Xboxlife forum

Medlemmers Blogs

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

Medlemmers Blogs

Indlægaf deldy » 15. jan 2007 14:28

Vi opfordre alle KISS XL medlemmer til at oprette en blog på siden, som de så kan bruge som dagbog, og andet vedrørrende projektet. Der kan selvfølgelig stå en masse andet på denne blog, og du bestemmer frit hvad du vil snakke om osv. Men vi bruger bloggen som et værktøj, for at vi via vores aggregator, kan finde ud af når folk har lavet noget på projektet, og hvad de har lavet.

Det er ikke obligatorisk, men det er meget rart, og det gør at vi hurtigere ved hvor hinanden er.

Herunder står en liste over de medlemmer som har en blog. Hvis du ikke står på listen, og gerne vil det, så kan du bare svare på tråden, og så sætter jeg dig ind i listen:

Deldy: http://blogs.xboxlife.dk/deldy
Scurvy Lobster: http://blogs.xboxlife.dk/scurvy
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Scurvy Lobster » 15. jan 2007 15:30

Jep, det er en rigtig god ting med blogs. De skaber både åbenhed og opmærksomhed omkring vores projekter.

Jeg går faktisk og skumler lidt om en PR dag, når vi får Fighting Planes klar til en slags release. Her kan vi alle opdatere bloggen med en saftig nyhed, lækre screens og lidt spændede info om udviklingen. Desuden kan vi pushe en lanceringsnyhed til en af skribenterne her på sitet (jeg regner med godt at kunne nå det). Jeg overvejer yderligere om vi skal spørge en række brugere om de samme dag vil skrive et review til deres blog af Fighting Planes. Det vil give spillet meget stor opmærksomhed.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf deldy » 15. jan 2007 15:33

Ja det kunne være en ide. Vi skal dog ikke over PR're det, da det vil skabe en ping-pong effekt.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf bakkers » 15. jan 2007 17:44

Når spillet engang er færdig, er den eneste metode til at andre kan prøve det indtil videre at man sender dem hele koden og selv kompilerer det over på xboxen?..
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf Scurvy Lobster » 15. jan 2007 17:49

Ja, desværre er det stadig den eneste løsning.

Derfor kan en pc version blive handy i vores indledende "lancering". Jeg synes dog stadig vi skal holde det primære fokus på Xbox 360 versionen. Så snart der kommer en ordentlig share mulighed på boxen bliver det der vi kan slå mest igennem.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf deldy » 15. jan 2007 17:52

Er bange for den share mulighed nok har lange udsigter- Ivertfald så er det ikke noget i skal regne med at se de næste par måneder.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Scurvy Lobster » 15. jan 2007 17:58

Det gør heller ikke nødvendigvis så meget, at share ikke er klar lige med det samme. Det væsentlige er, at vi har et eller flere gode spil klar når det lanceres. Vi skal være med i første bølge, som vil være den der får størst opmærksomhed gennem pressedækning osv.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf bakkers » 15. jan 2007 19:04

De må næsten komme med en eller anden mulighed når den konkurrence de afholder nu her er afsluttet..
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398



Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron