Xboxlife forum

Xbox til pc skærm?

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Xbox til pc skærm?

Indlægaf Pendum » 9. okt 2009 17:33

Har kigget rundt på engelske forums og forstod ikke lige specielt meget så vil prøve her :P

Mit tv er godt gammelt og ret lille så det ødelægger lidt lysten til at spille xbox (kan dårligt se teksten) dog har jeg en ret ny pc skærm og ville vide om det var muligt at hægte xboxen til min pc skærm og i så fald hvordan? er ikke den sygeste nørd til alt det teknik så må gerne skæres lidt ud i pap :P
skærmen er:
http://www.lge.com/products/model/detail/w2442pa.jhtml
Pendum
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Annxii » 9. okt 2009 18:21

du kan få et vga-kabel så du kan bruge din PC skærm sammen med xboxen. Det gjorde jeg også de første par måneder jeg havde min xbox og det virkede ganske fint. http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf Spriz13 » 9. okt 2009 18:25

Har du et helt amindeligt HDMI kabel til din xbox ? :)

- kan se at det er en full-hd skærm med 2 hdmi indgange du har dig der :) , så du bliver satme overrasket når du ser kvaliteten på din kære xbox derpå, kontra 480p (din gamle skærm)

- Ellers kan du køre med et VGA-kabel som Annnxii siger, men foretræk da HDMI, da det er digitalt (visse fordele), og i det at jeg ikke mener VGA kan tage full-HD (correct me if I'm wrong)

- Skriv endelig en PB hvis du lyster :)

Mvh.
Mikkel

-- OT --

Til alle jer med et 32''+ TV, som har en PC-monitor med full-hd (1920*1080+) opløsning, prøv at se det på jeres pc-monitor.. Jeg foretrækker helt klart at spille på en computerskærm, frem for mit TV.. I hvert fald FPS spil o. lign. - Bruger mit tv til guitar hero osv :)
Spriz13
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Indlægaf Pendum » 9. okt 2009 18:30

GLEMT DET HELE -

Har sat den op med HDMI kabel og det dur. ændrer xbox <-> pc med 1 knap på min skærm så alt kører. tvivler meget på det er HD da man kan se kanter osv ret tydeligt, anyways. tak for hjælpen :D
Pendum
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Baltzardo » 14. sep 2010 08:44

Nogle der ved hvordan man får lyd igennem Computerskærmen når man bruger VGA kabel

Alt hjælp vil blive værdsat ;-D
Add mig på friendlist
Baltzardo
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Silkeborg


Indlægaf Syro_Str0m » 14. sep 2010 09:02

CaptainBaltzer skrev:Nogle der ved hvordan man får lyd igennem Computerskærmen når man bruger VGA kabel

Alt hjælp vil blive værdsat ;-D


På vga kablet er der lyd udgang seperat, så der sætter du hovedtelefoner eller højtaler til :) hvis det ikke er indbygget i din pc skærm :)
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf M60 » 14. sep 2010 09:14

Pendum skrev:GLEMT DET HELE -

Har sat den op med HDMI kabel og det dur. ændrer xbox <-> pc med 1 knap på min skærm så alt kører. tvivler meget på det er HD da man kan se kanter osv ret tydeligt, anyways. tak for hjælpen :D

Hvis du går ind i settings på din Xbox kan du vælge opløsningen. Hvis du sætter den til 1080p er 100% sikkert HD.
Det er dog kun ganske få spil der kører i Full HD.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron