Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf CaptainKicker » 21. okt 2012 17:44

JohnH skrev:Det er forresten meget irriterende at man ikke kan slå underteksterne fra i en hel del af filmene..... man skal bare tvinges til at sidde og læse hvad der siges :roll:


Enig, det er dødirriterende. Sad i lang tid og ledte efter en funktion til at fjerne det, men måtte leve med det..
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: NET FLIX

Indlægaf Kaptajn Blod » 21. okt 2012 18:20

Jeg har lagt det ind på vores Wii, men det syntes nær umuligt at gå ind og vælge dansk lyd, f.eks. ved børnefilmene hvor det er relevant. det er lidt frustrerende syntes jeg, er der mulighed for at man kan det igennem xboxen?
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: NET FLIX

Indlægaf JohnH » 21. okt 2012 18:25

Kaptajn Blod skrev:Jeg har lagt det ind på vores Wii, men det syntes nær umuligt at gå ind og vælge dansk lyd, f.eks. ved børnefilmene hvor det er relevant. det er lidt frustrerende syntes jeg, er der mulighed for at man kan det igennem xboxen?



På Xboxen er der på en hel del af filmene, bl.a. Madagascar, Kung Fu Panda og flere , der kan man vælge mellem Dansk, Engelsk, Svensk, Norsk og Finsk, og det gælder for en del af dem, mens andre er enten 'låst' til Dansk eller Engelsk.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: NET FLIX

Indlægaf daniel » 21. okt 2012 20:14

Kan man skifte fra den amerikanske til den danske? Altså hoppe frem og tilbage imellem dem
daniel
Niveau 3
 
Indlæg: 205
By: Paradise


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 21. okt 2012 20:58

ja du kan reelt lave et US account og betale for det der koster i USA og få dansk netflix til samme penge.

Slå DNS til når du er på US med unblock og slå den til automatisk DNS når du bruger dansk.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf daniel » 21. okt 2012 21:04

Nice tusind tak :D
daniel
Niveau 3
 
Indlæg: 205
By: Paradise


Re: NET FLIX

Indlægaf Cena » 21. okt 2012 21:15

Psymatiq skrev:ja du kan reelt lave et US account og betale for det der koster i USA og få dansk netflix til samme penge.

Slå DNS til når du er på US med unblock og slå den til automatisk DNS når du bruger dansk.


Kan man egentlig ikke bare nøjes med at betale for US versionen. Og hvis man så ikke køber dns så har man bare det danske udvalg?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: NET FLIX

Indlægaf daniel » 21. okt 2012 21:21

Er det muligt at få den Engelske version?
daniel
Niveau 3
 
Indlæg: 205
By: Paradise


Re: NET FLIX

Indlægaf Major Oblivious » 21. okt 2012 21:31

Cena skrev:
Psymatiq skrev:ja du kan reelt lave et US account og betale for det der koster i USA og få dansk netflix til samme penge.

Slå DNS til når du er på US med unblock og slå den til automatisk DNS når du bruger dansk.


Kan man egentlig ikke bare nøjes med at betale for US versionen. Og hvis man så ikke køber dns så har man bare det danske udvalg?


Det tror jeg næsten - Jeg har en dansk Netflix, sætter jeg US DNS på computeren og prøver at logge ind, så genkender netflix mig ikke, men sætter jeg TV´et på US DNS så har jeg US Netflix på trods af at det er en dansk konto, så det burde også virke den anden vej rundt.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: NET FLIX

Indlægaf Noga » 21. okt 2012 21:40

Hvis man har Unblockus og US konto, kan man også se den danske netflix, og også UK, hvis det ønskes. Bare gå ind under "how to set it up" inde på unblock-us.com og vælg den Netflix der ønskes at ses i drop-down menuen.
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: NET FLIX

Indlægaf Cena » 21. okt 2012 21:42

Major Oblivious skrev:
Cena skrev:
Psymatiq skrev:ja du kan reelt lave et US account og betale for det der koster i USA og få dansk netflix til samme penge.

Slå DNS til når du er på US med unblock og slå den til automatisk DNS når du bruger dansk.


Kan man egentlig ikke bare nøjes med at betale for US versionen. Og hvis man så ikke køber dns så har man bare det danske udvalg?


Det tror jeg næsten - Jeg har en dansk Netflix, sætter jeg US DNS på computeren og prøver at logge ind, så genkender netflix mig ikke, men sætter jeg TV´et på US DNS så har jeg US Netflix på trods af at det er en dansk konto, så det burde også virke den anden vej rundt.


Lige præcis det jeg tænkte.
Jeg må lige prøve at høre min papfar, for han havde på et tidspunkt US Netflix og så Unblock-us. Må lige høre ham om han ikke bare får dansk adgang hvis han fjerner DNS.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: NET FLIX

Indlægaf TigerJax007 » 22. okt 2012 00:59

Jeg kan ikke få det til at virke.

Jeg har tilmeldt mig US-unblock, og fulgt alle steps. Det virker også fint på min Mac.
På Xboxen har jeg indsat de to DNS-adresser i manuel og genstartet xboxen. Det hele burde virke.
Men når jeg starter Netflix står det bare og koger i 3 minutter, hvorefter jeg får at vide, at der ikke kan oprettes forbindelse nu.

Det underlige er, at hvis jeg ændrer DNS til automatisk kommer jeg fint ind i den danske version.
Nogen bud på, hvad der går galt?
Jeg har prøvet at afinstallere det fra boxen og installere igen. Det virkede ikke. Jeg har også haft min router slukket.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 22. okt 2012 10:29

først vær sikker på at din trial/betalte unblock kører. Og så er det bare at ændre DNSen på xboxen. Muligt at du skal genstarte boxen for at den opfatter det.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 22. okt 2012 10:53

CaptainKicker skrev:Søgte lidt mere og nu poppede noget frem som hedder Power Rangers Samurai fra 2011 - hvis du kan bruge den info ;)


Haha! Hold da kæft noget lort

De har jo totalt suget sjælen ud af Power Rangers! Det er som om, at de meget koldt og kynisk har skåret de elementer ud af de tidligere serier, som producerne har troet har gjort dem populære. Og så sat dem sammen til en serie. Power Rangers Samurai er totalt samlebåndsarbejde.

Det værste eksempel er min helt, Bulk. De har total "dumbed him down" så det eneste han er nu er, er falden på halen komedie. Hvor er hans personlighed`?

Det eneste der bare er lidt fedt er de nye Nighloks. De er punchline-maskiner alle sammenl. De laver så mange ordspil. It never ends! Især ham i Episode tre, hvis power er, at han kan forvandle verbale øretæver til fysiske. Så hver gang han kommer med en sviner til en af rangerne så bliver de bare smasket 100 meter tilbage. Gerne ind i en bygning.

Nå Ja, og hvorfor får Bulk ikke lov til at interagere med Rangersne længere? Han har ikke selv nogen historie, når han bare render rundt og er dum, sammen med sin idiot af nevø, der ikke er andet end en parodi på den originale badboy, Skull! Øv!

Oh, god. Og den for at gøre ondt være, så er den danske oversætter helt igennen forfærdelig. Det han oversætter er decideret forkert (f. eks oversætter spyd til sværd) . Så efter 3 afsnit måtte jeg ind og sætte underteksterne til Engelsk for hørehæmmede.

Det er alligevel ret utroligt, at de kan tage noget, der er så dårligt, som den originale Power Rangers, og så ødelægge det helt.

For mig betyder det ikke så meget om noget er godt eller dårligt. Sålænge man er underholdt. Jeg kan sagtens være underholdt af noget, der er ringe, sålænge, at det har sjæl. Det har den nye ikke. Manusskript forfatterne ryger lukt i helvede.

Min yndlings er nok den grønne ranger. Og så lidt den Gule, for hun er ikke grim :)

Senest rettet af Da Senzai 22. okt 2012 11:06, rettet i alt 2 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf TigerJax007 » 22. okt 2012 10:54

Psymatiq skrev:først vær sikker på at din trial/betalte unblock kører. Og så er det bare at ændre DNSen på xboxen. Muligt at du skal genstarte boxen for at den opfatter det.


Alt det der har jeg gjort - og det virker også på Mac'en. Den kører dog over trådløst netværk, hvor min Xbox sidder i router fra Fullrate.
Nu prøvede jeg lige at smide Xboxen på det trådløse netværk, og vupti, så virkede det. Problemet er bare, at min trådløse forbindelse er sløv og jeg vil hellere køre gennem routeren for at få god kvalitet. Det er som om routeren blokerer et eller andet...
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron