Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 19. okt 2012 08:03

Precis ...folk betaler medie licens og abbonomenter for næsten ingenting.

En anden ting der virkelig irrertere mig er folk der piver over udvalget/hvor nyt det er. Det er lige fucking startet i Danmark og har været i USA i laaaaaaang tid. Er lidt en no brainer, men Danmark elsker at brokke sig <.<.


Og så der de folk der praiser HBO som om at det skulle ændre alting men det bliver lige som Hulu... serier dage efter men indenfor nogle få kanaler(HULU har fx sådan set kun FOX) og hvor alt andet er totalt lackluster. Netflix er det bedste man kan fremskaffe og deres bibliotek er enormt pga de voldsomt mange licenser de har.

Udvalg og "new shit" skal nok komme men tager tid.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf Jakabov » 19. okt 2012 09:09

Spot on, folk skal lige chille the f... down. Så én igår der havde skrevet på 7-11's Facebook-væg at han var blevet snydt for 3 kr. i en af deres butikker. :-)

Udvalget skal nok komme blive større men til 79 kr. om måneden kan man ikke forvente at det er spækket med alle de nyeste film og serier. Måske kommer de med en premium-version på et tidspunkt, det er ikke til at sige. De skal ihvertfald lige igang først.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: NET FLIX

Indlægaf Gajda » 19. okt 2012 09:54

Stenet... Her til morgen virker Netflix helt uden problemer. Har tre steger ved HD og kvaliteten er piv-skarp også over wi-fi. Måske havde serverne svært ved at følge med.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: NET FLIX

Indlægaf Gajda » 19. okt 2012 10:07

Jakabov skrev:Spot on, folk skal lige chille the f... down. Så én igår der havde skrevet på 7-11's Facebook-væg at han var blevet snydt for 3 kr. i en af deres butikker. :-)

Udvalget skal nok komme blive større men til 79 kr. om måneden kan man ikke forvente at det er spækket med alle de nyeste film og serier. Måske kommer de med en premium-version på et tidspunkt, det er ikke til at sige. De skal ihvertfald lige igang først.



Ja folk bør rage en chill pill ind imellem og lade være med at brokke sig over ligegyldigheder.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: NET FLIX

Indlægaf Slimjay DK » 19. okt 2012 10:43

Jakabov skrev:Spot on, folk skal lige chille the f... down. Så én igår der havde skrevet på 7-11's Facebook-væg at han var blevet snydt for 3 kr. i en af deres butikker. :-)

Udvalget skal nok komme blive større men til 79 kr. om måneden kan man ikke forvente at det er spækket med alle de nyeste film og serier. Måske kommer de med en premium-version på et tidspunkt, det er ikke til at sige. De skal ihvertfald lige igang først.


Man kan vel godt forvente at der var mere indhold og nyere ting :) Viaplay koster også 79 kr om måneden og har et betydeligt større og nyere udvalg :)

Men ja, der skal da nok komme et bedre udvalg med tiden, men som det er nu, ser jeg kun netflix som et halvfærdigt produkt, og det sker kun fordi de vil være de første "nye" i DK til at tilbyde "alt hvad du kan æde" for et fast beløb 8)

Jeg vil da lige give Flix en chance her i weekend og checke ud om alt det de skriver her virkelig kan være sandt : http://beep.tv2.dk/indtryk/ikke-helt-godt-nok-netflix
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: NET FLIX

Indlægaf Jakabov » 19. okt 2012 11:05

Det syntes jeg ikke at man kan forvente, ikke til 79 kr. Det kan godt være at Viaplay har et nyere udvalg men dermed ikke sagt at det er godt. Vi har selv Viaplay og det eneste jeg ser er sport.

Så længe vi snakker 79 kr. så tror jeg at man skal tage Netflix, HBO m.m. som et supplement til 2 månedlige ture til Blockbuster. Jeg har lige læst Beep's artikel og det skinner jo tydeligt igennem at de også er danskere. Vi danskere brokker os som aldrig før. Jeg har haft Netflix i næsten et år nu og jeg bruger det som supplement, syntes det er fint at man lige kan finde et eller i deres bagkatalog som man gider at se.

Havde jeg derimod givet 200 kr. eller 300 kr. i måneden, så ville jeg være skuffet. Men så længe vi snakker ca. det beløb en stor McDonalds-menu koster så syntes jeg vi er ude i flueknepperi.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: NET FLIX

Indlægaf BeatenIndiana » 19. okt 2012 11:24

Selvom det kun koster 79,- i måneden, så bliver det opsagt fra min side.
Den form for tv og serier jeg elsker at se, har de intet af. Om de så får det kan man jo kun håbe.
Så må folk sgu sige jeg både flueknepper OG går i små sko, jeg er skuffet uanset :)
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: NET FLIX

Indlægaf Rasbred » 19. okt 2012 11:58

http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 4&zoneid=5

Samsung har oppet sig :D

nu virker 2011 modeller :D

virker perfekt med DK smart tv på mit D8005 :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: NET FLIX

Indlægaf Slimjay DK » 19. okt 2012 12:31

@Jakabov : Det er da ikke brok bare fordi man ikke klapper i sine hænder over et produkt, hvis man vil tage det indhold som der er nu og betale 79 kr for det, så er det da fint med mig. Om et år er der nok det dobbelte så meget indhold hvis ikke mere og der koster det stadig 79 kr, medmindre konkurrencen bliver så stor at de må sætte prisen ned ;) .. Der findes nyere Serier og film på dansk TV som du allerede betaler for, så Netflix er kun et supplement til at se det du ikke nåede at se, da det var i TV for 1+ år siden :)

Man kan da godt være skuffet over indholdet uden at det er brok, det er jo helt valgfrit om man vil betale eller ej.

Men ja, hvis man spiser på Mcdonalds hver måned og kan undvære det, så kunne pengene da passende gå til Netflix, eller til Afrika for at redde liv, samligninger kan man lave mange af ... :)

Men det er da godt der er nogle der vælger at betale for det, for ellers må de jo lukke og slukke, og så kan vi andre ikke få glæde af det ,den dag de går ud af Beta og de releaser et ordentligt produkt med indhold :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: NET FLIX

Indlægaf Kaptajn Blod » 19. okt 2012 13:14

Rasbred skrev:http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=7844&zoneid=5

Samsung har oppet sig :D

nu virker 2011 modeller :D

virker perfekt med DK smart tv på mit D8005 :D



Så mangler vi lige at LG også kommer ind i kampen, er det ikke noget med at de også er ved at åbne lidt op? Spørgsmål, hvis jeg opretter en konto nu, løber min gratis måned så fra i dag og til den 31? Eller er det fra dags dato og 30 dage frem?
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: NET FLIX

Indlægaf Slimjay DK » 19. okt 2012 13:41

det må være dags dato og 30 dage frem :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: NET FLIX

Indlægaf Rasbred » 19. okt 2012 13:46

når man logger ind på netflix.dk står der hvornår den gælder til :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: NET FLIX

Indlægaf BeatenIndiana » 19. okt 2012 14:06

Er jeg den eneste som oplever, at skærmen pludselig går i "sne", og den derefter giver mig en fejlkode angående mine skærm indstillinger? :S
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: NET FLIX

Indlægaf KlumpeStumpen » 19. okt 2012 14:30

Folk har jo så kæmpe store forventninger om at de får alt til ingen penge. Der er så meget med rettigheder, tænk på at nu har vi endelige fået Netflix, hvad med at være glade for det? Plus nu kommer HBO snart også med på banen.

Tag det som et supplement til det kedelige der tit bliver sendt i tv nu til dags. Så kan man slippe for at rende en tur i blockbuster og lignende.

Jeg regner bestemt med at jeg beholder mit for at have et supplement og lidt extra at vælge imellem, plus at man jo bare tager den amerikanske i ny og næ og får et større udvalg.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: NET FLIX

Indlægaf Too Nizzle » 19. okt 2012 15:59

De har sagt at indholdet vil blive udvidet jævnligt i forhold til hvad folk ser meget af. Er der eksempelvis mange danskere som ser mange serier, så vil der været større fokus herpå når der tilføjes indhold fremover på Netflix.dk.

Derudover skulle vi i Netflix Norden åbenbart være de første til snart at modtage deres nye og forbedret kø-system som er udviklet til streaming.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron