Xboxlife forum

Mass Effect: Den officielle tråd

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf spif2001 » 21. dec 2007 08:15

morten p skrev:Er det et godt valg at starte som infiltrator?

Det gjorde jeg og det gik fint.

Det nemmeste er nok en soldier, men soldier powers er ikke så sjove ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf palnatoke » 21. dec 2007 12:20

Nej maaske er det ikke en saa sjovt at spille som soldier, men det er en klar fordel og tage shotgun (eller Assault) achivemets som soldier, saa kan du faa Shotguns paa din Adept :D
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf Haugboelle » 29. dec 2007 23:40

Er helt forgabt i dette lækre spil, men synes ikke jeg ser så mange spille det ? I starten var der en del der spillede det, men efter nogle uger gik det lidt dødt.

Har det bare ikke været den brede succes alle troede det ville blive eller spiller de fleste offline, så man ikke kan se det ? :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf spif2001 » 29. dec 2007 23:47

Tror de fleste gennemfører det, og så lægger de det på hylden for at hive det ned en anden god gang.

Personligt har jeg spillet det helt vildt siden launch. Endte med at drøne igennem insane med en Engineer, Liara og Wrex. Hård omgang og nu er udfordringen væk. Så er der kun achievements og lidt hygge exploring tilbage.

Kom nu med noget DLC BioWare!
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Dirty Harry » 30. dec 2007 00:12

Jeg sidder godt nok og er kun igang med min 2. gennemspilning, da arbejdet osv osv osv har taget meget tid her i december.

Så det er hygge med side-quests og derefter main.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Haugboelle » 30. dec 2007 23:31

spif2001 skrev:Tror de fleste gennemfører det, og så lægger de det på hylden for at hive det ned en anden god gang.

Personligt har jeg spillet det helt vildt siden launch. Endte med at drøne igennem insane med en Engineer, Liara og Wrex. Hård omgang og nu er udfordringen væk. Så er der kun achievements og lidt hygge exploring tilbage.

Kom nu med noget DLC BioWare!


Ja det kan selvf godt være :)

Er endnu ikke færdig, da jeg har det med at skulle explore alt. Har endnu ikke klaret Virmire og Feros og tror jeg har spillet 26 timer eller noget ;)

Det for fedt det spil.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Sethos88 » 13. jan 2008 02:30

stingetan skrev:w00t! MIT KOMMER IDAG!! *Gaasp* Phyked! XD


Uha, vi er misundelige.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Sethos88 » 13. jan 2008 02:34

Hvad betyder "Phyked" forresten?
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Bonde2 » 13. jan 2008 08:01

forresten ... når man først har klaret main quests ... er det så muligt og klare alle side quests . ? for det gjorde jeg i oblivion, så det troede jeg man bare kunne gøre her også . :?
Billede
Bonde2
Niveau 5
 
Indlæg: 931


Indlægaf tue69 » 13. jan 2008 08:40

Nej, når du har klaret samtlige main-quests slutter historien og du skal starte forfra.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Bonde2 » 13. jan 2008 08:59

træls . :/
Billede
Bonde2
Niveau 5
 
Indlæg: 931


Indlægaf spif2001 » 13. jan 2008 10:03

Bonde2 skrev:træls . :/

Faktisk ikke. Man skal bare lige huske på 2 ting.

[SPOILER]






1. Alle side quests der kræver, at man skal gøre noget på The Citadel, skal overståes inden man forlader The Citadel efter at man har været på Virmire. Dvs at alle side quests, hvor man skal klare noget andre i steder i galaxen, hvorefter man skal tilbage til Citadel og få en reward, skal ordnes FØR man tager til Citadel, efter man har været på Vimire.

2. Alle andre side quests ude i Mælkevejen skal overståes inden man tager til Ilos. Når man først lander på Ilos, er det helt slut med side quests.


[/SPOILER]
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Skinke » 13. jan 2008 10:30

spif2001 skrev:Faktisk ikke. Man skal bare lige huske på 2 ting.

[SPOILER]



1. Alle side quests der kræver, at man skal gøre noget på The Citadel, skal overståes inden man forlader The Citadel efter at man har været på Virmire. Dvs at alle side quests, hvor man skal klare noget andre i steder i galaxen, hvorefter man skal tilbage til Citadel og få en reward, skal ordnes FØR man tager til Citadel, efter man har været på Vimire.

2. Alle andre side quests ude i Mælkevejen skal overståes inden man tager til Ilos. Når man først lander på Ilos, er det helt slut med side quests.


[/SPOILER]



Hvis folk undgår spoilere, får de ikke rigtigt noget ud af advarslen. :P


*SPOILER*


Medmindre jeg husker fuldstændigt forkert, bestemmer du ikke selv at du vil tage tilbage til Citadel efter Virmire. Det sker af sig selv lige så snart du bruger dit Star Map. Så det bedste ville være at gøre det hele inden Virmire.


*/SPOILER*
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf G0LD3N SH0W3R3D » 13. jan 2008 18:12

Jeg kan se at det ville være klogt at at have kigget her inden man tog tilbage til The Citadel. :S
G0LD3N SH0W3R3D
Niveau 4
 
Indlæg: 364


Indlægaf JazzAss » 31. jan 2008 17:15

Det har ikke noget med Virmire at gøre om man ender i lockdown på citadellet, men hvornår man tager den sidste quest-planet (Ferum, Noveria, Virmire, Feros).

Så hvis man nupper Virmire før fx. Feros, så er det først efter Feros man ender tilbage på citadellet i lockdown.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster