Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf Miaauw » 16. okt 2012 12:28

Stronghold skrev:
Miaauw skrev:Er der nordiske undertekster på det amerikanske Netflix?


Nej

Hm, okay, tak. Det kunne jeg godt finde på alligevel. Ingen undertekster generer mig ikke :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: NET FLIX

Indlægaf Too Nizzle » 16. okt 2012 12:45

Slimjay DK skrev:
Too Nizzle skrev:vil ikke kalde det begrænset - der er overraskende meget når man går ind i de forskellige kategorier. Ikke alt er lige nyt men til 79kr i dk kan det vel næppe overraske nogen


Taget i betrætgning af at udvalget er meget større i USA til en billigere penge, så kan det sagtens overraske mig ;)


Taget i betragtning at prisniveauerne på USA og DK er vidt forskelligt så kan det næppe overraske hvis man er realistisk. Dertil kan man så ligge at danmark er et lille marked og at danske kanaler og distributionsvirksomheder har rettighederne til mange serier og film - hvilket selvfølelig påvirker indhold/pris-forholdet negativt for danske forbrugere.

Derudover tror jeg at jo flere der tager det til sig, jo bedre bliver indholdet her i DK.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: NET FLIX

Indlægaf supercat dk » 16. okt 2012 12:48

Man skal også huske at vi i danmark betaler 25% moms
så det er ikke så underligt det koster 79kr
supercat dk
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: NET FLIX

Indlægaf daTino » 16. okt 2012 12:56

jeg har nu fået det 1 måneds gratis. og jeg synes indholdet er helt fint, i forhold til hvad viaplay udbyder, synes jeg ihvertfald
daTino
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: NET FLIX

Indlægaf Jokeri2000 » 16. okt 2012 13:05

daTino skrev:jeg har nu fået det 1 måneds gratis. og jeg synes indholdet er helt fint, i forhold til hvad viaplay udbyder, synes jeg ihvertfald


Også helt klart bedre end hvad TDC de har at tilbyde. Det er helt til grin hvad de har af film.
Billede
Jokeri2000
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: NET FLIX

Indlægaf Kaptajn Blod » 16. okt 2012 13:21

Er det godt? Hvad er der af udvalg hvis vi kun snakker den danske? Kan det svare sig hvis man gerne vil se lidt serier engang i mellem, og et par film i måneden. Jeg har det lille Love film abonnement lige nu, men kunne godt overveje at afmelde det for at få netflix.
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: NET FLIX

Indlægaf nonameneo » 16. okt 2012 13:24

Kaptajn Blod skrev:Er det godt? Hvad er der af udvalg hvis vi kun snakker den danske? Kan det svare sig hvis man gerne vil se lidt serier engang i mellem, og et par film i måneden. Jeg har det lille Love film abonnement lige nu, men kunne godt overveje at afmelde det for at få netflix.


Du kan tilmelde dig på netflix.dk og få en gratis måned - så kan du jo prøve og selv se, hvad du synes. :)
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: NET FLIX

Indlægaf ALIE » 16. okt 2012 13:26

er det en Ond Joke, at tegnefilm ikke er på dansk #-o
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: NET FLIX

Indlægaf JazzAss » 16. okt 2012 13:30

ALIE skrev:er det en Ond Joke, at tegnefilm ikke er på dansk #-o

Jeg lavede en hurtig test, og de film jeg prøvede, var med dansk (når man lige havde skiftet sprog). Det var et par Dreamworks-film og vist nok Svampebob Trekant, der alle havde det, men jeg ved ikke med de andre. Ducktales havde vist ikke.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Zt3pH » 16. okt 2012 13:33

JazzAss skrev:
ALIE skrev:er det en Ond Joke, at tegnefilm ikke er på dansk #-o

Jeg lavede en hurtig test, og de film jeg prøvede, var med dansk (når man lige havde skiftet sprog). Det var et par Dreamworks-film og vist nok Svampebob Trekant, der alle havde det, men jeg ved ikke med de andre. Ducktales havde vist ikke.


Har Svampebob fået filet nogle kanter af på Netflix?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: NET FLIX

Indlægaf ALIE » 16. okt 2012 13:35

ja så lige nogle havde dansk. Madagaskar bland andet. Men en Klassiker som DuckTales har ikke :(

godt man har mange optaget:)
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: NET FLIX

Indlægaf pongolle » 16. okt 2012 13:36

Har slet ikke sat mig ind i netflix..

Men hvordan får I det over Xboxen? :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: NET FLIX

Indlægaf Kyian » 16. okt 2012 13:43

Tænkte lige at det kunne være smart til at se nogen nye serie. Meen det ville selvfølgelig også være unfair over for TV3, hvis de fx viste de seneste sæsoner af Dexter, eftersom nogen danske kanaler har købt dem. Så ift serie, kan man nok godt forvente at de er et par sæsoner bagud.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Re: NET FLIX

Indlægaf Slimjay DK » 16. okt 2012 14:11

pongolle skrev:Har slet ikke sat mig ind i netflix..

Men hvordan får I det over Xboxen? :)


Ved at installere Netflix App'en :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: NET FLIX

Indlægaf heinstach » 16. okt 2012 14:24

Vi har gået og ventet på Breaking Bad sæson 3 og 4 med danske undertekster. Skulle komme på DVD til februar, men ligger på Netflix. Superfedt!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron