Xboxlife forum

Opsigelse af XNA abbonnement?

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

Opsigelse af XNA abbonnement?

Indlægaf Scurvy Lobster » 24. jan 2008 15:09

Jeg har ikke brugt mit XNA Creators Club nok til at jeg vil fortsætte det, og efter at have læst, at det auto-fornyer, så ville jeg høre om nogle her ved hvordan man lettest opsiger?
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Da Senzai » 24. jan 2008 18:48

Ring til supporten og opsig.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Scurvy Lobster » 12. feb 2008 12:36

Det er helt til grin. Efter at have ringet talrige gange til Xbox support og skrevet til dem, fandt de endelig ud af, at de ikke kunne finde ud af det!

Så gav de mig nummeret til MS standard support (44890100), hvor de heller ikke kunne finde ud af hvem der opsiger XNA. Det endte med at jeg efter en god ventetid røg lige tilbage til starten af Xbox supporten! Så droppede jeg den løsning...

Spørgsmålet er så, hvad nu?
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf BulletEyeDk » 12. feb 2008 16:17

Nu ved jeg ikke hvornår dit abonnement evt. fornyes, men jeg ville skrive en skriftlig opsigelse til dem og så sende den med posten til Microsoft DK

Det bør da være nok..., og bliver du så alligevel trukket i abonnement så har du jo dit på det rene med den skriftlige opsigelse.

At de ikke selv kan finde ud af det skal jo ikke skade dig...

Mvh
Morten
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf Scurvy Lobster » 18. apr 2008 09:45

Nu er det muligvis endeligt lykkedes mig at få opsagt mit XNA Creators Club. Det er sat til auto-renewal her d. 29/4, men i går ringede jeg til Xbox 360 support og kom igennem til deres Xbox Live sektion. Her forklarede jeg dem meget præcist hvor XNA Creators Club kan ses i mit Billing og accounting. Efter ca. fem minutter fik jeg at vide, at det nu skulle være opsagt.

Det bliver spændende at se om det så holder :-)

Af sikkerhedshensyn har jeg også skiftet mit hævekort, så det gamle er blevet lukket, og de ikke kan hæve pengene uanset hvad. Ret trist at man må tage sådan nogle forholdsregler, men jeg har ikke i sinde at betale 640 kr. for en service jeg ikke skal bruge.

Fremover benytter jeg KUN forudbetalte kuponner til Xbox services. Jeg gider ganske enkelt ikke det bøvl med opsigelse længere.


Update: har netop fået en mail der bekræfter at XNA Creators Club er opsagt pr. dags dato :-D
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056



Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron