Xboxlife forum

Længe siden

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

Længe siden

Indlægaf bakkers » 14. dec 2007 09:46

Hejsa

Nu kom jeg lige til at kigge lidt på vores forum omkring det lille spil vi lavede for efterhånden et år siden. Det var sq lidt sjovt at læse det igen.

Hvad har folk lavet siden, er det blevet til flere spil?

Er der nogle der ved om det nu er muligt at hente xna spil til xbox'en eller hvordan er det gået?
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf deldy » 21. dec 2007 15:39

Der er kommer XNA 2.0, hvilket er en rigtig god ting, da vi nu kan bruge VS2005.

Jeg har desvære ikke rigtigt fået taget mig sammen til at lave noget ordentligt.

Men jo, det var en god tid :)
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf bakkers » 23. dec 2007 15:17

Ok, så er der da sket noget med XNA.. Jeg har heller ikke lavet noget i det siden dengang. Har desværre for lidt tid nu her til rigtig at få rodet med det.
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf Scurvy Lobster » 12. jan 2008 18:36

Ja, tid er bare et kæmpe problem. Jeg kunne godt bruge et vognlæs af det nu og da. Nu står mit speciale for døren, og det må jeg hellere tage seriøst :)

Jeg har heldigvis haft heftigt gang i spiludvikling siden da. Jeg deltog som projektleder på en DADIU produktion i maj, og jeg arbejder som level designer hos Progressive Media: http://www.progressivemedia.dk/ hvor jeg har lavet alle levels til deres tre nye Sheep Mania spil samt Boing Banana! som alle snart udkommer til mobil. Det er et rigtigt lækkert job!

Til marts skal jeg igen være projektleder på en DADIU produktion, så der sker noget hele tiden :D
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf bakkers » 14. jan 2008 12:03

Scurvy Lobster hvad er det for en uddannelse du er ved at tage og hvor tager du den?
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf Scurvy Lobster » 24. jan 2008 15:06

Jeg læser Multimedier på Aalborg Universitet. Begynder 10. semester om en uge. Som en del af overbygningen kan man deltage i DADIU på to produktioner, og her er jeg med til marts for anden gang som projektleder.

I dag hedder uddannelsen dog Interaktive Digitale Medier, men der er stadig to års grundforløb inkluderet. Dette grundforløb kaldes Humanistisk Informatik, og samler flere retninger inden for humaniora. Det er først efter de to år man kommer på den egentlige retning man ønsker. På overbygningen kan man så vælge at fortsætte i samme retning, eller skifte til et andet studie. Jeg fortsatte naturligvis :)
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf bakkers » 28. jan 2008 09:20

Ok, lyder som en spændende uddannelse. Så du skal snart ud og lave fede spil til xbox'en :)
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf heinstach » 28. jan 2008 10:52

Jeg lavede det lille musik-loop til Fighting Planes og er nu, som fritidsprojekt, sammen med 2 andre i gang med et spil til 360eren, prototypeversionen er snart klar til Windows, og så skal den "bare" portes til XNA og sælges til XBLA :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf bakkers » 28. jan 2008 13:40

heinstach skrev:Jeg lavede det lille musik-loop til Fighting Planes og er nu, som fritidsprojekt, sammen med 2 andre i gang med et spil til 360eren, prototypeversionen er snart klar til Windows, og så skal den "bare" portes til XNA og sælges til XBLA :-)


Bliver det muligt at prøve Jeres pc version på et tidspunkt?

Og hvad går det ud på hvis du vil ud med det :) Har i en hjemmeside om det.
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf heinstach » 28. jan 2008 14:20

bakkers skrev:
heinstach skrev:Jeg lavede det lille musik-loop til Fighting Planes og er nu, som fritidsprojekt, sammen med 2 andre i gang med et spil til 360eren, prototypeversionen er snart klar til Windows, og så skal den "bare" portes til XNA og sælges til XBLA :-)


Bliver det muligt at prøve Jeres pc version på et tidspunkt?

Og hvad går det ud på hvis du vil ud med det :) Har i en hjemmeside om det.


Det er desværre stadig en "forretningshemmelighed", men send mig en pb, så kan jeg godt sende dig en test-version, når den foreliggger.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg



Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron