Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NETFLIX

Indlægaf heinstach » 5. feb 2014 16:40

TerrificFalcon skrev:Et rent catch-22! Jeg kan jo ikke være social, når jeg ikke får notifikationer om andet end, at spil jeg aldrig spiller har fået en ny opdatering (looking at you, Fifa 14!). Jeg har heller aldrig fået en party/game-invite notifikation - du sidder vel ikke og sender sådan nogle, vel? Det ville være pinligt hvis jeg ubevidst ignorerede alle de brugere jeg gerne vil spille med... :oops:


Ah, derfor du har ignoreret alle mine beskeder om koder med gratis spil :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: NETFLIX

Indlægaf heinstach » 5. feb 2014 16:41

On-topic: stadig intet nyt om Breaking Bad sidste 8 afsnit med danske undertekster?

Edit: nm. Det kan vist lade sig gøre med et gratis 1-måneds abonnement på tv2 play :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: NETFLIX

Indlægaf koopi » 19. feb 2014 00:58

Andre der har problemer med US Netflix, med de DNS-settings på forrige side? :3
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: NETFLIX

Indlægaf CvKM » 19. feb 2014 01:24

Nope, jeg kan godt komme på. :) Og jeg bruger Unblock US.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: NETFLIX

Indlægaf TerrificFalcon » 19. feb 2014 09:51

koopi skrev:Andre der har problemer med US Netflix, med de DNS-settings på forrige side? :3


DNS-oplysningerne på forrige side er desværre forældede, så du kan ikke bruge dem længere. Du må enten forsøge at finde nogle flere, eller bare købe dig til din egen DNS-server.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: NETFLIX

Indlægaf Da Senzai » 31. mar 2014 21:06

Så er Orphan Black landet på den danske Netflix! :D

Den serie er genial!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NETFLIX

Indlægaf Twinkling » 1. apr 2014 00:06

Jeg kan anbefale jer at få set Orange is the New Black, sæson 2 bliver lagt online til juni. The Great Gatsby er blevet tilføjet tidligere på måneden og Fun with Dick & Jane er lige blevet lagt op, idag tror jeg.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: NETFLIX

Indlægaf Reinhold » 21. apr 2014 10:45

Jeg begyndte her i påsken at se "Weeds" - damn, det er godt. En serie med charme og solid humor, og jeg må give min varmeste anbefaling - set fra en vinkel af start tredje sæson
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: NETFLIX

Indlægaf Vestergaard » 21. apr 2014 12:29

Vi var også fanget af weeds i lang tid, men det var som om at plottet begyndte at køre i ring til sidst og den sidste sæson var jeg svært uimponeret over.

Vi så the croods igår på netflix. Det er en meget sød animationsfilm om en neanderthaler familie der støder ind i en menneskedreng.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NETFLIX

Indlægaf Twinkling » 21. apr 2014 19:21

The Croods overraskede bestemt mig meget positivt - jeg forventede ikke ret meget, men faktisk mega underholdende. Jeg er gået i nostalgi hjørnet og er ved at gnave mig igennem Luftens Helte. Ville video anmeldelse på engelsk være noget i vil se?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: NETFLIX

Indlægaf Da Senzai » 21. apr 2014 19:25

Jeg elsker alt med Nicolas Cage, så jeg har også set Croods. Jeg synes, at første halvdel var megafed med god action, og sjove scener. Den sidste halvdel var lidt tam.

Jeg har også set Luftens Helte. Den er meget sød. Jeg er ikke interesseret i en video-anmeldelse. Eller jo, men så skulle det være sådan at du går i dybden med hvert afsnit. Så det ikke bliver sådan en generic "overordnet set" anmeldelse.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NETFLIX

Indlægaf Twinkling » 21. apr 2014 19:41

oh, jeg gider ikke gå i dybden med hvert afsnit. Det bliver overordnet set, måske med nogle eksempler på scener i forskellige afsnit. Og jeg holder mig til tema-sangen/introen med klip fra serien - tror jeg. Jeg må tage det til overvejelse.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: NETFLIX

Indlægaf Reinhold » 23. apr 2014 00:30

Jeg er slem dårlig til serier uden en afslutning. Jeps, voksede op i den generation hvor Twin Peeks (spell check off) f###ede alle op ved aldrig at fortælle sandheden omkring hvad der skete med tøsen. Men nød "Breaking Bad" - og den fede afslutning. Læst at "Weeds" faktisk afsluttes. Derfor startede min familie og mig på den.

Er der andre serier MED en ###ing afslutning, som er værd at se?
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: NETFLIX

Indlægaf KlumpeStumpen » 23. apr 2014 15:37

Fringe hvis du er til Sci-Fi serier Reinhold. Det er vist sæson 1-3 der ligger på netflix dk lige nu. Der er 5 sæsoner og den bliver sluttet godt af i sæson 5. Selvom det er en serie der sagtens kunne klare mange flere sæsoner, men den blev rundet fint af.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: NETFLIX

Indlægaf Nerotana » 23. apr 2014 16:01

Six Feet Under har den bedste slutning jeg nogensinde har set. Kraftfuld, men får rundet rigtig godt af.
Kan hvis nok findes på HBO Nordic :)
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron