Xboxlife forum

Hjælp til Synology DS212J

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: Hjælp til Synology DS212J

Indlægaf Slimjay DK » 8. jan 2013 16:05

Jeg kan fortælle at jeg fint streamer 720P materiale over wifi til både AppleTV samt iPad ..

Der er mange der ikke er klar over at hvis de har et WiFi N netværk sat op og de så forbinder en enhed som er G eller endnu være B, så bliver hele det trådløse netværk sat til den hastighed.

Jeg havde nemlig selv det problem, og måtte sætte 2 gange trådløst op :) 1 til det hurtige og en til det gamle langsomme, og det hjalp :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Hjælp til Synology DS212J

Indlægaf Major Oblivious » 8. jan 2013 16:07

Jeg var mere kontant - hvis det trådløse skulle bruges, så var det med de apparater som havde N-netværk, så kærestens gamle bærbare blev kasseret - men rigtigt - jeg streamer også 720p til ipad, så det er helt bestemt min Revo´s netværks adapter som er dårlig..

Så ingen grund til alarm :)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Hjælp til Synology DS212J

Indlægaf Slimjay DK » 8. jan 2013 16:18

Dø Revo :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Hjælp til Synology DS212J

Indlægaf Chaui » 8. jan 2013 20:12

Har selv en DS212J, og en medieafspiller (Himedia 900b), til streaming af 3D BD-ISO filer. Og vil altid anbefale at du smider et kabel på dine enheder, og kører gigabit lan, da andet ikke kan følge med, i hvert fald ikke til 3D.

Alt efter hvad dit budget er, og hvor meget det skal bruges, ville jeg prøve den nye Popcorn Hour a-400. Den koster godt nok lidt over 2.000kr men så har man også toppen af poppen.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: Hjælp til Synology DS212J

Indlægaf NeBa86 » 11. jan 2013 16:36

Slimjay DK skrev:Men mener bestemt også at Boxee Box samt WDTV Live kan gøre det :)


Jeg har i dag modtaget min WD TV Live boks fra BJ Trading, og vil blot sige dig 1000 mange tak for hjælpen! :mrgreen:

Den afspiller alt, bare ikke .iso - Men gør nu heller ikke så meget. Det der var vigtigst for mig var .mkv-filer.
Til gengæld kan den gå på NetFlix, Facebook og du kan hører Spotify på den.
Den streamer også .srt (undertekst-filer) med, så det er jo top nice!
Så den boks og min Synology NAS-server er genial sammen.
Endnu engang, tak!

Til jer andre, mange tak for alle jeres indputs. =D>
Fedt at kunne få så meget hjælp herinde.
Nørder bliver ikke ældre... De leveler op!
NeBa86
Niveau 2
 
Indlæg: 107

Brugeravatar

Re: Hjælp til Synology DS212J

Indlægaf tryllehans » 12. jan 2013 11:14

NeBa86 skrev:
Den afspiller alt, bare ikke .iso - .


Den afspiller også iso. Du skal bare vælge netværks share istedet for mediacenter fra video menuen på din WD. Fungere 100 % hos mig :) (kræver at du har shared media folderen på synologyen.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Hjælp til Synology DS212J

Indlægaf NeBa86 » 12. jan 2013 18:34

tryllehans skrev:
NeBa86 skrev:
Den afspiller alt, bare ikke .iso - .


Den afspiller også iso. Du skal bare vælge netværks share istedet for mediacenter fra video menuen på din WD. Fungere 100 % hos mig :) (kræver at du har shared media folderen på synologyen.


Nu kan den sørme også afspille .iso-filer \:D/

Mange tak!
Nørder bliver ikke ældre... De leveler op!
NeBa86
Niveau 2
 
Indlæg: 107

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron