Xboxlife forum

Kommentarer til Fighting Planes

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

Indlægaf deldy » 18. jan 2007 23:56

Gamemakerman: Har du nogensinde hørt om tilføj-fjern programmer?

Scurvy Lobster: Prøv at den nye version. Det skulle være fikset nu.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Scurvy Lobster » 18. jan 2007 23:59

Gamemakerman skrev:Evt en uninstaller, så man (UTÆNKELIGT) kan slette det igen uden at skulle rodde meget rundt :)


Den er i tilføj/fjern programmer. Men et link i spillets menu kunne selvfølgelig være nice.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Gamemakerman » 19. jan 2007 00:00

deldy skrev:Gamemakerman: Har du nogensinde hørt om tilføj-fjern programmer?

Scurvy Lobster: Prøv at den nye version. Det skulle være fikset nu.


Ja, men med lettere, så mener jeg altså en "Uninstall Fighting Planes" genvej.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf deldy » 19. jan 2007 00:00

Fil fejlen er der stadigvæk. Det er fadmer også fordi det MSI pjat er så satans følsomt.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf deldy » 19. jan 2007 00:03

Sådan nu skulle den være der.

Jeg kan desvære ikke lave sådan en genvej, det understøtter visual studios indbyggede installer ikke...
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Scurvy Lobster » 19. jan 2007 00:06

Jeg får stadig den samme besked.

Morten Skou har også lige kørt den seneste setup, og der er vist noget galt med linket til .Net, som skal installeres.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf deldy » 19. jan 2007 00:10

Så prøv nu.

Har rettet linket. Typisk microsoft at de ikke kan finde ud af at linket til dem selv :D

Det som der skete fejl i er XNA Frameworket. Jeg var nød til at lave et boot program til det, da installeren ikke ville tage andet end EXE filer, det var lidt fejlbehæftet, men det virker lokalt nu ivertfald.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Scurvy Lobster » 19. jan 2007 00:15

Virker også for mig nu.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf deldy » 19. jan 2007 00:19

Nu venter vi bare på bakkers. BAKKERS !!! :D

Hvordan ser det ud med at få XBOX life logoet ind?
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf deldy » 19. jan 2007 00:53

Ok. Vi har lavet en version med XBOX life logoet, men vi støtte ind i nogen problemmer, og udgiver det derfor ikke i aften. Bakkers gik vist i seng, så vi venter på ham for at sikre sig at han er tilfreds med resultatet.

Det vi mangler er:
XBOX life logo efter KISS XL (Skal helst ikke være for lang tid mellem dem)
Skal kører i vindue, da der er nogle problemmer med fuldskærm (man kan evt. trykke på en key, der gør fuldskærm)
Alternativ knap til skyd. Nogle har ikke Left eller Right CTRL, så måske kunne Shift også være en skyde knap.

Det var alt herfra. Når du har en færdig fil, så uploade den til spil.zip lige som du har gjordt før, og så laver jeg installer.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Scurvy Lobster » 19. jan 2007 00:57

Jeg bakker op om deldys forslag.

Med introen er det egentlig fint med KISS XL logo først, og Xboxlife efter. Vi skal så vidt muligt undgå at der er sort skærm for længe mellem dem.

Over and out. :)
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf bakkers » 19. jan 2007 08:12

deldy skrev:Nu venter vi bare på bakkers. BAKKERS !!! :D

Hvordan ser det ud med at få XBOX life logoet ind?


Hehe på dette tidspunkt var jeg gået kold.. :)

Har i sat xbox life logoet ind i pc versionen eller skal jeg stadig kigge på det i aften?

Jeg kan godt lave så man over lan bruge left og right shift til at skyde med..

Hvad var det problem med fuldskærm i havde ??

Skulle jeg ændre så det er vores rigtige navne der er på credits siden? Så skal jeg lige have jer til at sende det til mig. :)
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf deldy » 19. jan 2007 09:59

Du skal selv sætte logoet ind. Jeg havde gjordt det, men jeg ændrede ikke særligt meget, og tænkte at du nok hellere måtte gøre det på din måde.

I fuldskærm, var der nogle grå bjælker i bunden af mortens skærm. Vi kan evt. lave det sådan så hvis man trykker F10, så går den i fuldskærm.

Ang. controls, så skal man både kunne skyde med shift og ctrl,så er vi sikre på at vi ikke ender med at lukke dem med bærebar eller andet ude i kulden.

Og ang. credits, så er det ikke så vigtigt for mig, da den måde folk skal få fat på mig, er via mit kaldenavn her på forummet, og så ville mit rigtige navn være lidt intetsigene.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf bakkers » 19. jan 2007 10:09

Ok, fino jeg kigger på tingene og forhåbentlig i aften er både pc og xbox versionen så klar til test.

Det med de grå bjælker er nok fordi vi kører i widescreen opløsning. Jeg lurer lige på det med F10, så skal det så også komme på options siden så man kan se det.. Men ved ikke om jeg efter init af spillet kan ændre på om det er fullscreen eller vindue, men det tester jeg lige.
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf bakkers » 19. jan 2007 15:14

Så har jeg opdateret både pc og xbox versionen med det nye xbox life logo samt pc versionen med shift til skud..
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


ForegåendeNæste

Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron