Xboxlife forum

Netværks hd

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Netværks hd

Indlægaf icedice69 » 20. nov 2008 14:06

Hej, jeg overvejer at købe følgende router: http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=377866 det smarte er at man kan sætte en harddisk til routeren som så bliver til en netværks harddisk.
Mit spørgsmål er nu om jeg vil kunne tilgå denne harddisk direkte fra min 360 og se film der ligger på den osv.

På forhånd tak.
icedice69
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Indlægaf Jakabov » 20. nov 2008 14:10

Jeps det kan du godt. Ligesom du kan tilgå en alm. pc på dit netværk.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Indlægaf icedice69 » 20. nov 2008 14:12

Super, tak for hjælpen. Så smutter jeg sgu ud og køber mig sådan en.
icedice69
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Indlægaf The Thing » 20. nov 2008 16:27

VENT VENT VENT!

Er ikke sikker på du kan!

Normalt deler man filerne i windows, men hvis denne hdd kører på netværket tror jeg ikke du kan medmindre du har en computer tændt som deler filerne på disken så du kan se dem på xboxen
Xbox 360 Pro (Falcon)
The Thing
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Indlægaf icedice69 » 20. nov 2008 19:31

Hmm ok... jeg prøver sgu og så må jeg jo levere den tilbage hvis det ikke virker... hvis man ser på den oversigt der er her: http://www.asus.com/products.aspx?l1=29 ... odelmenu=1 så er der i hvert fald en 360ér med på oversigten...
icedice69
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Indlægaf jeff4200 » 1. dec 2008 22:57

har også selv de samme tanker med netværks HD. Virker det på xbox'en?
jeff4200
Niveau 0
 
Indlæg: 4


360 mediacenter og HD

Indlægaf Filip360 » 18. dec 2008 08:57

du må meget gerne skirve når du ved om du kan tilgå hd direkte via netværk, har den gamle xbox og netværks hardisk, men vil ikke købe 360 før jeg med sikkerhed ved at den kan afspille direkte fra Hd uden at gå igennem en tændt pc.

ha undersøgt det en del på nettet og syndes ikke det ser lovende ud, men håber du oplever noget andet.

tror ikke engang man kan chippe sig til det
Filip360
Niveau 0
 
Indlæg: 1

Brugeravatar

Indlægaf GrillRotten » 23. dec 2008 21:54

Er det desværre ikke kun PS3 som kan streame fra en NAS? :oops:
GrillRotten
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Indlægaf rasmusvn » 27. dec 2008 20:14

GrillRotten skrev:Er det desværre ikke kun PS3 som kan streame fra en NAS? :oops:


Mit setup med en D-link dir-855 samt en Synology 107+ virker uden problemer, også på boxen, når man vel at mærke har slået mediasharing til. Dette gør, at tre foldere dukker op på NAS'en, disse kan så tilgås fra boxen.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Indlægaf GrillRotten » 28. dec 2008 20:13

rasmusvn skrev:
GrillRotten skrev:Er det desværre ikke kun PS3 som kan streame fra en NAS? :oops:


Mit setup med en D-link dir-855 samt en Synology 107+ virker uden problemer, også på boxen, når man vel at mærke har slået mediasharing til. Dette gør, at tre foldere dukker op på NAS'en, disse kan så tilgås fra boxen.


Sørme ja. Tjekkede lige op på det og lader til at Synology har tilføjet xbox360 support. Lidt imponerende da xbox360 ifølde MS vist kræver en PC. Men hvis xbox´en ikke understøtter NAS, så må NAS´en jo understøtte xbox´en :lol: Det er vel ikke overraskende at MS er rosinen i pølseenden. De vil jo gerne have solgt deres windåse så meget som muligt :lol:
www.synology.com/enu/products/DS107/spec.php

Kiggede samtidig lige min egen NAS efter i sømmene. Lader til at den også har fået xbox360 support. Ikke noget jeg skal bruge, men fint nok vel.
www.qnap.com/pro_detail_software.asp?p_id=93

Nå, men så er der jo vel skudt en hvid pil efter microsoft i denne omgang :lol:
GrillRotten
Niveau 1
 
Indlæg: 94



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst