Xboxlife forum

HULU Plus nu muligt

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

HULU Plus nu muligt

Indlægaf Psymatiq » 5. jun 2012 06:59

Efter jeg brugte lidt tid på nettet har jeg endelig fået Hulu Plus til at fungere på boxen

1. du skal have en VPn/IP proxy lige som med netflix
2. køb dette prepaid first time kredit kort http://www.buyfrompowerseller.com/hulu- ... de-the-us/ (kan købe 3 month gift cards til 25 dollars senere)
3. følg de instruktioner du får på emailen
4. lav hulu account med det nuaktiverede gift cad kreditkort du har lavet (Brug http://da.fakenamegenerator.com/ for alle informationerne både til når du aktivere dit kredit kort men også når du aktivere hulu plus)
5. aktiver location og local under system settings på xboxen til USA/United states
6. download Hulu Plus app


Nyd seriere og nye film langt hurtigere end Netflix og i langt bedrer kvalitet...
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: HULU Plus nu muligt

Indlægaf Chromaxxx » 5. jun 2012 07:04

Endelig noget der virker igen!! Stort tak herfra :D
Chromaxxx
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Re: HULU Plus nu muligt

Indlægaf Chaui » 5. jun 2012 08:00

Netflix plejer nu og være i HD eller FullHD, Hulu er så vidt jeg ved ikke det mindste anderledes på det punkt.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: HULU Plus nu muligt

Indlægaf Prozel » 5. jun 2012 08:43

Hvorfor skal man vælge Hulu plus? Hvad har de af specielle ting? :D
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: HULU Plus nu muligt

Indlægaf Jakabov » 5. jun 2012 10:22

Og hvis nogen mangler en nem løsning så er der fx denne mulighed... :-)

viewtopic.php?f=19&t=82787&p=1157353#p1157353
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: HULU Plus nu muligt

Indlægaf Psymatiq » 5. jun 2012 11:26

Prozel skrev:Hvorfor skal man vælge Hulu plus? Hvad har de af specielle ting? :D



Fordi hulu har de nyeste seriere og mange serier som netflix ikke har, de får afsnit af serier et par dage efter de er kommet på US tv. Vi snakker family guy, simpsons, south park og de fleste andre serier

Netflix er hovedsagligt dvd rips/bd rips som kommer 6+ måneder efter de er udkommet i usa.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: HULU Plus nu muligt

Indlægaf WEZL_DK » 5. jun 2012 13:04

Er der undertekster på, når man bruger xbox appen?
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: HULU Plus nu muligt

Indlægaf Prozel » 5. jun 2012 13:16

Psymatiq skrev:
Prozel skrev:Hvorfor skal man vælge Hulu plus? Hvad har de af specielle ting? :D



Fordi hulu har de nyeste seriere og mange serier som netflix ikke har, de får afsnit af serier et par dage efter de er kommet på US tv. Vi snakker family guy, simpsons, south park og de fleste andre serier

Netflix er hovedsagligt dvd rips/bd rips som kommer 6+ måneder efter de er udkommet i usa.

Tak for det. Kunne godt være man skulle overveje det.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: HULU Plus nu muligt

Indlægaf WEZL_DK » 5. jun 2012 14:59

Nå fandt selv ud af det med undertekster. Ser ud til det er lige som på netflix.

Men kan se at der er en del serier, hvor de kun har de sidste nye afsnit af en serie, og altså ikke alle sæsoner....som netflix jo har. F.eks. serier som Bones og Supernatural hvor de har de 5-8 nyeste episoder.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: HULU Plus nu muligt

Indlægaf nonameneo » 5. jun 2012 17:42

Er det bare mig eller virker kvaliteten på streamingen til at være bedre via Hulu end Netflix?
Kvaliteten via Netflix på boxen stinker, men når jeg kører Hulu er kvaliteten rigtig fint - andre der oplever samme problem?
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: HULU Plus nu muligt

Indlægaf Psymatiq » 5. jun 2012 18:37

yeah syntes også det er pænere på hulu af en eller anden grund.

Det virker lidt som om at hulu har en eller anden aftale med Fox,abc,CC,Nbc og mtv da det hovedsagligt er deres shows der er der inde, men de har nyeste af slagsen selv fra comdy central(south park). Hvor netflix fx først lige har fået sæson 15 af sp. Men ja nogle seriere har expiration dates så der er kun de sidstepar nye afsnit af de serien... hm
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: HULU Plus nu muligt

Indlægaf Chaui » 5. jun 2012 19:44

Tror nu det afhænger af hvilket apparat i bruger netflix fra så. De gang jeg har set lost via netflix på PS3'en har det været ligeså god kvalitet som fra blu-ray.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: HULU Plus nu muligt

Indlægaf nonameneo » 5. jun 2012 21:39

Der er heller ingen problemer med Netflix via eks. min iPad, men som sagt, så lader forbindelsen via Xboxen bare ikke til at være optimal (selvom jeg kan starte Hulu lige bagefter og få super signal).

Tror jeg nøjes med at nyde Hulu på boxen for nu. :)
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: HULU Plus nu muligt

Indlægaf Major Oblivious » 7. jun 2012 17:58

Har det nogle betydning for matchmaking i spil ?
Hvis Boxen tror at vi er i USA - vil eksempelvis COD matche os med folk fra US?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron