Xboxlife forum

Sport på Viaplay App?!

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Sport på Viaplay App?!

Indlægaf Pr3dator DK » 28. dec 2012 21:58

Er det lykkets nogen at se sport på Viaplay appen?

Selv får jeg kun mulighed at se det som blir sendt i Sverige og når jeg så vælger en kamp så får jeg en besked om at jeg ikke har adgang til de kampe (formenlig fordi det kræver et svensk abonnement). Jeg kan dog sagtens se film.

Når jeg ringede til Viaplay support så kom det helt bag på den kvindelige tekniker at det, som hun sagde "nu ikke heller virker på xbox!".

Denne besked fik mig at fundere på om det kun er mig der ikke kan se sport eller om alle andre har samme problem!?

Mvh. Thomas
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Re: Sport på Viaplay App?!

Indlægaf lordlort79 » 29. dec 2012 11:46

Har du kigget her http://viaplay.dk/help/view/faq der er noget under xbox/ps3 der måske kan bruges. Aner det dog ikke jeg har ikke selv sports pakken.
Mvh.
Lordlort79
lordlort79
Niveau 2
 
Indlæg: 181


Re: Sport på Viaplay App?!

Indlægaf Pr3dator DK » 29. dec 2012 18:10

lordlort79 skrev:Har du kigget her http://viaplay.dk/help/view/faq der er noget under xbox/ps3 der måske kan bruges. Aner det dog ikke jeg har ikke selv sports pakken.


Der står desværre ikke ret meget andet end basic stuff - men tak alligevel! :)
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Re: Sport på Viaplay App?!

Indlægaf kofoed » 29. dec 2012 18:15

Pr3dator DK skrev:
lordlort79 skrev:Har du kigget her http://viaplay.dk/help/view/faq der er noget under xbox/ps3 der måske kan bruges. Aner det dog ikke jeg har ikke selv sports pakken.


Der står desværre ikke ret meget andet end basic stuff - men tak alligevel! :)


Der står dog alligevel det her:

Jeg får en fejlmeddelelse om, at programmet ikke kan afspilles i min region, når jeg forsøger at afspille en Serie, Film eller Sportevent?

Sørg for at System > Console Settings > Language and Locale er slået til det land du befinder dig i.

Jeg har samme problem, dog ikke rigtig prøvet andet end en gang.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Sport på Viaplay App?!

Indlægaf Pr3dator DK » 29. dec 2012 23:32

Helt rigtigt Kofoed, tak! Denne linie havde jeg misset, og når jeg tjekkede mine instillninger så stod regionen på USA, og efter at have slået over på DK så virkede :-) Så venter vi bare på at opløsningen bliver bedre ;-)

Tusen tak til Lordlort som fandt svaret!
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Re: Sport på Viaplay App?!

Indlægaf kofoed » 30. dec 2012 00:32

Pr3dator DK skrev:Helt rigtigt Kofoed, tak! Denne linie havde jeg misset, og når jeg tjekkede mine instillninger så stod regionen på USA, og efter at have slået over på DK så virkede :-) Så venter vi bare på at opløsningen bliver bedre ;-)

Tusen tak til Lordlort som fandt svaret!



Tror jeg dog desværre ikke der sker sådan lige, nu har jeg ikke prøvet det på xboxen, men har haft viaplay i ½ års tid, og selv det der står til at være i HD, ser sgu ikke vildt godt ud, selv på min computer, ser heller ikke meget bedre ud på Apple TV. Men kan da være det bliver bedre engang, men billedet på Viaplay, er godt nok langt fra hvad man kan se på f.eks. Netflix.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Sport på Viaplay App?!

Indlægaf lordlort79 » 30. dec 2012 08:15

NP Pr3dator :-)
Mvh.
Lordlort79
lordlort79
Niveau 2
 
Indlæg: 181


Re: Sport på Viaplay App?!

Indlægaf WozziFuzz » 30. dec 2012 09:47

Har selv ViaPlay sport+film+alt muligandet-pakken til 199,- skal se Everton - Chelsea i eftermiddag men om det bliver på pcen eller xboxen kommer an på om jeg får lortet til at fungere på Xbox for har præcic samme problem som dig... Hvorfor svensk egentlig??? Underligt...
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Sport på Viaplay App?!

Indlægaf kofoed » 30. dec 2012 11:48

WozziFuzz skrev:Har selv ViaPlay sport+film+alt muligandet-pakken til 199,- skal se Everton - Chelsea i eftermiddag men om det bliver på pcen eller xboxen kommer an på om jeg får lortet til at fungere på Xbox for har præcic samme problem som dig... Hvorfor svensk egentlig??? Underligt...


Har du læst det her?

Jeg får en fejlmeddelelse om, at programmet ikke kan afspilles i min region, når jeg forsøger at afspille en Serie, Film eller Sportevent?

Sørg for at System > Console Settings > Language and Locale er slået til det land du befinder dig i.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Sport på Viaplay App?!

Indlægaf Pr3dator DK » 30. dec 2012 22:40

lordlort79 skrev:NP Pr3dator :-)


Jeg kan ikke se den!!! :cry:
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Re: Sport på Viaplay App?!

Indlægaf WozziFuzz » 31. dec 2012 06:28

kofoed skrev:
WozziFuzz skrev:Har selv ViaPlay sport+film+alt muligandet-pakken til 199,- skal se Everton - Chelsea i eftermiddag men om det bliver på pcen eller xboxen kommer an på om jeg får lortet til at fungere på Xbox for har præcic samme problem som dig... Hvorfor svensk egentlig??? Underligt...


Har du læst det her?

Jeg får en fejlmeddelelse om, at programmet ikke kan afspilles i min region, når jeg forsøger at afspille en Serie, Film eller Sportevent?

Sørg for at System > Console Settings > Language and Locale er slået til det land du befinder dig i.


Ja tak :) jeg lurede tråden iaftes og så godt posten og prøvede så at gøre det, men synes ikke det virkede igår så så kampen på pc.... Prøver igen, for hvis det virker for jer må det være det samme her.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Sport på Viaplay App?!

Indlægaf ADjunkie » 26. jan 2013 09:21

hej,

for det messte når sport eller andet indhold ikke viker, og den siger man ikke har gold osv. enten sign in og out af xbox live konto, hvis det ikke er nok, så logger jeg ind og ud af viaplay i appen på mit viaplay så virker det altid derefter.
ADjunkie
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Frederikssund



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron