Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NETFLIX

Indlægaf CvKM » 17. mar 2015 09:35

Jeg skal lige spørge inden jeg trykker på noget her... Jeg har via UnblockUS fået adgang til den amerikanske Netflix, men nu fik jeg lige kigget på den danske og der er også rigtig mange gode titler. Men af en eller anden grund kan jeg ikke søge på dem via min PlayStation 3, de dukker ihvertfald ikke op. Det gælder titler som I Am Legend og The Great Gatsby. Mindes ikke jeg har set dem her fornylig, men de står som værende på den danske. Jeg kiggede så inde på UnblockUS side og når man logger ind kan man via en lille pop-down menu skifte til alle landes Netflix. Men nu spørger jeg nok dumt... Skal jeg bare trykke på den og så har jeg det valgte lands Netflix? Jeg orker bare ikke at sidde og slette og tilføje DNS adressen hver gang jeg vil se fra de respektive lande, især Danmark. Håber nogle kan give et svar. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: NETFLIX

Indlægaf Lord Alla » 17. mar 2015 10:45

Ja, det var sådan jeg gjorde i sin tid. Via min xbox var jeg på unblockus' hjemmeside, hvor jeg valgte, hvilket lands Netflix jeg ville se. Vælg, ud af browseren, over i netflix og kig løs :-)
DNS-adressen var en one-time-only-indstilling.
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace

+1

Re: NETFLIX

Indlægaf CvKM » 17. mar 2015 11:04

Super, det skal prøves når jeg kommer hjem. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: NETFLIX

Indlægaf Da Senzai » 19. apr 2015 21:46

Jeg er netop fået set Daredevil serien færdig og jeg kan kun konkludere én ting; Hold kæft, den var god! Over al forventning!

Normalt, når jeg ser en film eller serie basseret på en tegneserie, så kan jeg ikke undgå at tegneserie-snobben kommer op i mig og jeg sidder og rynker så meget på næsen, at den ikke kan rette sig ud igen.

Der er ikke en finger at sætte på Daredevil-tv-serien. Jeg synes, at de virkelig formår at fange den stemning og det feel Daredevil-serien havde i både Bendis´ og Brubaker´s run. Begge to er run´s, der for mig er den "rigtige" Daredevil, så det var en fryd, at se, at det er den stil Marvel/Disney havde valgt for deres TV-serie.

Selv kampscenerne var også i top. Normalt i amerikanske action-film bliver der klippet, så meget i kampscenerne, at det ligner en MTV-musik-video og det ikke er se, hvad der foregår.

Men her har Marvel (eller hvem jeg skal kreditere) taget ved lære af film som Merantau og the Protector og filmet scenerne i relativt lange shots, så vi kan få det hele med. Det er super lækkert.

Næste tv-serie fra Marvel bliver "AKA Jessica Jones", der er basseret på tegneserien Alias. En serie, jeg holder meget af. Først da jeg hørte AKA Jessica Jones bliver annonceret, tænkte jeg, at det var for godt til at være sandt. Det blev hurtigt afløst af et; Jeg bliver nok skuffet og skal ikke sætte forventningerne for højt.

Efter at havde set Daredevil er jeg slet ikke så bekymret mere. ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København

+1

Re: NETFLIX

Indlægaf Morten Skou » 19. apr 2015 22:04

Da Senzai skrev:Jeg er netop fået set Daredevil serien færdig og jeg kan kun konkludere én ting; Hold kæft, den var god! Over al forventning!


Det synes jeg at der er rigtig mange der siger - også folk som normalt ikke er til superhelte film. Overvejer at give den en chance - er den også på den danske Netflix? Eller skal man hustle med amerikansk proxy osv?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: NETFLIX

Indlægaf JohnH » 19. apr 2015 22:27

Morten Skou skrev:
Da Senzai skrev:Jeg er netop fået set Daredevil serien færdig og jeg kan kun konkludere én ting; Hold kæft, den var god! Over al forventning!


Det synes jeg at der er rigtig mange der siger - også folk som normalt ikke er til superhelte film. Overvejer at give den en chance - er den også på den danske Netflix? Eller skal man hustle med amerikansk proxy osv?


Den ser god ud og er på den danske Netflix, ser det ud til :

http://www.netflix.com/WiMovie/80018294?locale=da-DK
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: NETFLIX

Indlægaf Da Senzai » 20. apr 2015 09:21

Jeg synes jo, at Street Level Marvel er federe end almindeligt Marvel, så allerede fra start af synes jeg, at serien indeholder langt federe personer end de store superheltefilm. Det er især godt, at se, at de vælger at bruge en Champ som Ben Urich i serien også.

Jeg kan forestille mig, at folk, der ikke ser superhelte-film synes det samme. I Daredevil får man fornemmelse af, at det er rigtige mennesker bag facaden og det er nemmere at forholde sig til end eller anden Nordisk gud, der render rundt og tæsker fantasivæsener med en hammer.

Serien er også traditionel god. Den er godt fortalt, har gode skuespillere og troværdige personer.

Noget jeg godt kan lide er, at de ikke glemmer tegneserie-fansene. Alle figurerne fra TV-serien er taget direkte fra Marvel´s bagkatalog og de er tro mod deres tegnede modparter. Marvel gør det dog med stil og så man absolut ikke går glip af noget ved ikke at være bekendt med tegneserien.

F. eks optræder både The Crane Mother, Gladiator, og The Hand i serien, men ikke en eneste af dem bliver nævnt ved de navne, så du ved kun, at det er dem, hvis du er bekendt med den del af Marvels Univers fra tegneserierne. Det er en superfed måde at gøre det på. De respekterer kilde-materialet, men uden at det går det mindste udover folk, der oplever Daredevil for første gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NETFLIX

Indlægaf Muggs » 20. apr 2015 13:10

Jeg var virkelig også behageligt overrasket af Daredevil.. Fed serie.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: NETFLIX

Indlægaf Ink129 » 21. apr 2015 16:33

Jeps, jeg ser også Daredevil, og der virker som en lovende serie. Jeg har kun set to afsnit, og af en eller anden grund sagde første afsnit mig ikke så meget. Det andet afsnit holdt mig dog fanget hele vejen og var væsentligt bedre end det første, imo.

Glæder mig til at få set mere!
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: NETFLIX

Indlægaf CvKM » 21. jul 2015 14:26

Er der nogle der ved om der er andre sider at holde øje med ang. indhold på Netflix? Jeg bruger selv www.moreflicks.com, men oplever tit at den overhovedet ikke er opdateret med det forskellige. Blandt andet har jeg fundet The November Man med Pierce Brosnan på den amerikanske Netflix, men den figurerer ikke inde under Moreflicks? Har også oplevet det med andre titler.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: NETFLIX

Indlægaf Zt3pH » 21. jul 2015 15:35

Nej må indrømme jeg ikke bruger de sider der...

Jeg bruger en til Netflix Danmark der hedder Flixfilm.dk og den synes jeg er meget god
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723

+1

Re: NETFLIX

Indlægaf Da Senzai » 21. jul 2015 18:45

Flixfilm.dk er fantastiske. De er bedre til at oplyse om Netflix end Netflix selv er.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NETFLIX

Indlægaf Twinkling » 21. jul 2015 20:27

Flixfilm fanger dog ikke alt, men det er til at forvente når Netflix ikke selv annoncerer alt.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Foregående

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron