Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf Ink129 » 2. maj 2013 22:51

House of Cards er helt igennem fantastisk - simpelthen fremragende!

Hemlock Grove derimod - den var jeg umiddelbart ikke for vild med. Jeg har godt nok kun set de første to episoder, men det var en alt for træg og mærkelig affære til at kunne holde mig fanget. Manuskriptet til serien er virkelig heller ikke for god, og det kan ofte mærkes på skuespilspræstationerne deri også - og hvad sker der lige for Famke Janssens accent i den serie?

Nej, det var virkelig ikke min kop te.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: NET FLIX

Indlægaf Reinhold » 12. maj 2013 15:34

Anbefaler lige filmen "Halo 4: Forward Unto Dawn" (Netflix US). Det er ren guf for Halo-fans
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: NET FLIX

Indlægaf Too Nizzle » 12. maj 2013 15:56

Jeg er begyndt at gense Arrested development som opvarmning til D.26. Men jeg er virkelig overrasket over hvor underholdende den er at gense - jeg kan normalt slet ikke gense fim/serier med meget få undtagelser.

Ink129 - helt enig. House of Cards virkelig god, nu en af mine absolut favoritserier - Hemlock Grove not so much. Jeg tror måske også jeg er for gammel og har forkert køn til at være en del af målgruppen for Hemlock :)
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: NET FLIX

Indlægaf Vendicta » 27. maj 2013 14:01

Kan anbefale en dokumentar jeg så igår".Indie Game the movie".Man følger skaberne af Super Meat Boy, Fez og Braid gennem flere års hårdt slid og frem til udgivelse af deres spil.Klart værd at se for alle indie interesserede.
Vendicta
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: Kalundborg


Re: NET FLIX

Indlægaf diandk » 27. maj 2013 14:40

Reinhold skrev:Anbefaler lige filmen "Halo 4: Forward Unto Dawn" (Netflix US). Det er ren guf for Halo-fans



jeg synes ikke den var fed og jeg er halo fan, men alle har jo forskellig smag :)
diandk
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: NET FLIX

Indlægaf Ink129 » 27. maj 2013 15:05

Vendicta skrev:Kan anbefale en dokumentar jeg så igår".Indie Game the movie".Man følger skaberne af Super Meat Boy, Fez og Braid gennem flere års hårdt slid og frem til udgivelse af deres spil.Klart værd at se for alle indie interesserede.


Hm, jeg har godt nok haft øje på den siden den blev lagt på Netflix, men jeg har ikke rigtig fået taget mig sammen til at se den endnu. Den bliver lige flyttet lidt højere op på min prioriteringsliste, da jeg ikke troede, at det var udviklerne til så "store" indie-titler, som du nævner her. Jeg skal lige igennem mit Fringe-marathon, som jeg kører pt., og så må jeg lige få den set - lyder interessant :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: NET FLIX

Indlægaf JohnH » 29. maj 2013 06:21

Kan varmest anbefale Mick Øgendahl: SPAS .... hold da op, længe siden jeg har grinet så meget og griner stadig når jeg tænker på det, hehe

Edit:

Nåh ja , Expendables 2 er også på nu, den er slet ikke blodig eller voldelig, en rigtig børnefilm :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: NET FLIX

Indlægaf Reinhold » 3. jun 2013 22:06

Se "Indie Game - The Movie". Får lyst til bare at spille Fez, Braid og Meatboy hele natten. Fantastisk film
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: NET FLIX

Indlægaf Ink129 » 4. jun 2013 12:05

Reinhold skrev:Se "Indie Game - The Movie". Får lyst til bare at spille Fez, Braid og Meatboy hele natten. Fantastisk film


Jep, så den også i sidste uge - har fået spillet en del Super Meatboy siden (så meget, som eksamenslæsningen nu har tilladt det), og jeg bliver helt sikkert også nødt til at genopleve Braid igen inden så længe.

God dokumentar :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 17. jul 2013 21:29

Jeg er kørt lidt død i video-spil, og er begyndt at se Netflix igen.

Er lige startet på "Orange is the new black", og den er faktisk meget sød.

Er igang med afsnit 6, og der er en scene, hvor de sorte fanger sidder og gør nar af hvide mennesker ved at imiterer dem. Det er faktisk ret sjovt :P.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf kofoed » 17. jul 2013 21:55

OITNB er sgu ret godt, tog ikke mig mange dage og få set det færdig, elsker den måde Morello snakker på :D
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: NET FLIX

Indlægaf andersfc3 » 17. jul 2013 22:27

Den første halvdel af sæson af Breaking Bad er også lige kommet på Netflix. Glæder mig til at se dem!
andersfc3
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Re: NET FLIX

Indlægaf heinstach » 17. jul 2013 22:33

andersfc3 skrev:Den første halvdel af sæson af Breaking Bad er også lige kommet på Netflix. Glæder mig til at se dem!


Går ud fra, du mangler et 5-tal? :-)

I givet fald vil jeg da lige nappe en måned efter ferien.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 17. jul 2013 23:05

kofoed skrev:OITNB er sgu ret godt, tog ikke mig mange dage og få set det færdig, elsker den måde Morello snakker på :D


Ja, jeg kan også godt lide hende. Jeg synes hun ligner lidt Mia Lyhne fra hendes klovn dage. Går igang med afsnit 8 nu. ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 18. jul 2013 01:08

Jeg fik lige set et par afsnit mere, men nu er jeg nødt til at gå i seng.

Man skal lige forbi afsnit 4. Først da er man begyndt at kende mere til de forskellige personer. Det er en sød serie, der lever meget højt på, at man holder af de forskellige figurer i den - og det gør man først, når man har lært dem at kende ^_^

Jeg har set afsnit 1-9 nu og glæder mig til resten.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron