Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 18. okt 2012 20:34

trådløs 20/2 fra dansknet på en xbox slim

har set 2 film den danske NF her til aften og begge kørte med HD
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf Gajda » 18. okt 2012 20:45

Jeg kan også godt se HD film, men kvaliteten er bare grynet. Hvor mange bars havde du oppe i venstre hjørne?
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: NET FLIX

Indlægaf Gajda » 18. okt 2012 20:47

Jeg har heller ikke fået den nye dashboard opdatering endnu. Kan den have indflydelse?
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: NET FLIX

Indlægaf ZeanDanielZ » 18. okt 2012 20:51

Nu vil jeg ikke afbryde jer for meget, der snakker om hvordan man får den bedst mulige kvalitet..

Men hvordan er indholdet på netflix i DK er det pengene værd ?
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: NET FLIX

Indlægaf Gajda » 18. okt 2012 20:56

ZeanDanielZ skrev:Nu vil jeg ikke afbryde jer for meget, der snakker om hvordan man får den bedst mulige kvalitet..

Men hvordan er indholdet på netflix i DK er det pengene værd ?


Du kan jo prøve det gratis :)
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: NET FLIX

Indlægaf daniel » 18. okt 2012 20:57

Kan man stadig bruge sin US konto?
daniel
Niveau 3
 
Indlæg: 205
By: Paradise


Re: NET FLIX

Indlægaf ZeanDanielZ » 18. okt 2012 20:57

Gajda skrev:
ZeanDanielZ skrev:Nu vil jeg ikke afbryde jer for meget, der snakker om hvordan man får den bedst mulige kvalitet..

Men hvordan er indholdet på netflix i DK er det pengene værd ?


Du kan jo prøve det gratis :)


Ja jeg var ved at oprette mig, men stoppede da jeg så at man skulle skrive sine konto oplysninger.. Bliver man så ikke tvunget til at betale minimum en måned?
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: NET FLIX

Indlægaf Gajda » 18. okt 2012 21:13

Nej ikke hvis du melder dig ud inden fornyelsen...
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: NET FLIX

Indlægaf ZeanDanielZ » 18. okt 2012 21:16

Gajda skrev:Nej ikke hvis du melder dig ud inden fornyelsen...

Okay det vil sige inden den 30 ikke?
Ved du hvorfor at deres hotline er Amerikanere, stod da på siden at det var dansk.. eller er der noget jeg har misforstået?
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: NET FLIX

Indlægaf Gajda » 18. okt 2012 21:30

Tror kun det er dansk hotline om dagen. Om aftenen er der mulighed for at kontakte amerikanske.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: NET FLIX

Indlægaf ZeanDanielZ » 18. okt 2012 21:38

Gajda skrev:Tror kun det er dansk hotline om dagen. Om aftenen er der mulighed for at kontakte amerikanske.


Okay blev sgu noget forvirret, da jeg skulle snakke med en Caroline, med den ondeste Texas accent
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: NET FLIX

Indlægaf fodbod1232 » 18. okt 2012 21:42

Hvordan fjerner man sine kort oplysninger?
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: NET FLIX

Indlægaf munckster » 18. okt 2012 22:23

Jeg synes godt nok det er lidt sløj omgang de har disket op med.. De fleste film er rigtigt gamle, og serie udvalget er mangelfuldt og mangler de nyere sæsoner.. Hvor er serier som Family Guy, Simpsons og South Park?
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: NET FLIX

Indlægaf CvKM » 19. okt 2012 02:30

Jeg er nu ganske fint tilfreds! Skal da helt klart udnytte den kommende måned for vildt, med at se alt muligt. :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: NET FLIX

Indlægaf loonitunius » 19. okt 2012 07:27

må indrømme jeg syntes udvalget er fint, fair nok mange siger det ikke er det nyeste af det nye, og mange ting er meget gamle og serier er ukomplette, jeg forventer dog netflix smider nyt indhold ind løbende, og ja de tegner nok flere aftaler heletiden omkring rettigeheder osv, når man samligner netflix med f.eks den store tv pakke, og ser de ukomplette seriere og gamle film der sendes der. så kan man ikke rigtig klage slet ikke når der små 300 kr. forskel OG mulighed for at vælge selv.

Jeg har fundet mange ting på netflix nu som jeg gerne ville se både serie film og dokumentare, og der er klart mere i netflix end mit tv abonoment, som desuden nok ryger til den 1 januar. ;)
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron