Xboxlife forum

Mass Effect: Den officielle tråd

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf palnatoke » 9. dec 2007 10:29

jeg er bare heller ikke sikker på at det er muligt at nå level 60 på en enkel gennemspildning :?

Medmindre man får flere xp på højere sværhedsgrader ?
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf spif2001 » 9. dec 2007 10:39

Prøvede en tråd på Bioware forumet og indtil videre ser det ud til, at man er nødt til at starte et nyt spil med en gammel char for at nå level 60. 50 burde kunne nåes uden at lave et replay.

http://masseffect.bioware.com/forums/vi ... &forum=123
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf palnatoke » 9. dec 2007 13:41

spif2001 skrev:Prøvede en tråd på Bioware forumet og indtil videre ser det ud til, at man er nødt til at starte et nyt spil med en gammel char for at nå level 60. 50 burde kunne nåes uden at lave et replay.

http://masseffect.bioware.com/forums/vi ... &forum=123


Regnede heller ikke med at det var muligt at nå level 60 på en enkel gennemspildning..

Anyways lige et spørgsmål,

Der er en achiement, som man får ved at køre et romantisk plot helt ud (mener det er noget i den stil der står)
Og den virker heller ikke særlig svær at få, da jeg ved at der er en lesbisk scene. derfor spiller jeg som kvinde for at få den achievement.

Men hvad hvis man spiller som mand?
er der også en eller anden person man blive romantisk involveret med der?
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf billycorgan » 9. dec 2007 17:03

der er 3 man kan få en romance med nemlig Ashley/Liara som mandlig shepherd og Kaiden/Liara som kvindelig Shepherd
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf palnatoke » 9. dec 2007 17:14

ok, tænkte nok at der var mulighed for at lave noget sjov som mand også :)

Spillede kun som dame fordi jeg ville se den lesbiske scene, men er det bare mig der huske forkert eller har de ikke ændret på den før de udgav spillet?

Den ser da ikke ud ligesom de første videoer på youtube :?
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf spif2001 » 9. dec 2007 17:53

billycorgan skrev:der er 3 man kan få en romance med nemlig Ashley/Liara som mandlig shepherd og Kaiden/Liara som kvindelig Shepherd

[SPOILER]










Der er faktisk en fjerde. Hende asari luderen / consorten på Citadel. Hende duskede jeg med en mandlig char. Ved ikke om hun også er til lesbisk sex ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf palnatoke » 9. dec 2007 18:12

Aah så fik jeg gennemført Mass Effect for 2. gang...
Nu starter jeg forfra :D

Denne gang bare som mandlig renegade :)
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf palnatoke » 9. dec 2007 19:14

Nu har jeg spillet Mass Effect igennem 2 gange, og der er lige gået en ting op for mig...

Den person der ligger stemme til Kaidan, kan det ikke passe at det er den samme person der ligger stemme til Carth Onasi i Kotor 1?
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf Dirty Harry » 9. dec 2007 22:24

palnatoke skrev:Den person der ligger stemme til Kaidan, kan det ikke passe at det er den samme person der ligger stemme til Carth Onasi i Kotor 1?


Jep. Raphael Sbarge er mandens navn, og han har lagt stemme til nogen tegneserier, spil og spillet med i en del serier.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf p1co9210 » 9. dec 2007 22:30

Er der nogen af jer som har fået alle achievements? Og hvor svære er de:D?
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Indlægaf palnatoke » 9. dec 2007 22:35

Har ikke faaet alle endnu, men mass effect er et af de eneste spil, som jeg satser paa at faa klaret 100 procent..

De virker ikke svaere, bare tidskraevende.. :)

Og ham Raphael Sbarge, har godt nok en del star wars spil paa bagen :?

Syntes ogsaa hans stemme loed bekendt :)
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf vat69 » 9. dec 2007 22:51

spif2001 skrev:
billycorgan skrev:der er 3 man kan få en romance med nemlig Ashley/Liara som mandlig shepherd og Kaiden/Liara som kvindelig Shepherd

[SPOILER]










Der er faktisk en fjerde. Hende asari luderen / consorten på Citadel. Hende duskede jeg med en mandlig char. Ved ikke om hun også er til lesbisk sex ;)


det er hun :wink: :wink: :wink:
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf Nygaard » 9. dec 2007 23:00

Jeg er normalt ikke den store fan af rollespil, men blev alligevel fanget af oblivion. Hvordan er mass effect sammenlignet med oblivion? Er det noget jeg måske kunne blive fanget af :)
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf palnatoke » 10. dec 2007 12:31

Det er meget anderledes, ikke frit på samme måde som oblivion, jeg spillede oblivion til pc, men nåede ikke andet end lige ud af fængslet så gad jeg ikke mere, fordi det var for stort, og jeg ikke havde nogen ide om hvad jeg skulle...

Mass effect derimod, er rimelig lige ud af landevejen, men det er hvis du følger hovedhistorien, så er der også en masse sidequests jo :)

Den nemmeste måde at betegne det på er vel egentlig Kotor i fps stil :)
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf PepperDude » 16. dec 2007 11:30

Jeg tænkte på, når man skal klare det på hardcore eller inzane, er det så en smart ide at brugen den char. man startede med lige fra starten af (fordi han er jo i høj lvl), eller kan man godt spille igennem igen, og så bare starte med en anden char. eller bliver det for svært?
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron