Xboxlife forum

Plex Nu På One og 360 Snart. BREAKING

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: BREAKING NEWS Plex På One og 360 Imorgen. BREAKING

Indlægaf Slimjay DK » 8. okt 2014 12:28

Jake242 skrev:
Henrik_s skrev:
Henrik_s skrev:Off-topic spørgsmål: Hvis man nu betaler 5$ om måneden for plex pass, skal man så stadig betale 32,- for deres app til ios?


Nogen der har svaret på dette?


Ja, de to ting har ingenting med hinanden at gøre


Det burde det så have, da man kan få "Plex for PlexPass" til Android, hvor man downloader app'en ganske gratis og taster sit plexpass oplysninger ind ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: BREAKING NEWS Plex På One og 360 Imorgen. BREAKING

Indlægaf Zt3pH » 8. okt 2014 12:34

Den var også gratis til Ios på et tidspunkt...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: BREAKING NEWS Plex På One og 360 Imorgen. BREAKING

Indlægaf kollerup » 8. okt 2014 14:25

hej, håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe, har nu fået alt hentet og sat op både på computer, mobil, xbox og tv, men når jeg går ind i plex fra xboxen kan jeg ikke se library eller noget som helst, men det virker fint på alle andre enheder, kan jeg have overset noget eller lavet en fejl?
kollerup
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Holstebro


Re: BREAKING NEWS Plex På One og 360 Imorgen. BREAKING

Indlægaf Zt3pH » 8. okt 2014 14:31

Jeg går ud fra du har "parret" din plex konto med din XO?

Har du uploadet noget tin din server eller bruger du kun cloud funktionen?
Som jeg kan se det virker cloud funktionen ikke på XO endnu, men kun det der ligger på den "normale" plex server

Ved ikke om det har noget med det at gøre...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: BREAKING NEWS Plex På One og 360 Imorgen. BREAKING

Indlægaf kollerup » 8. okt 2014 16:35

jeps og den viser også den har fundet min pc, men library er tom, har kun channels liggende såsom spotify, youtube, viaplay osv
kollerup
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Holstebro


Re: BREAKING NEWS Plex På One og 360 Imorgen. BREAKING

Indlægaf Competa » 8. okt 2014 17:56

Vent... Kan man spille spotify på xbox one gennem plex ?
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: BREAKING NEWS Plex På One og 360 Imorgen. BREAKING

Indlægaf Fnapz » 8. okt 2014 18:11

er der gode guides et sted? kan ikke finde på YT
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: BREAKING NEWS Plex På One og 360 Imorgen. BREAKING

Indlægaf kollerup » 8. okt 2014 18:21

altså jeg kan ihvertfald afspille spotify igennem plex på alle andre enheder jeg har koblet til, men kan simpelthen ikke få den til at vise nogle channels overhovedet igenmem xboxen
kollerup
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Holstebro


Re: BREAKING NEWS Plex På One og 360 Imorgen. BREAKING

Indlægaf Fnapz » 8. okt 2014 18:35

Skal også lige være med, er det bare i stedet for at smide et HDMI kabel i? eller kan jeg se NBA osv med det?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: BREAKING NEWS Plex På One og 360 Imorgen. BREAKING

Indlægaf ALIE » 8. okt 2014 19:43

kollerup skrev:altså jeg kan ihvertfald afspille spotify igennem plex på alle andre enheder jeg har koblet til, men kan simpelthen ikke få den til at vise nogle channels overhovedet igenmem xboxen


channels ,Billeder,Musik er ikke klar. lige pt er det Film de fokuserer på
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: BREAKING NEWS Plex På One og 360 Imorgen. BREAKING

Indlægaf Zt3pH » 8. okt 2014 21:30

kollerup skrev:altså jeg kan ihvertfald afspille spotify igennem plex på alle andre enheder jeg har koblet til, men kan simpelthen ikke få den til at vise nogle channels overhovedet igenmem xboxen


Min kan ej heller vise channels pt. Men alle film og serier der ligger på serveren kører til UG
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: BREAKING NEWS Plex På One og 360 Imorgen. BREAKING

Indlægaf Zt3pH » 8. okt 2014 21:33

Fnapz skrev:Skal også lige være med, er det bare i stedet for at smide et HDMI kabel i? eller kan jeg se NBA osv med det?


Jeg mener godt du kan tilføje NBA kanalen ja. Der ligger et hav af alle mulige man kan tilføje. Personligt har jeg Disney, nbc, CNN, national gergraphic dem begge, history Channel, viaplay og iTunes på mine kanaler.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: BREAKING NEWS Plex På One og 360 Imorgen. BREAKING

Indlægaf JPR » 9. okt 2014 08:32

Fnapz skrev:Skal også lige være med, er det bare i stedet for at smide et HDMI kabel i? eller kan jeg se NBA osv med det?

NBAtv er der desværre ikke :(
JPR
Niveau 0
 
Indlæg: 13
By: Glostrup


Re: BREAKING NEWS Plex På One og 360 Imorgen. BREAKING

Indlægaf Fnapz » 9. okt 2014 11:41

Fair.. Så jeg kan ikke se alle premier league kampe eller noget andet fancy med det. Det kun hvad man egentlig selv har betalt for og eventuelt har på sin computer. Ikke?

Træls :-D
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: BREAKING NEWS Plex På One og 360 Imorgen. BREAKING

Indlægaf Zt3pH » 9. okt 2014 11:53

Fnapz skrev:Fair.. Så jeg kan ikke se alle premier league kampe eller noget andet fancy med det. Det kun hvad man egentlig selv har betalt for og eventuelt har på sin computer. Ikke?

Træls :-D


Jeg har ikke været inde og tjekke mht. NBA . men kan læse rundt omkring at folk diskuterer flere forskellige kampe som de har set på Plex. Ved så dog ikke hvordan, eller igennem hvilken kanal de har tilgået dem.
Men du har ret i overstående og så alligevel ikke.

Altså plexen skelner jo ikke imellem legalt indkøbt film/musik/billeder og illegalt - du kan principielt se begge dele. Kanalerne er ikke noget jeg har "liggende" på min computer eller betaler noget ekstra for. Det er nogle aftaler Plex indgår med de enkelte udbydere - der kan være reklame, good will og alle mulige andre ting på spil.

Men Plex er basalt set en medie server! Og det skal man gøre sig klart inden man inevestere i den (og ikke som en anden bruger her på forrummet, som kontaktede mig i en PB, har gjort før han satte sig ind i hvad det var - nævner ingen navne :)) Den kan formidle dine allerede digitale filer som ligger på din PC på en nem og smart måde. Alt hvad den ellers kan er sekundære funktioner som hele tiden bliver udbygget.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron