Xboxlife forum

Ekstern harddisk tilsluttet Xbox

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Ekstern harddisk tilsluttet Xbox

Indlægaf KrisBacon » 2. jan 2009 18:47

Hej
Jeg har sat mit Mediacenter op og det kører fint.
Er det muligt at afspille musik via Mediacenter fra Xbox'ens hdd eller ekstern hdd tilsluttet xbox'en?? Eller kan man "kun" streame fra pc'en??
KrisBacon
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Competa » 2. jan 2009 19:12

Vis det er musik på din extern så ja, det kan du spille på musik på din 360.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf KrisBacon » 2. jan 2009 19:15

Er der så nogen der kan forklare mig hvordan man tilføjer musikfilerne fra den eksterne hdd til Mediacenteret? Kan kun tilføje filer fra selve pc'en...
KrisBacon
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Stillads Leif » 2. jan 2009 19:19

Jeg har ikke haft held med at afspille det via en ekstern harddisk.
Det virker dog når jeg bruger en USB pen eller mp3 afspiller.

Hvis din Xbox har forbindelse til en computer kan du gå ind i media player og fortælle den hvilke mapper den skal dele med xboxen. (jeg kan ikke huske hvor det er henne).

Alt mit musik ligger nemlig ikke i my music mappen, men på en anden harddisk, og da standard indstillingerne er at kun at kigge i My music, my pictures og my videos mapperne, så jeg måtte selv fortælle den hvilke mapper den skal dele med Xboxen.
Som mit XBL motto siger: "I'm a huge idiot".

Har fornyeligt afstøvet Xboxen efter laaaang tids pause.
Stillads Leif
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Indlægaf KrisBacon » 2. jan 2009 19:33

Jeg kan sagtens afspille musik fra en ekstern hdd der er tilsluttet pc'en, men spørgsmålet går på en ekstern hdd der er tilsluttet Xbox'en.
KrisBacon
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf kofoed » 2. jan 2009 19:36

Det tror jeg nok det gør, men din hdd skal være FAT32 så. Har dog ikke selv prøvet det.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf KrisBacon » 2. jan 2009 20:00

Er der nogen der ved hvordan man tilføjer filerne?
KrisBacon
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf KrisBacon » 4. jan 2009 14:07

Er der virkelig ingen der har prøvet at afspille musikfiler fra Xbox'ens hdd via Mediecenteret?? :-)
KrisBacon
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Kawsper » 7. jan 2009 05:08

kofoed skrev:Det tror jeg nok det gør, men din hdd skal være FAT32 så. Har dog ikke selv prøvet det.


Min USB pen er NTFS, det virker fint, det samme er min HDD og det virker også fint.
Kawsper
Niveau 1
 
Indlæg: 88



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster