Xboxlife forum

KISSXL: Project 2 - Screenshots

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

KISSXL: Project 2 - Screenshots

Indlægaf deldy » 12. dec 2006 00:39

Så er her en screenshot fra projekt 2 i et meget tidligt stadie.

Spillet virker både til XBOX360 og PC, med den samme kodebase. Support for Gamepad og Mus (Kun gamepad på XBOX, og valg mellem gamepad og mus ved at ændre en konstant i koden (Compliler konstant))

Billede

De cirkler du ser, er bare nogle test fjender som jeg har sat ind, for at test om det nu også virker.

Collition detection er stadig meget dum (Bouching Box, ud fra texture dimentioner), men det kan jo fikses senere.

Spillet ser lige sådan ud på XBOX, i samme opløsning osv.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Scurvy Lobster » 12. dec 2006 01:36

Killer yeah! :-)

Kunne det være en idé at gøre hele skærmbilledet til stjernehimmel? Når nu målplatformen er Xbox 360, så kan man der vel fokuseres på at optimere til dens præferencer (etc. 720p i 16:9). Jeg tror alligevel langt hovedparten af brugerne har skærme hvor dette er optimalt.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf deldy » 12. dec 2006 07:38

Jaja. Den er sat til 16:9. Grunden til at jeg har gjordt dette, er primært at jeg tænkte at de 2 grå områder skulle vise liv og sådan noget, men det kan vi jo selvfølgelig bare lave om.

Hvis man har 4:4, så kommer der sorte bjælker, som vi kender så godt :-p

Jeg er også bange for at hvis vi bruger hele skærmen, så vil det blive alt for meget område at dække.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Scurvy Lobster » 12. dec 2006 10:35

Ok, det kan jeg godt se.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056



Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron