Xboxlife forum

Mass Effect: Den officielle tråd

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Re: Mass Effect: Den officielle tråd

Indlægaf Prejler » 8. jun 2011 18:58

Mike.B skrev:hehe så vent til du har prøvet 2eren. så bliver du nok overhyped :)


Håber jeg også! skal dog lige have anskaffet mig en Slim før jeg køber flere spil. Orker ikke at spille på min gamle (den første xbox version) mere.
Prejler
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Re: Mass Effect: Den officielle tråd

Indlægaf spif2001 » 9. maj 2021 15:08

Hiver lige denne gamle tråd frem igen, nu hvor legendary udgaven dukker op om lidt.

Det bliver fedt at bruge timer på det spil igen. :) Er der andre end mig herinde som har forudbestilt det?

Fik en MS mail i dag at det er rykket frem så det udkommer torsdag og ikke fredag. Det gør ikke noget nu hvor Kristi Flyveferien starter samme dag =D>

Det er vist også allerede muligt at downloade det, og det har størrelse på 80+ GB
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens

+1

Re: Mass Effect: Den officielle tråd

Indlægaf baunevej » 10. maj 2021 07:41

Jeg har også forudbestilt, har kun spillet nr 2 så glæder mig enormt meget til nr 1 og 3, men også nr 2 igen :)
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Mass Effect: Den officielle tråd

Indlægaf Sanxion » 10. maj 2021 12:55

Jeg har ME 1+2+3, jeg mangler dog stadig at gennemføre 3'eren 100 %.
Jeg kan dog ikke finde ud af om det vil give mig noget ekstra at købe Legendary udgaven....men jeg har så hellere ikke rigtigt researchet den endnu.
Giv endelig feedback, når I har landet Legendary og fortæl om den er alle skejserne værd, også selvom man har spillet nogle eller alle af 1+2+3 :)
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Mass Effect: Den officielle tråd

Indlægaf tue69 » 11. maj 2021 22:21

Sanxion.

Hvis ikke du har gennemført 3'eren og ikke har prøvet Citadel DLC, samt Lair of the shadow broker i 2'eren så er det det værd. Fantastiske udvidelser.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Foregående

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron