Xboxlife forum

KISS XL: Skal vi igang igen?

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

Indlægaf deldy » 22. jun 2007 09:02

zexmorf: Ja registrer dig og giv mig dit brugernavn, så tilføjer jeg dig.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf zexmorf » 22. jun 2007 11:33

Har sendt dig en PM. Mit brugernavn er ZexMorf.
zexmorf
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Indlægaf Scurvy Lobster » 22. jun 2007 13:59

Jeg bliver desværre nødt til at stå af projektet :cry:

Mit arbejde kommer til at fylde meget i den kommende tid, pg.a. nogle deadlines og at jeg lige har en uge med influenza som forsinkede alt. Jeg bliver nødt til at sortere noget fra, for at kunne gøre mit arbejde ordentligt, og dette projekt er desværre en af tingene. Sorry guyz!

Jeg ved dog at I kan få det til at fungere alligevel! I har stadig de nødvendige ressourcer, og hvis I bare arbejder videre på det I har nu, så kan I få lavet et formiddabelt lille spil! Sørg for at finde ud af hvem der gør hvad, og vær realistiske, så går det!

Hvis I finder en vinder på vores lille konkurrence, så vil jeg gerne udråbe vinderen i min blog, hvor jeg også annoncerede konkurrencen fra. Det er selvfølgelig op til jer, om det skal være et Bedste Bud eller et af forslagene som i omsætter til et spil.

Al held og lykke i hvert fald!
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf klingaa » 27. jun 2007 18:12

har i fundet en vinder eller hva! :D
Billede
klingaa
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf klingaa » 29. jun 2007 13:23

bump :D
Billede
klingaa
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf Sanxion » 5. jul 2007 19:44

Hejsa til de involverede i projektet...

Jeg har besluttet mig for at droppe dette projekt...der er flere grunde og her er et par...

De par spilforslag, der er kommet ind har slet ikke tændt mig...

Tidsmæssigt tror jeg, der er nogen, der har langt mere tid til projektet end jeg selv har pgr. mit arbejde så det ville blive en skæv fordeling...

Og sidste men ikke mindst har jeg besluttet mig for at forfølge en idé jeg har gået og bakset lidt med i et stykke tid :D

Men god vind til er andre :) hvis der er flere tilbage...der er ikke rigtigt nogen, der har givet lyd fra sig i et lille stykke tid nu...
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Foregående

Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron