Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf Major Oblivious » 23. jan 2013 13:01

Streamer du til boxen via WIFI ?

Signalet kan godt være lidt ustabilt, hvilket så påvirker streaming kvaliteten. Selv bruger jeg kun LAN på den fordi at jeg ikke er ovenud wild med wifi-oplevelsen
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: NET FLIX

Indlægaf Vestergaard » 23. jan 2013 13:50

Major Oblivious skrev:Streamer du til boxen via WIFI ?

Signalet kan godt være lidt ustabilt, hvilket så påvirker streaming kvaliteten. Selv bruger jeg kun LAN på den fordi at jeg ikke er ovenud wild med wifi-oplevelsen

Jeg tænkte lige det samme. Min box kører dog kun på wifi, og jeg har ingen problemer med netflix. Kører altid den fineste hd. Har du en trådløs N router?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NET FLIX

Indlægaf Major Oblivious » 23. jan 2013 14:13

Vestergaard skrev:
Major Oblivious skrev:Streamer du til boxen via WIFI ?

Signalet kan godt være lidt ustabilt, hvilket så påvirker streaming kvaliteten. Selv bruger jeg kun LAN på den fordi at jeg ikke er ovenud wild med wifi-oplevelsen

Jeg tænkte lige det samme. Min box kører dog kun på wifi, og jeg har ingen problemer med netflix. Kører altid den fineste hd. Har du en trådløs N router?


Wireless streaming har jeg ikke haft problemer med, efter at jeg fik en xbox slim som har N-adapteren indbygget, men på min gamle med en G-dongle kunne der godt være lidt knas.
Min "avesion" mod WI-Fi / Gaming er mere af principel karakter - der skal helst ikke være for mange svage led mellem mig og modstanderne ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 23. jan 2013 15:02

Hej!

Jeg bruger ikke trådløs. Jeg stoler ikke rigtigt på det, og jeg tror alle vil forsøge at stjæle min forbindelse, hvis jeg kører trådløs :P.

Jeg har en router fra Yousee. Jeg har sat to netværkskabler i. Et fra Routeren til Xboksen og et fra Routeren til min PC.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Major Oblivious » 23. jan 2013 15:10

Da Senzai skrev:Hej!

Jeg bruger ikke trådløs. Jeg stoler ikke rigtigt på det, og jeg tror alle vil forsøge at stjæle min forbindelse, hvis jeg kører trådløs :P.

Jeg har en router fra Yousee. Jeg har sat to netværkskabler i. Et fra Routeren til Xboksen og et fra Routeren til min PC.


Så kan det godt tænkes at det er kvaliteten af den pågældende sæson ( Chuck ) som svigter lidt. Fordi så er det hverken din forbindelses-løsning / forbindelse der er problemet. Det vil jeg i hvert fald mene :)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 23. jan 2013 15:24

Tjaeh, jeg håber, at det er ved Chuck (og ikke hos mig!) problemet ligger, men jeg kan ikke sige det, før jeg har fået set nogle andre serier :P.

Det kunne godt tyde på, at det er Chuck, der er lidt sketchy, da jeg som skrevet ikke har lagt mærke til det i andre serier og film, jeg har set.

Tak for hjælpen ihvertfald!

Jeg var ikke klar over, at MB og Mbit ikke var det samme! Lidt akavet, at jeg tror jeg kan hente med ca 25Mb i sekundet, når det kun er 2,5! :-w
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf JacDG » 24. jan 2013 00:23

Har lige afmeldt mit Netflix, har pt. mere til gode af HBO Nordic, men glæder mig til at vende tilbage engang når der er mere lækkert indhold!
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 24. jan 2013 04:56

Jeg afholdte film-aften sammen med min homeboy, og vi så blandt andre Fearless, Mighty Morphin Alien Rangers og Ong Bak 2 på Netflix. Der var absolut ingen problemer, og at se Ong Bak 2 var ligesom at sidde og se DR HD.

Bagefter prøvede jeg med et afsnit af Chuck, og det var grynet som det plejer. Min konklusion er derfor, at det Chuck, der er af ringe kvalitet.

Ong Bak 2 tilgengæld er den ringeste film, jeg længe har set. Fuck, den er dårlig. Historien er kedelig, personerne er intetsigende, og så er pacingen og brug af flashback helt ad helvedes til. Det gør det heller ikke meget bedre at hovedpersonens love-interest slet ikke bruges til noget. Ikke engang som motiv/motivator, så i virkeligheden, er det spild af tid at hun er med.

Hum Lae fra den første Ong Bak har også den frygteligste cameo, jeg nogensinde har set. Han spiller en retarderet mand, der har et armbånd, som helten stjæler fra ham. WTF. Slutningen på filmen bryder den 4. mur og giver seeren en stor fed fuck-finger. Jeg vil ikke spoile slutningen, da den er så latterlig, at fuck-fingeren er ens eneste belønning, kan man kæmpe sig igennem filmen.

Kampscenerne er ret gode, og Tony Jaa får leveret to solide Dropping Albuer i Drunken Kung-fu scenen.

Ong Bak 1 er en af de allersjoveste og fedeste film, jeg nogensinde har set. Den har en humor, der går lige i hjertet på mig.

Ong Bak 2 er en hel anden film og oplevelse. Magen til makværk skal man lede længe efter. God Kung-Fu kan ikke redde en Martial Arts film alene. Der er også nødt til at være enten historie eller interessante personer - ellers kan man ligeså godt bare se kampscenerne på youtube.

Denne film vil jeg fraråde alle, medmindre, at I gerne vil tages ved næsen i slutningen.

Ong Bak 2 er så meget et cash-in af etterens succes.

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf DKhANSI » 20. feb 2013 13:56

I dag da jeg åbnede Netflix på boxen så jeg at det amerikanske bibliotek var tilgængeligt, da får jeg af vide at de ikke er tilgængelige. Andre der har prøvet lignende? Jeg gider bare ikke have skidtet liggende hvis jeg ikke kan se det.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: NET FLIX

Indlægaf Zt3pH » 20. feb 2013 14:10

DKhANSI skrev:I dag da jeg åbnede Netflix på boxen så jeg at det amerikanske bibliotek var tilgængeligt, da får jeg af vide at de ikke er tilgængelige. Andre der har prøvet lignende? Jeg gider bare ikke have skidtet liggende hvis jeg ikke kan se det.


Nope det har jeg ikke prøvet
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: NET FLIX

Indlægaf WozziFuzz » 20. feb 2013 15:54

Er det ikke det bedste, at bruge Netflix på PC'en, hvis man har koblet PC'en til TV'et via HDMI vel at mærke.? Jeg bilder mig selv ind at billedkvali er en smule bedre.. :)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: NET FLIX

Indlægaf Zt3pH » 20. feb 2013 16:00

WozziFuzz skrev:Er det ikke det bedste, at bruge Netflix på PC'en, hvis man har koblet PC'en til TV'et via HDMI vel at mærke.? Jeg bilder mig selv ind at billedkvali er en smule bedre.. :)


I forhold til hvad?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: NET FLIX

Indlægaf WozziFuzz » 20. feb 2013 17:27

Zt3pH skrev:
WozziFuzz skrev:Er det ikke det bedste, at bruge Netflix på PC'en, hvis man har koblet PC'en til TV'et via HDMI vel at mærke.? Jeg bilder mig selv ind at billedkvali er en smule bedre.. :)


I forhold til hvad?


Ja okay, take a wiiiild guess =D>
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: NET FLIX

Indlægaf ice_hiboy » 20. feb 2013 22:04

Jeg synes personligt at ps3en gør det bedste netflix job. Super hd, Dolby surround osv :)
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 21. feb 2013 09:06

ps3 understøtter også Super HD på netflix som de kalder det, noget som xbox endnu ikke har.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron