Xboxlife forum

Viaplay til xbox 360.

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf PWS » 21. jan 2013 21:39

Må også tilslutte mig dem som synes det ikke kører særlig stabilt. Det kører bedre på min Xperia Arc android mobil! Er der andre som har problemer med, at i ikke bliver verificeret ved bestemte programmer? Kan foreksempel ikke se Premier League eller nogle af Gordon/Heston's madprogrammer. Men kan sagtens se disse programmer på computeren. Har selvfølgelig aktivt xbox live guld og land står til "Denmark".

Mvh PWS
PWS
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Aalborg


Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf Macheta » 21. jan 2013 22:04

PWS skrev:Må også tilslutte mig dem som synes det ikke kører særlig stabilt. Det kører bedre på min Xperia Arc android mobil! Er der andre som har problemer med, at i ikke bliver verificeret ved bestemte programmer? Kan foreksempel ikke se Premier League eller nogle af Gordon/Heston's madprogrammer. Men kan sagtens se disse programmer på computeren. Har selvfølgelig aktivt xbox live guld og land står til "Denmark".

Mvh PWS


I min app til mobilen, kører det sjovt nok også fuldstændigt stabilt. Men på boxen er det stik omvendt, mærkeligt og ret så irriterrende.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf spif2001 » 24. okt 2014 17:00

Spørgsmål:
Hvis man har et viaplay abonnement, er det så gratis at se viaplay på en Xbox 360 uden gold, eller skal man have guld-abonnement?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Foregående

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster