Xboxlife forum

KISS XL: Test zOne

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

Indlægaf Counter Heroes » 21. nov 2006 16:20

Scurvy Lobster skrev:TheisMJ: Du kan prøve at installere Milkshape fra http://chumbalum.swissquake.ch/index.html. Det understøtter i hvert fald et hav af formater. Ellers kan det være Blender kan klare det.

Ser godt ud!


Tak for siden jeg har fundet ud af hvordan man laver det nu efter lang tid :D
Men hvordan sætter man en mand ind f.eks.?
Og hvordan starter man spillet så man kan spille det?
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf deldy » 21. nov 2006 16:22

For at starte spillet skal du downloade det link der står uden for Exe, og så starte KissXL.TicTacToe.exe

Husk at hente den seneste version (Find det sidste Exe link der er sat ind, den er hvist nederst på side 2)
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf deldy » 21. nov 2006 16:24

GuffeDK:
Det virker da fint i mit Vista. Har du huske at installere alt det der står i post 1 i denne thread?
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf GuffeDK » 21. nov 2006 16:36

deldy skrev:GuffeDK:
Det virker da fint i mit Vista. Har du huske at installere alt det der står i post 1 i denne thread?

XNA Framework: Eksternt link
.NET Framework 2.0 http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en

Det der ville den ikke instalere da det allerede var der sagde den og
Optional Components til DirectX dette skal jeg vil ikke ha da vista køre DirectX 10
GuffeDK
 
Indlæg: 900


Indlægaf deldy » 21. nov 2006 17:55

Det tror jeg nu du skal! :P

Prøv at hente dem. You never know, da DirectX og Optional Components ikke er det samme.

De fleste der har haft problemmer med at kører spillet, har været fordi de troede at de ikke skulle have Optional Components - så prøv du bare det :D

Og hvis det stadig ikke virker, så stik mig lige den fejl meddelse som den kommer med, da den nok kan hjælpe mig med at finde ud af hvad problemmet er.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf GuffeDK » 21. nov 2006 18:11

deldy skrev:Det tror jeg nu du skal! :P

Prøv at hente dem. You never know, da DirectX og Optional Components ikke er det samme.

De fleste der har haft problemmer med at kører spillet, har været fordi de troede at de ikke skulle have Optional Components - så prøv du bare det :D

Og hvis det stadig ikke virker, så stik mig lige den fejl meddelse som den kommer med, da den nok kan hjælpe mig med at finde ud af hvad problemmet er.

Okay det vil jeg lige prøve så :D
GuffeDK
 
Indlæg: 900


Indlægaf GuffeDK » 21. nov 2006 18:17

Det virkede :D Glæder mig til at se den færdig 360 version :D
GuffeDK
 
Indlæg: 900


Indlægaf Counter Heroes » 21. nov 2006 19:32

GuffeDK skrev:Det virkede :D Glæder mig til at se den færdig 360 version :D



Kommer den på xbox live arcade eller hvad?
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf deldy » 21. nov 2006 19:44

Der kommer en seperat version af Arcade til XNA spil - og hvis det bliver gratis at lægge sine spil op, så ja så kommer det nok op. Hvis det ikke bliver gratis, så kommer det lidt an på hvad det koster.

Men der er ikke rigtigt frigivet noget information om det endnu. Men målet er at det kommer til at kører på XBOX360, men om det kun bliver lokalt via XNA Game Studio, kommer an på så meget.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Foregående

Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron