Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf Cena » 3. nov 2012 14:06

Jeg læste lige i dag at viaplay kommer på Xbox og ps3. Det står inde på mobilsiden.

http://mobilsiden.mobi/nyheder/viaplay- ... lid.24338/
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 3. nov 2012 14:32

Morten Skou skrev:
Reinhold skrev:Er midt i anden sæson af Sons of Anarchy og alene det har gjort Netflix til en fed oplevelse so-far. Endvidere ligger der nogle meget fede britiske film. Så en med Frodo og Jax (Fra SAMCRO) som hooligans for et par dage siden - solid underholdning


Sjovt, det var også Sons of Anarchy som jeg endte ud med at se på Netflix. Er lige blevet færdig med sæson 3, og der stopper legen desværre, for de øvrige er ikke på Netflix.

Jeg regner ikke med at forny efter min Netflix prøveperiode. Alene det, at der ikke er blevet tilføjet en eneste ny film på Netflix siden jeg tilmeldte mig for et par uger siden, gør at jeg ikke tror på det.

Hvis man vil ind i et nyt land som serviceprovider, så handler det da i høj grad om, at man skal give kunderne en god oplevelse i deres prøveperiode. Men mangel på nyt indhold får mig til at fravælge dem nu.


Ellers kan du jo få HBO hvor du er bundet de næste 6 måneder :lol:

Tror du så har misforstået hvordan NF fungere hvis du giver dem en måned... de opdaterer 2 gange om måneden i USA, og som du selv siger de er lige startet. Ellers brug 30 kr mere og du kan få hvilken som helst NF du vil have og så kan du se alt det sons of anarchy du vil, mener de har alt op til den næst nyeste på US NF.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf Slimjay DK » 3. nov 2012 15:02

Jeg savner i den græd muligheden for at for vist alle titler med Dansk tale :-/ lidt sur røv at jeg skal starte en film op for datteren for så at finde ud af at den er uden DK tale, specielt nåt jeg på forhånd ved at titlen findes med DK tale .. [-X
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: NET FLIX

Indlægaf Justin Anhtony » 3. nov 2012 15:20

WollaMan skrev:
Reinhold skrev:Er midt i anden sæson af Sons of Anarchy og alene det har gjort Netflix til en fed oplevelse so-far. Endvidere ligger der nogle meget fede britiske film. Så en med Frodo og Jax (Fra SAMCRO) som hooligans for et par dage siden - solid underholdning


Kan Du oplyse hvad den film hedder? :)


Tror han mener "Green Street Holigans"
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: NET FLIX

Indlægaf WollaMan » 3. nov 2012 15:49

Nååå, ja der er Frodo med. Jeg troede han mente Frodo var en fra serien SOA :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: NET FLIX

Indlægaf daniel » 3. nov 2012 15:50

Green Street Hooligans er mildest talt elendig
daniel
Niveau 3
 
Indlæg: 205
By: Paradise


Re: NET FLIX

Indlægaf maagaard90 » 3. nov 2012 16:08

daniel skrev:Green Street Hooligans er mildest talt elendig

Der er jeg mildest talt direkte uenig. Jeg er ret tosset med den, og den viser et udemærket, dog ikke komplet, indblik i hooligan kulturen. Skuespillet og historien er tilmed godt skruet sammen.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: NET FLIX

Indlægaf Rasmusdc » 4. nov 2012 12:26

æhhh har søgt lidt igennem denne tråd..

Er der nogen mulighed for at se netflix på Box´en UDEN live abon. synes det er lidt ladt, da det ikke er Microsofts servere du streamer fra.

mine Appletv´s min PS3, tv alt har fået Netflix klienten og kører free.. at jeg skal smide.. 50kr om mdn for live for at se netflix på box´en virker lidt sygt...
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: NET FLIX

Indlægaf CvKM » 4. nov 2012 12:31

Er der nogle der ved hvordan man logger ud af Netflix? Det er mere hvis jeg skal bruge det på andre konsoller og så gider jeg ikke have at folk ligger og bruger min account. De må sgu få deres eget. :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: NET FLIX

Indlægaf Morten Skou » 4. nov 2012 12:32

Rasmusdc skrev:æhhh har søgt lidt igennem denne tråd..

Er der nogen mulighed for at se netflix på Box´en UDEN live abon. synes det er lidt ladt, da det ikke er Microsofts servere du streamer fra.

mine Appletv´s min PS3, tv alt har fået Netflix klienten og kører free.. at jeg skal smide.. 50kr om mdn for live for at se netflix på box´en virker lidt sygt...


Du skal have Xbox Live Gold for at kunne bruge Netflix, så der er vist ingen vej uden om.

Hvis man starter Netflix appen med en sølvkonto, så mener jeg at den kommer op og siger at man skal opgradere til guld.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: NET FLIX

Indlægaf Slimjay DK » 4. nov 2012 12:50

Morten Skou skrev:
Rasmusdc skrev:æhhh har søgt lidt igennem denne tråd..

Er der nogen mulighed for at se netflix på Box´en UDEN live abon. synes det er lidt ladt, da det ikke er Microsofts servere du streamer fra.

mine Appletv´s min PS3, tv alt har fået Netflix klienten og kører free.. at jeg skal smide.. 50kr om mdn for live for at se netflix på box´en virker lidt sygt...


Du skal have Xbox Live Gold for at kunne bruge Netflix, så der er vist ingen vej uden om.

Hvis man starter Netflix appen med en sølvkonto, så mener jeg at den kommer op og siger at man skal opgradere til guld.


Det stinker helt vildt, nu når det er en gratis App på samtlige andre enheder ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: NET FLIX

Indlægaf Morten Skou » 4. nov 2012 12:58

Ja, det undrer også mig en del, da man jo betaler særskilt for Netflix, men det er åbenbart sådan Microsoft har fået lavet aftalen.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: NET FLIX

Indlægaf DanniSemperfi » 4. nov 2012 13:17

Xboxen kan hellere ikke vise fuld hd, allerede der er jeg stået af bussen.
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: NET FLIX

Indlægaf Whineproduct » 4. nov 2012 16:40

maagaard90 skrev:
daniel skrev:Green Street Hooligans er mildest talt elendig

Der er jeg mildest talt direkte uenig. Jeg er ret tosset med den, og den viser et udemærket, dog ikke komplet, indblik i hooligan kulturen. Skuespillet og historien er tilmed godt skruet sammen.

+1.
Whineproduct
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: 2900 Hellerup.


Re: NET FLIX

Indlægaf Gajda » 4. nov 2012 16:41

Hvorfor kan Xbox'en ikke vise fuld HD? Det er da Apple TV overlegen?
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron