Xboxlife forum

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Indlægaf byrialsen » 29. mar 2010 23:46

Hej.

Er der nogen som ved hvorfor det ikke er til at få fat i Xbox 360 Wireless Racing Wheel. Er det fordi de ikke produceres længere eller er de bare i restordre.

Det er ikke lykkedes mig at finde danske forhandlere som kan skaffe dem.
byrialsen
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Ledningen » 30. mar 2010 00:23

Så vidt jeg læste på netop dette forum den anden dag, så er de ikke i produktion længere. Men der er nok der vil af med dem (inklusiv mig selv) :)
Ledningen
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf byrialsen » 30. mar 2010 19:11

Ups det var vist et galt forum, jeg fik oprettet denne tråd under, anyway...

...hvad mener du med at folk gerne vil af med den. Jeg har kun hørt at den skulle være totalt fed og "way better than the rest". Der tager jeg måske fejl?
byrialsen
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Henrik_bj » 1. jul 2010 07:39

Det virker hvert fald utrolig godt! Og giver en fed følelse når man spiller bilspil.. :)
- Jeg har selv et, jeg også gerne vil af med, da jeg simpelthen ikke har tid til at bruge den nok.. :/
Henrik_bj
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Indlægaf DeeHawk » 1. jul 2010 12:19

Rattet er udemærket, og rigtig fedt til Forza. Men det er lige det der med at få det brugt :)

Solgte mit for 4 mndr siden.
Billede
DeeHawk
Niveau 6
 
Indlæg: 1490


Indlægaf URC Fightdogg » 1. jul 2010 13:06

Rattet er ganske ok, spiller selv med det og har gjot i 2-3år nu, og ja kommer aldrig til at spille bilspil igen med controller ;)

Og ja ønsker man ikke at bruge ca 3500 på et Fanatec rat ( er så allerede gjort ;) ) så er det et rigtig godt rat MS's :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron