker bare så "rigtigt" i den bedste Sci-Fi stil, man kan ønske sig. :cry:

Fedt med de valg man tager mht party members. Er Renegade, så Wrex fik en kugle for panden og kort tid efter måtte Kaidan efterlades i en paddehattesky. Hvis det fortsætter sådan her, så skal jeg kæmpe alene imod Saren, når den tid kommer :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Exsoul » 27. nov 2007 14:05

Sazs skrev:Hah!!! :D

Ej, synes det er fint nok at man ikke kan hoppe, men ville være fedt med noget gears of war stil, men så igen, det er jo et rpg, og ikke action spil :/


I de senere baner fandt jeg steder, som tillod mig at udføre en "mounting", hvor man altså, ligesom i GoW, bestiger en lille kant og klatrer op på den anden side, hvorefter man også kan gå ned igen, uden nødvendigvis at skulle hoppe. Lagde ikke mærke til, om det også var der tidligere i spillet, da jeg ikke fik brug for det før.
Exsoul
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Næste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron