Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf Vestergaard » 1. jan 2013 08:56

dbbuu skrev:Nedern! :(
Forstår ikke forfor den amerikanske har den, når vi ikke må, der burde ikke være forskel!

Jeg tror bare du skal være lykkelig for ikke at kunne se den. Det var længe nok for mig at læse handlingen på wikipedia.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NET FLIX

Indlægaf Jake242 » 1. jan 2013 20:18

dbbuu skrev:Nedern! :(
Forstår ikke forfor den amerikanske har den, når vi ikke må, der burde ikke være forskel!


Mon ikke det har noget med køb af rettigheder at gøre?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 2. jan 2013 18:49

Haha!

Så er der blevet tilføjet 12+sæsoner af Power Rangers på den danske Netflix.

Jeg er åbenbart ikke den eneste, der har kæmpet mig igennem Power Rangers Samurai, og bagefter givet den 5 stjerner!

Folk brokker sig konstant over mangel på content på Netflix Danmark, og hvad vælger de så at gøre? Tilføje 12+ sæsoner af Power Rangers obviously. Ikke nok med det, så er der også kommet VR Troopers, Beetle Borgs og Turtles The Next Mutatation!

Det er Priceless! Jeg dør af grin, da jeg garanteret er den eneste, der sidder og ser det lort. Man skulle næsten tro, at den Danske Netflix er skræddersyet til mig. Fornyligt fik jeg også set Drunken Tai Chi, og jeg skreg af grin hele filmen igennem - Nå ja, og så var Donnie Yen også pænt lækker i den.

Det mest spændende ved de sæsoner af Power Rangers, de har tilføjet er, at der også er sæson´er som RPM, Junglefury og Light Speed Rescue for at nævne nogle. De er nemlig i skrivende stund kun udgivet på dvd i tyskland, og det vil sige, at der ikke er noget Engelsk lydspor. Derfor er det nu muligt for os, at se sæsoner, der før kun var at finde på tysk!

Det er så fedt, og også lidt sjovt. Jeg er mere end tilfreds med Netflix.


Billede
Senest rettet af Da Senzai 3. jan 2013 11:45, rettet i alt 2 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Ink129 » 2. jan 2013 19:02

Da Senzai skrev:Haha!

Så er der blevet tilføjet 12+sæsoner af Power Rangers på den danske Netflix.

Jeg er åbenbart ikke den eneste, der har kæmpet mig igennem Power Rangers Samurai, og bagefter givet den 5 stjerner!

Folk brokker sig konstant over mangel på content på Netflix Danmark, og hvad vælger de så at gøre? Tilføje 12+ sæsoner af Power Rangers obviously. Ikke nok med det, så er der også kommet VR Troopers, Beetle Borgs og Turtles The Next Mutatation!

Det er Priceless! Jeg dør af grin, da jeg garanteret er den eneste, der sidder og ser det lort. Man skulle næsten tro, at den Danske Netflix er skræddersyet til mig. Fornyligt fik jeg også set Drunken Tai Chi, og jeg skreg af grin hele filmen igennem - Nå ja, og så var Donnie Yen også pænt lækker i den.

Det mest spændende ved de sæsoner af Power Rangers, de har tilføjet er, at der også er sæson´er som RPM, Junglefury og Light Speed Rescue for at nævne nogle. De er nemlig i skrivende stund kun udgivet på dvd i tyskland, og det vil sige, at der ikke er noget Engelsk lydspor. Derfor er det nu muligt for os, at se sæsoner, der før kun var at finde på tysk!

Det er så fedt, og også lidt at sjovt. Jeg er mere end tilfreds med Netflix.


Haha, det kan godt være, at jeg sidder med en dejlig influenza og plus 39 i feber, men jeg måtte nu alligevel grine lidt af dette. Det er da på en måde lidt awesome, at en gut som dig, der virkelig har sin egen niche inden for film, kan blive forkælet så meget med Netflix :wink:

Ja, vi andre må brokke os lidt, sådan er det åbenbart bare. Dog får jeg alligevel fundet nogle film-perler derinde, som jeg sikkert aldrig ville have set, hvis det ikke var fordi, de ikke får opdateret filmkataloget for ofte. Så jeg kan personligt ikke brokke mig alt for meget :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: NET FLIX

Indlægaf Chaui » 14. jan 2013 22:09

Nogen der ved om det er meningen Netflix skal være gratis på Mobil telefonen ? havde mit gratis måned dengang det kom til Danmark og har ikke haft genaktiveret min konto, men kan stadig bruge Netflix på mobilen.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: NET FLIX

Indlægaf kofoed » 14. jan 2013 22:13

Chaui skrev:Nogen der ved om det er meningen Netflix skal være gratis på Mobil telefonen ? havde mit gratis måned dengang det kom til Danmark og har ikke haft genaktiveret min konto, men kan stadig bruge Netflix på mobilen.



Sikker på du har fået sagt det op?
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: NET FLIX

Indlægaf Vestergaard » 14. jan 2013 22:28

kofoed skrev:
Chaui skrev:Nogen der ved om det er meningen Netflix skal være gratis på Mobil telefonen ? havde mit gratis måned dengang det kom til Danmark og har ikke haft genaktiveret min konto, men kan stadig bruge Netflix på mobilen.



Sikker på du har fået sagt det op?

Det tænkte jeg umiddelbart også.

Apropos mobil og netflix, så er jeg nødt til at fortælle hvor genialt det virker. At jeg kan sidde hjemme i sofaen og se et afsnit af the unit (genial serie der skal ses i øvrigt), afbryde midtvejs og sætte mig i et tog og streame videre fra der hvor jeg pausede på xboxen, det er sgu genialt!
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NET FLIX

Indlægaf Ralle » 14. jan 2013 23:02

Kan man se Dirty Sexy Money på netflix? :)
Ralle
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: NET FLIX

Indlægaf Vestergaard » 15. jan 2013 06:28

Ralle skrev:Kan man se Dirty Sexy Money på netflix? :)

Nope.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NET FLIX

Indlægaf Chaui » 15. jan 2013 18:08

Jeg er sikker på det er opsagt. får også beskeden på PS3'en og Netflix.dk om jeg vil genaktivere min konto, da det ikke virker på nogen af de 2.

Men mobilen, kører det bare uden problemer.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: NET FLIX

Indlægaf Vestergaard » 22. jan 2013 19:15

Kæresten og jeg har set første sæson af modern family, hvilket er 24 afsnit, men når jeg kigger på serien ude i menuen, står der, at der er 48 afsnit. Det gør mig lidt forvirret. Har andre oplevet det samme?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 22. jan 2013 21:09

Vestergaard skrev:Kæresten og jeg har set første sæson af modern family, hvilket er 24 afsnit, men når jeg kigger på serien ude i menuen, står der, at der er 48 afsnit. Det gør mig lidt forvirret. Har andre oplevet det samme?


Hej!

Jeg har også set Modern Family. Rigtig hyggelig serie, og jeg elsker afsnittet, hvor Manny er begyndt til fægtning, og Joe er like "Ofcourse she has..", da han ikke må byde den lille pige på is, da hun har sukkersyge.

Der står også på min Netflix, at der er 48 afsnit, og det er lidt irriterende, da jeg bliver snydt, hvergang jeg passerer den, og tror, at der er kommet en sæson mere på ´flix´en. Så vidt, jeg har forstået er det også tilfældet med enkelte andre serier, at der står, at der er flere afsnit tilgængelige end der rent faktisk er.

Jeg har også et spørgsmål I måske kan hjælpe mig med. Jeg er begyndt at se Spion-serien "Chuck", og jeg må indrømme, at jeg er ganske underholdt! Især fordi, at hende, der spiller Sarah Walker er så effin´ lækker! Hendes ansigt, hendes smil, håret, og hendes silkebløde hud, jeg bare har lyst til at sl... AHEM!

Nå, men. Når jeg ser Chuck, så synes jeg tit at billedet godt kan være en smule grynet, og det er ærgeligt, da jeg helst vil nyde Sarah Walker i Crisp HD.

Jeg var så inde på Netflix.dk, og der står, at får streame i bedste kvalitet skal, jeg havde en download på minimum 2,3 MB i sekundet. Efter en tur på speedtest.net kunne jeg konkludere, at jeg har en download på 23-24 MB i sekundet, så det kan ikke være der problemet ligger. Tror jeg.

Jeg læste en anmeldelse af Chuck på Amazon, og der var der en anmelder, der skrev at videokvaliteten på dvd´en ikke var helt i top.

Er her nogen herinde, der har set Chuck, og oplever, at billedet er "grynet" nogengange? Eller er det bare et lokalt problem hos mig?, og kan jeg gøre noget for at løse det?

Jeg synes ikke, at der har været "gryn" på, når jeg ser Power Rangers. Eller også har jeg bare først lagt mærke til det, nu, hvor jeg ikke kan stoppe med at glo på Sarah Walker.

Jeg synes Chuck er en meget sød serie, og mangler I at noget at se på Netflix kan I prøve at se, om den er noget for jer.


Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf ckolsen » 23. jan 2013 11:40

Har lige tjekket IMDB.
Chuck er delvist skudt på 16mm, hvilket giver flere gryn end 35 mm film. (filmgryn... den rigtige slags!)
16mm kan se rigtig fedt ud, men hvis de ikke har sat lys godt nok eller hvad ved jeg, så giver det altså ret mange gryn - kan være et stilvalg?


Det er lidt spændende at de skyder på 16mm film, da det var noget tv serier gjorde for noget tid siden, ,men de flest er skiftet til digitalt at optage deres ting....


Jeg har ikke set chuck, men Yvonne Strahovski (sarah walker) er for lækker så kunne godt være man lige skulle tjekke den ud...
ckolsen
Niveau 2
 
Indlæg: 105


Re: NET FLIX

Indlægaf Major Oblivious » 23. jan 2013 11:50

Da Senzai skrev:
Jeg var så inde på Netflix.dk, og der står, at får streame i bedste kvalitet skal, jeg havde en download på minimum 2,3 MB i sekundet. Efter en tur på speedtest.net kunne jeg konkludere, at jeg har en download på 23-24 MB i sekundet, så det kan ikke være der problemet ligger. Tror jeg.


en download på 23-24 mb i sekundet svarer til en 250 mbit forbindelse, og det mindes jeg ikke der er særlig mange udbydere som tilbyder pt. Speedtest viser mbit/s og her svarer 23-24 mbit til ca. 2,3 eller 2,4 MB i sekundet. Så du ligger midt i streaming-behovet når din fulde forbindelse bruges på streaming.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 23. jan 2013 12:38

ckolsen skrev:Jeg har ikke set chuck, men Yvonne Strahovski (sarah walker) er for lækker så kunne godt være man lige skulle tjekke den ud...


Hun er megalækker - og serien er faktisk også ok. Jeg så den efter anbefaling fra en ven.

Med hensyn til gryn, så synes jeg, at det skifter lidt fra scene til scene, men det kan godt være, at det er indbildning. Jeg har meget svært ved at vurdere det. Men der burde ikke være gryn i hovedet på Yvonne.

Major Oblivious skrev:en download på 23-24 mb i sekundet svarer til en 250 mbit forbindelse, og det mindes jeg ikke der er særlig mange udbydere som tilbyder pt. Speedtest viser mbit/s og her svarer 23-24 mbit til ca. 2,3 eller 2,4 MB i sekundet. Så du ligger midt i streaming-behovet når din fulde forbindelse bruges på streaming.


Det kan godt være, at det er der den ligger så :P

Nu har jeg lige siddet og Speedtestet.net et par gange, og der får jeg resultater, der hedder alt mellem 12 mbit og 20 mbit :?

Men altså, når jeg Netflix´er er internettet sticket på PC´en hevet ud.

Dunno, det er bare irriterende, men det kan godt passe, at den svinger mellem god og grim billed-kvalitetet, hvis min forbindelse ligger lige akkurat på grænsen.

Jeg har måske bare ikke bidt mærke i det før, jeg blev forelsket i Sarah Walker.

Jeg må prøve at fyre op for noget Power Rangers Super Samurai og se, hvordan Lauren/Red Ranger ser ud.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron