Xboxlife forum

Xbox 360 extender <-> VistaMCE Vil bare ikke

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Xbox 360 extender <-> VistaMCE Vil bare ikke

Indlægaf MunterMartin » 21. jul 2008 21:52

Har store problemer med at få min Xbox 360 til og virker som extender sammen med VistaMCE.
Alt er konfiguret korrekt, og ingen problemer der. Det så snart når den forsøger og connecte det går galt, og brokker sig. Xbox'n siger "The Xbox 360 has experienced a faliure and was disconnected from the Media Center based PC"

Jeg kører med Vista Home premium (32bit).

Har både prøvet med kabler, åben op for alle porte i routeren. Samt slået alt firewall fra.

Dessuden så går ideén med frihed jo væk hvis man ikke kan gøre brug af det trådløse. Har ledt meget på nettet for at få en løsning på problemet, i flere måneder nu, uden held. Hjælp ønskes. Er efterhåden ret frustreret :?
MunterMartin
Niveau 1
 
Indlæg: 82


Indlægaf zrrbiteDK » 28. jul 2008 08:45

- Check det her igennem for at doublechecke dit setup: http://www.xbox.com/en-US/pcsetup/MCEVista.htm

- Kør evt. Internet Connectivity Evaluation tool: https://www.microsoft.com/windows/using ... fault.mspx

- Kan du evt. bypasse routeren og se om du kan connecte direkte imellem xbox/pc ?

- Nogle gange er det 3. parts programmer der forhindrer oprettelsen af forbindelsen. Hvilken maskine har du? Folk med HP Pervillion maskiner løser problemet ved at afinstallere "DigitalPersona". Det samme med "fingerprint readers". Prøv at afinstallere den slags programmer, hvis du har dem.
Billede
zrrbiteDK
Niveau 3
 
Indlæg: 298


Indlægaf MunterMartin » 29. jul 2008 16:17

Fandt ud af hvad fejlen skyldes, det var min finger print reader der skulle afinstalleres(softwaren), hardwaren er ikke blevet disabled. Ret belastende, for den bruger jeg ret ofte. :x
MunterMartin
Niveau 1
 
Indlæg: 82


Indlægaf charlie bumbum » 19. nov 2008 14:33

gir op, prøvet alt....firewall off, kan se min xbox i "kort over netværk" men vil ikke installere extenderen i media-center, ævler om extra firewall..Har fulgt opsætningen til punkt og prikke men intet virker??skal vist ha en remote ms-teknikers hjælp:(
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron