Xboxlife forum

Fighting Planes support

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

Fighting Planes support

Indlægaf Scurvy Lobster » 18. jan 2007 23:38

Denne tråd er dedikeret til support på XNA spillet Fighting Planes.

Har du problemer med at få spillet til at virke, så spørg her. Vi skal gøre vores bedste for at løse eventuelle problemer.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Blade Dk » 19. jan 2007 19:23

ja min siger så snart den forsøger at stare kommer dem med den fejlmelding af vi beklager programmet osv osv
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf deldy » 19. jan 2007 19:30

Ok. Blade, tryk på knappen: Hvad indeholder denne fejl ting, blah blah. Tag et screenshot, og post den her, så kan jeg se hvad du kan gøre.

Har du XP SP2, og et grafikkort af nyere dato?
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Blade Dk » 19. jan 2007 19:37

aner det ik er ik nørd på det punkt
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf deldy » 19. jan 2007 19:45

Ok. Ved du ikke om du har XP med Service Pack 2, og ved du heller ikke hvad graffikkort du har? Det er nemlig de vigtigste brikker i puslespillet, da det tit er der den går galt. XNA er rimelig nyt, så det giver ikke ligefrem nogle pæne fejl beskeder.

Hvis du skal give os et screenshot af fejlen, så er dette proceduren:

--------------------------
Hjælp det virker ikke!
--------------------------
Hvis du er en af de uheldige der får en fejl, så er her en guide til hvordan vi kan hjælpe dig!

Tag screenshots af den fejl du får. Hvis det er en normal messagebox, så kan du trykke CTRL+C, for at kopirer alt der står i den, og så sende de direkte.

Hvis du får en fejlrapports vindue, hvor du kan sende fejlrapporter, skal du trykke på det øverste link, og lave et screenshot af hvad der står der. Læg det ind via Share på siden, og post det i dette thread, så hjælper vi dig, og laver en oversigt over typiske fejl, og løsninger.

Hvis du ikke lige ved hvordan man tager et screenshot. Så kan jeg nøges med hvad der står i P4 og P9.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf FleshFear » 19. jan 2007 22:40

hmm... Når jeg starter spillet går min skærm i sort og der kommer en meddelses på den hvor der står at den "arbejder uden for scannings felt, hver venlig at ændr pc setupen".... Hvad gør jeg så....
Nervous ? Better Be.....

Billede
FleshFear
Niveau 4
 
Indlæg: 415


Indlægaf deldy » 19. jan 2007 23:25

Hmm. Hvad for en monitor har du? Spillet kører i 1280x720, og jeg ved ikke om den kan finde ud af at scalere ned.

Det er noget som vi mangler test data på, så vi vil selvfølgelig se om vi kan komme med en opdatering, hvis vi finder en løsning.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf FleshFear » 20. jan 2007 17:39

deldy skrev:Hmm. Hvad for en monitor har du? Spillet kører i 1280x720, og jeg ved ikke om den kan finde ud af at scalere ned.

Det er noget som vi mangler test data på, så vi vil selvfølgelig se om vi kan komme med en opdatering, hvis vi finder en løsning.


hmm det er en tinitron skærme på min comp.... som køre 1024x768
Nervous ? Better Be.....

Billede
FleshFear
Niveau 4
 
Indlæg: 415


Indlægaf Gamemakerman » 20. jan 2007 17:50

FleshFear skrev:
deldy skrev:Hmm. Hvad for en monitor har du? Spillet kører i 1280x720, og jeg ved ikke om den kan finde ud af at scalere ned.

Det er noget som vi mangler test data på, så vi vil selvfølgelig se om vi kan komme med en opdatering, hvis vi finder en løsning.


hmm det er en tinitron skærme på min comp.... som køre 1024x768


Da din skærm ikke kan vise den opløsning spillet kører med, så kan du heller ikke køre det på´din skærm desværre, medmindre den kan scalere ned.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf deldy » 20. jan 2007 19:10

Det beviser det jo så bare at den ikke gør. Når jeg får tid, skriver jeg lige i XNA Forummet, for at se om der findes en løsning på det, selvom at det nok ikke bliver særligt tydeligt, hvis vi scalere ned.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520



Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron