Xboxlife forum

Kommentarer til Fighting Planes

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

Indlægaf bakkers » 29. dec 2006 19:09

ZenBrain skrev:
bakkers skrev:har installeret det som står under Nødvendige programmer opslaget. Ved ikke helt hvor meget der skal til for at det kører.


OK, dem har jeg også. Hvis du har installeret det hele før 11. december er det kompileret til den forrige release af XNA og så er det derfor jeg ikke kan køre det. Ellers ved jeg ikke umiddelbart hvad der kan være galt, det er en rimelig intetsigende fejlbesked.
Gad ellers godt lige tjekke det ud, har nemlig selv bikset lidt med et fly spil i XNA :)
(har postet lidt screens fra det i en tråd i XNA forummet).


Ok har lige tjekket de billeder ud og det jeg laver ser ikke helt så godt ud, jeg har bare taget grafik fra nettet da jeg ikke selv kan lave det og når et fly eksploderer så sker der ikke andet end at den fjernes og placeres tilbage ved start :)
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf ZenBrain » 29. dec 2006 19:11

Hov - var lidt hurtig til at melde ud at jeg havde alt fra "Nødvendige Programmer" side...
Bruger du Torque X til noget?
ZenBrain
Niveau 4
 
Indlæg: 559


Indlægaf bakkers » 29. dec 2006 19:13

hmm nej jeg tror ikke jeg bruger torgue X... Men kan jeg tjekke det på en eller anden måde?
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf Scurvy Lobster » 29. dec 2006 21:15

Torque X fra Garagegames er ikke nødvendigt for at køre XNA spil. Det er en grafisk editor til at lave XNA spil med. Den er dog endnu kun i beta.

Jeg har prøvet spillet. Det kører fint, men jeg synes ikke styringen er intuitiv. Den kan selvfølgelig kaldes en feature :-)

Jeg synes måske flyene er lidt for hurtige.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf bakkers » 29. dec 2006 22:05

Hejsa

Jeg har lige lagt en ny version op hvor man nu tæller point indtil den første der når 9. Man får minus hvis man selv styrter i jorden eller ind i huset.

Jeg har ændret så de flyver lidt langsomere..

Når du skriver at styringen ikke er intuitiv er det så at de er svære at flyve eller? Kanon med feedback for når man selv sidder og laver det og man tester 100 gange så virker det man laver jo meget smart men det er klart fordi man prøver det så mange gange.
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf Counter Heroes » 29. dec 2006 23:53

Jeg kan ikke spille det der kommer det her frem på min com):

Microsoft har fundet en fejl og vælger at undlade.
)): hvad skal jeg gøre
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf bakkers » 30. dec 2006 00:19

Hmm jeg tror du mangler at installere noget..

Har du tjekket http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=10551 Der står hvad man skal downloade for at udvikle til XNA og nogle af tingene skal du nok have installeret for at kunne spille spillene.
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf bakkers » 30. dec 2006 00:21

hmm jeg kunne lige se på det link jeg pastede at det kun er til hvis man vil udvikle. Men prøv evt at se i nogle af de andre tråde på denne side for jeg brugte dem da jeg skulle have det her til at virke..
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf ZenBrain » 30. dec 2006 00:23

bakkers: Gider du prøve at skrive versionen af dit XNA GSE? Kan ses ved at vælge "About Visual Studio" fra "Help" menuen i Visual Studio Express.
ZenBrain
Niveau 4
 
Indlæg: 559


Indlægaf Scurvy Lobster » 30. dec 2006 10:11

Udviklere til XNA kan læse her: http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=15654

Folk der vil teste XNA spil kan installere dette: http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en

Hvis der stadig mangler noget, så prøv at opdatere jeres DirectX: http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en
(december 2006 versionen af DirectX)
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Counter Heroes » 30. dec 2006 10:29

Den kommer stadig frem med at figthing plane har fundet en fejl og derfor lukker..

Man kan så vælge mellem de her to:

Undlad at sende.
Send fejlrapport.

Hvad skal jeg gøre??):
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf deldy » 30. dec 2006 10:42

Den fejlbesked du får betyder nok at du mangler .net framework 2.0, eller at du ikke bruger xp sp2 eller sådan noget. Der er 2 links i det vindue der, tryk på den og send de første par linier til forumet så kan vi nok finde ud af det. Når jeg kommer hjem igen starter jeg en ny tråd hvor vi laver en fuld guide til hvordan dette skal virke og normale problemstillinger.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Counter Heroes » 30. dec 2006 10:58

Okay tak men man kan ikke kopiere det..):
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf deldy » 30. dec 2006 11:22

Kan du evt. Tage du screenshot og lægge det her ind via share?
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Scurvy Lobster » 30. dec 2006 15:02

Jeg har lige spillet den seneste version af Fighting Plane. Det virker efterhånden fint.

Måske der skulle til at optimeres til 720p og Xbox 360 controller? Vi er allerede et par stykker som er medlem af Developers Club, og kan teste det på konsollen.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


ForegåendeNæste

Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron