Xboxlife forum

Wired xbox360 - wirless pc

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Wired xbox360 - wirless pc

Indlægaf Jesna » 14. okt 2012 10:33

Hej alle

Jeg prøver at få min kablet xbox til at snakke sammen med min trådløse bærbar, men de kan ikke finde hinanden.

Har prøvet hvor begge var trådløse og der virkede det fint. Der kunne jeg få media center delen til at virke.

De er på samme router.
Windows 7 pc med Kaspersky IS - medie extender skulle være undtaget i firewallen.

Er der en guide lige til dette setup? og noget om Deling der skal være aktiveret på pc'en for at det virker

/Jakob
Jesna
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Wired xbox360 - wirless pc

Indlægaf Jesna » 14. okt 2012 11:01

Glemte lige at routeren er en Netgear WNDR3800
Jesna
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Wired xbox360 - wirless pc

Indlægaf The_Muko » 15. nov 2012 19:33

jeg ved ikke lige om det kan lade sig gøre jeg har kun kabel forbindelse lige pt og det virker men måske med et trådløst netkort usb i xboxen kan gøre det du kan da prøve vis du har et liggende.

Skal selv ha trådløs internet i morgen da min nuværende roter er ved at stå af så skal os ha fundet ud af om jeg skal ha netkort i xboxen eller i pcen
The_Muko
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Wired xbox360 - wirless pc

Indlægaf Jesna » 17. nov 2012 14:08

Det virker vist det er trådløs pc og trådløs xbox. Det virker også vist begge er med kabel. Men lige nu har jeg xbox med kabel og min bærbare som er trådløs og det virker ikke :(

Så det burde vel være noget router halløjsa som ikke vil dele mellem trådløs og kabel...

Har også prøvet med ps3 media server og det er det samme
Jesna
Niveau 0
 
Indlæg: 13



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron