Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf Slimjay DK » 15. aug 2012 19:13

Netflix i DK, bliver nok flad version af det amerikanske, og jeg tror ikke man skal forvente det kommer til at koste 50 kr :) .. jeg vil se indhold og priser før jeg gider at klappe i mine hænder :)

TDC og YouSee åbner for TV-serier on-demand den 3. september 2012, hvis man er kunde hos dem, og senere på året udbredes disse film og tv-serier til alle. Det sker når YouSee lancerer en ny abonnementsbetalt streamingtjeneste i Danmark, der skal kunne tage kampen op med Netflix. Mere nyt om den ventes senere i denne måned.

Blockbuster kommer også med et abonnement så man kan få adgang til butikkens film for et fast beløb om måneden ;)

http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 1&zoneid=5

http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 3&zoneid=5

http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2012/08/15/153212.htm

Men det er godt med lidt konkurrence :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: NET FLIX

Indlægaf kofoed » 15. aug 2012 19:22

bliver rigtig fedt og se hvordan Netflix bliver i Danmark, jeg tror selv på at udvalget måske ikke blive helt så stort som i USA, men stadig rigtig godt, tror også prisen ender på et sted imellem 90-120 kr, men holder nok mest på 99 kr, som jeg synes der er en okay pris, hvis indholdet er godt.

Men fedt er Netflix kommer til landet, for som du siger, så kommer både yousee, og Blockbuster nu med noget i stil med det, så vi går helt sikkert en fed tid i møde :-) Der kommer til at ske rigtig meget inden for det næste ½ år.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: NET FLIX

Indlægaf Kehaan » 15. aug 2012 21:19

Skal helt klart havde abonnement ved Netflix. Ser frem til at det kommer.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: NET FLIX

Indlægaf Tbigum » 15. aug 2012 21:50

Forstår godt nok ikke at folk er så hyped på Netflix, synes bare ikke at der er så meget spændende at se, så hvis den danske udgave bliver mere skrabet og prisen højere, så er det da dødsdømt fra starten.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: NET FLIX

Indlægaf Teluc » 16. aug 2012 09:17

"Netflix' indtog på det danske tv-marked får nu videokæden Blockbuster i Danmark til at reagere."

Alene den logik gør jo, at man ikke gider støtte Blockbusters tiltag. Der skal en trussel til, før de gider komme op af stolene og overveje at lave en on-demand service. Hvorfor har man ikke lavet den service tidligere? Hvorfor sker det først når Netflix melder deres ankomst?

En virksomheds udvikling bør vel ikke afhænge af, hvad konkurrenterne gør? Den burde vel selv stræbe efter at tilbyde kunderne den bedste oplevelse.
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Re: NET FLIX

Indlægaf xsoenx » 16. aug 2012 10:43

Teluc skrev:"Netflix' indtog på det danske tv-marked får nu videokæden Blockbuster i Danmark til at reagere."

Alene den logik gør jo, at man ikke gider støtte Blockbusters tiltag. Der skal en trussel til, før de gider komme op af stolene og overveje at lave en on-demand service. Hvorfor har man ikke lavet den service tidligere? Hvorfor sker det først når Netflix melder deres ankomst?

En virksomheds udvikling bør vel ikke afhænge af, hvad konkurrenterne gør? Den burde vel selv stræbe efter at tilbyde kunderne den bedste oplevelse.

Monopol er en dårlig ting iblandt grådige firmaer :(
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: NET FLIX

Indlægaf ALIE » 16. aug 2012 12:38

Glæder mig til at se udvalget i DK :D
2 ting

er det rigtig netflix, ikke går op i 720p-1080p??
og kan ikke lige huske, men har xbox netflix.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: NET FLIX

Indlægaf JazzAss » 16. aug 2012 13:37

ALIE skrev:Glæder mig til at se udvalget i DK :D
2 ting

er det rigtig netflix, ikke går op i 720p-1080p??
og kan ikke lige huske, men har xbox netflix.


Det meste materiale er i HD, men jeg er ikke sikker på den præcise opløsning.

Xboxen har en ganske fin Netflix-klient, der endda kan stemmestyres med Kinect (når man er for doven til at række ud efter fjernbetjeningen, kan man fx sige "xbox next episode" for at se næste afsnit af en serie).
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Slimjay DK » 16. aug 2012 14:11

HBO følger Netflix og kommer til Danmark :)

Source : DR Nyheder
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: NET FLIX

Indlægaf JazzAss » 16. aug 2012 14:25

Wow, det var da lidt af en nyhed. Spændende om det bliver som traditionel kabel-kanal, eller streaming (HBO Go), for det synes jeg ikke jeg kan læse ud af nyheden.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Slimjay DK » 16. aug 2012 14:30

Mon ikke det bliver HBO GO ellers begrænser de dem selv til en udbyder af kabel ...

Gadvide om HULU melder ind imorgen eller Amazon instans video.. Lol :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: NET FLIX

Indlægaf Jomuhs » 17. aug 2012 11:05

RIP Blocbuster 2012 :(
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: NET FLIX

Indlægaf Cena » 17. aug 2012 11:12

Jomuhs skrev:RIP Blocbuster 2012 :(


Nu skal vi lige se hvad det kommer til at koste og hvor stort udbuddet bliver før jeg vil konkludere noget.
Men bliver det samme pris og indhold som i USA (har dog min store tvivl), så bliver det ikke nemt for BB nej
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: NET FLIX

Indlægaf maagaard90 » 17. aug 2012 12:01

Jomuhs skrev:RIP Blocbuster 2012 :(


Blockbuster er på vej med deres egen VoD service, så lad os se hvad der sker før vi maler fanden på væggen.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: NET FLIX

Indlægaf Slimjay DK » 17. aug 2012 12:04

Jomuhs skrev:RIP Blocbuster 2012 :(


Nu er der jo folk der stadig lejer film ellers var Blockbuster nok lukket :wink:

Og Blockbuster har meldt ud af de kommer med et månedsabonnemnt der gør at du bare kan hente film i butikken, så "premiere" film i FullHD på BLU-RAY er jo ikke dårligt ..

Men igen, det er priserne der kommer til at bestemme og selvf. indholdet af On demand tjenesterne :roll:

@Maagaard : Hvor har du læst det er VOD service i DK ? for der står intet her om det : http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2012/08/15/153212.htm
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron