Xboxlife forum

Kommentarer til Fighting Planes

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

Indlægaf bakkers » 19. jan 2007 21:43

og som tidligere skal vi nok lige teste det af på xbox og pc inden noget ligges ud... Bare lige i tilfælde af at jeg har lavet noget rod... :)
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf Scurvy Lobster » 19. jan 2007 23:42

PC udgaven virker i hvert fald perfekt! Nice med det store logo, og at den kun fylder det halve i download nu.

Edit: Xbox 360 versionen virker også perfekt. Jeg kan se at der ikke er sat compression på Xboxlife logoet. Skal vi lade den blive ved det?

Jeg kan i hvert fald godt sige GO for de to rettede filer! :D

Hurtige links: www.tmv.dk/Fighting%20planes.zip og http://www.tmv.dk/spil.zip
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf bakkers » 20. jan 2007 00:03

Ja det er rigtigt at jeg lige i farten ikke fik sat compression på xboxlife logoet.. Jeg har lige smidt en ny version op hvor jeg satte det på.. :)
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf Morten Skou » 20. jan 2007 12:49

Vi er oppe på 126 downloads af spillene. :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf deldy » 20. jan 2007 13:03

Ganske fint. :)

Kan du se hvor mange der har downloadet XBOX versionen?

Men det er da rart at vide at der aligevel er så mange som gider at hente det selvom det kun er til PC.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Morten Skou » 21. jan 2007 02:13

167 downloads, 18 af dem er xbox.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Scurvy Lobster » 21. jan 2007 11:35

Har vi fået erstattet de gamle downloadfiler med de nye versioner med fixet Xboxlife logo?
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf deldy » 21. jan 2007 13:07

Nej ikke endnu. Jeg har det lidt selv somom at det er ganske meget at gå igennem for endnu en version, da det kun er visuelt, og et spørgsmåll om størrelsen.

Men hvis I virkelig gerne vil have det, så kan jeg da godt lave en ny installer til den også, men jeg synes bare det er lidt lidt, at komme med for en ny version - og størstedelen af dem der giver at downloade det, har nok også gjordt det nu, og du får ikke folk til at downloade det igen, for nogle større logoer's skyld :)

Til bakkers: Kan du ikke lave en klasse, som sørger for at vi nemt kan have de 2 introer i næste projekt? Bare en klasse der heder KISSXLIntro eller noget.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf bakkers » 21. jan 2007 13:46

Jeg har lavet det i en klasse der hedder intro, så det eneste man skal tjekke for i sin main klasse er om intro er færdig.. Så den er rimelig let at genbruge.
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf deldy » 21. jan 2007 13:49

Ja, men aligevel. Hvis vi kan lave det med 2 linier kode i main, istedet for 10 eller lign. Det var bare en ide, da vores Game.cs fil, helst skal være så rent som muligt.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf bakkers » 21. jan 2007 14:07

Jeg tror ikke man kan gøre det meget kortere end det jeg har lavet.. Det eneste man skal i main efter man har oprettet Intro referancen er at tjekke i update og draw metoderne om intro er kørende. Hvis den er så returner man bare i de 2 metoder. Men når vi kommer igang med det nye projekt så skal jeg nok lige ligge intro klasse ind og så det der skal være i main metoden så vi er kørende med det.
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf deldy » 21. jan 2007 15:37

Nej nej. Systemet er godt nok. Jeg tror måske jeg lige skal se din kode når vi kommer så langt, da den måde jeg løste det på var at lave 2 intro objekter, og så simpelthen kører nr2 når nr1 færdig.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Scurvy Lobster » 21. jan 2007 23:38

Jeg vil lige droppe en lille fremtids request til Fighting Planes.

Efter at have taget en god del spil med andre nu, så har jeg oplevet at langt de fleste kampe ender uafgjort pga. flysammenstød. Jeg tror de tegnede sig for 80% af alle kills.

Derfor kunne en tilvalgsfunktion, eller ny standardregel i spillet være, at fly ikke kan ramme hinanden. De skal bare passere hinanden uskadte. Det vil give mere duel, og færre uafgjorte runder.

Det er ikke noget vi behøver at smide ind nu, men bare noget jeg føler kunne være en relevant tilføjelse, hvis vi nogensinde skulle få lyst til det.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Revorge » 22. jan 2007 12:00

Min oplevelse er også, at langt de feste af mine fights, ender uafgjort på grund af sammenstød. Det er ofte sådan, at man lige trækker den et sekund ekstra, før man retter op, for lige at få det sidste dødbringende skud ind, men så styrter man i stedet sammen, og begge fly mister et liv.
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Indlægaf bakkers » 22. jan 2007 14:46

Ok, ja det kan godt være vi lige skal overveje det.. Det tager kun 5 min at lave så hvis vi hellere vil det så kan vi let... Det er måske også bedre at der ikke er den mulighed at når man er foran med en så skal man bare flyve ind i den anden til der ikke er flere liv.
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


ForegåendeNæste

Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron