Xboxlife forum

Guide: Sæt din computer op til Xbox 360 media connect

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Indlægaf Torstenk » 31. mar 2007 21:50

Du skal sørge for videoerne er af endelsen .wmv ellers virker de ikke
Torstenk
Niveau 2
 
Indlæg: 193


Indlægaf valronn » 1. apr 2007 14:36

Torstenk skrev:Du skal sørge for videoerne er af endelsen .wmv ellers virker de ikke


Hvis jeg har en video af et andet format, kan jeg så lave det om? Og evt. hvilket program kan jeg bruge?
valronn
Niveau 4
 
Indlæg: 769


Indlægaf UltraDK » 8. apr 2007 14:06

Jeg har en pc og en bærbar sammen med min xbox360 på vores netværk.

Jeg har i tidernes morgen haft medieplayer 11 på min pc til køre sammen med min xbox.

nu vil jeg gerne have min bærbare som er et andet sted i huset koblet op med min xbox360 (pc er ikke koblet op med xboxen mere) Jeg har også medieplayer 11 på den bærbare og jeg kan bare ikke få det til at fungere. Jeg bruger sunbelt som firewall (den gratis version) og den fungere som den skal. Dog har jeg haft den slået fra og stadig uden held kunne komme i kontakt med xboxen.

Nogle kloge mennesker som har et bud?
Pip..

[img]http://card.mygamercard.net/ultradk.jpg[/img]
UltraDK
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf zegita » 2. nov 2007 22:59

SKAL man have media center edition af windows for at man skal kunne det der med sin 360?
¤¤Afgun4Lyfe¤¤
zegita
 
Indlæg: 65


Indlægaf zegita » 3. nov 2007 16:24

kan man ikke få en slags software som udvider ens window til media center?
og kan man ikke få det der media center extender med linux?
zegita
 
Indlæg: 65


Indlægaf Silkepot » 16. nov 2007 01:14

Hej Har haft samme problem med at xbox og pc ikke kunne snakke sammen. Tror det opstod efter jeg gik til mediaplayer 11,0 Er tilbage til mediaplayer 10,0 og kører med media connect. Fungere fint.
Ps man kan vist ikke installere media connect når man kører med MP 11,0
Silkepot
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Indlægaf Virgo DK » 1. dec 2007 11:17

Har lige et spøtgsmål - Har konfigureret min bærbare og xbox således, at jeg kan bruge det der Media-center. Det ser ud til at virke fint, har bla. prøvet at få vist et af de der små videoklip, som lå på min bærbare, via streaming. MEN - så snart jeg skal prøve at få den til, at vise en hel film, som jeg har liggende på min bærbare, så går xboxen totalt i stå. Kan sagtens finde filen på xboxen via min bærbare, og det hele ser fint ud. Men så snart man trykker "start", går xboxen totalt i nægter-status.

Nogen der ved havd jeg eventult kan gøre ved det?
Virgo DK
Niveau 4
 
Indlæg: 777


Indlægaf never-mind-halo3 » 13. dec 2007 14:39

kan man ikke afspille film fra ens pc med det?
never-mind-halo3
Niveau 0
 
Indlæg: 18

Brugeravatar

Indlægaf Cimadon » 28. jan 2008 20:28

Har lige et spørgsmål... undskyld hvis det allerede står i denne tråd men har ikke kunne finde det.

Jeg har Vista og jeg kan ikke lave det her nummer... jeg skal gå ind i media center for at afspille min musik fra computeren... jeg kan ikke bare gå ind i musik og derefter computer og så sætte det til i baggrunden... hjælp...?
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Windows Vista

Indlægaf over25 dingo » 31. maj 2008 14:46

Nu har jeg læst samtlige indlæg igennem, synes ik der er nogle indlæg med OS:Vista Glæder mig til at få fri så jeg kan sætte min xbox op som media center.
Hævn er en ret, der skal spises kold!!!
over25 dingo
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Windows Vista

Indlægaf Cerialbox » 31. maj 2008 14:47

over25 dingo skrev:Nu har jeg læst samtlige indlæg igennem, synes ik der er nogle indlæg med OS:Vista Glæder mig til at få fri så jeg kan sætte min xbox op som media center.


Genial avatar du har dig der.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Genial avatar du har dig der.

Indlægaf over25 dingo » 3. jun 2008 05:03

Avatar ?????????? ik forstået.....

Nu fik jeg det hele til at virke, kun en ting jeg ikke kan få igang, nogle der har idèr til hvordan man får den til at afspille vob filer med media centret ?
eller som kan smide et link, til et freeware program som kan lave vob filer om, så de bliver Xbox compatible.
Hævn er en ret, der skal spises kold!!!
over25 dingo
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Guide: Sæt din computer op til Xbox 360 media connect

Indlægaf far til 3 » 15. jan 2011 09:26

Er det ikke ved at være tid for at få denne guide bragt up2date
Love my PIV status
far til 3
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Aalborg


Re: Guide: Sæt din computer op til Xbox 360 media connect

Indlægaf Tupiaz » 9. okt 2011 04:48

1.A På din Xbox gå ind på media center, du får nu en 8 cifret kode (2 X 4 tal). Skriv dem ned og gå videre.
2.A Tænd media center på din PC den spørger nu efter de 8 tal tast dem ind og konfigurere PC og Xbox, dette burde ikke tage lang tid, tog mig under 30 sekunder. bump færdig du kan nu nyde forbindelsen. Xbox'en og PC'en skal selvfølgelig være på samme net.

Selvom man ikke har media guide burde det vist være muligt. Hvordan det hel fungere ved jeg ikke men efter punkt 1 gør følgende:
2.B På din PC gå ind på hjemmesiden www.xbox.com/pcsetup
3.B Vælg dit styre program
4.B Der kommer nu en meget let guide up, hvis du ikke har haft en PC-Xbox forbindelse før så hop til trin 3. Hvis du har haft en forbindelse før skal du igennem punkt 1. Punkt 2 er det jeg har brugt som punkt 1.
Tupiaz
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Foregående

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron