Xboxlife forum

KISS XL: Jeg vil være med!

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

KISS XL: Jeg vil være med!

Indlægaf deldy » 5. nov 2006 23:10

Så du vil være med, hva?

Lyder rigtigt godt. Jeg regner med at du er kommet her fordi du vil have en sjov, og lærerig oplevelse ved at udvikle. Hvis du er ude på at tjene kassen, er projektet her nok ikke lige stedet.

Der er ikke nogen grænser for hvad du kan, og hvad du vil bidrage med. Det eneste du skal gøre er at svare på denne thread, og skrive om at du gerne vil være med, og lige kort om hvad du kan, og hvad du vil, så skal vi nok svare tilbage. Betragt ikke dette som en optagelses prøve, da så mange som muligt gerne må komme med, så regn med at du er optaget i det sekund du poster.
Senest rettet af deldy 15. jan 2007 14:28, rettet i alt 1 gang.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Gamemakerman » 5. nov 2006 23:13

Jeg vil meget gerne lære at bruge C# og kan selv bidrage ved at lave 3d bane design, texturer og video redigering til evt intro logo.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf deldy » 5. nov 2006 23:16

Du er så velkommen. Der går nok lang tid før det bliver til 3D baner, men texture og video redigering vil vi helt klart få brug for. Velkommen om bord, og jeg kan henvise til min første video tutorial om XNA på dette forum. Den første gennemgår nemlig lynhurtigt hvordan man bruger C#.

Vil du ikke skrive om dig selv, og sådan i tråden: KISS XL: Holdets personer, så vil det bare være NiCE :P
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Voyager4DK » 5. nov 2006 23:53

Jeg er også med, hvis jeg finder tiden og der ligger opgaver/udfordringer der fanger min interesse.
Voyager4DK
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Indlægaf Ketahy » 6. nov 2006 11:23

Tjah jeg er helt sikkert med. :)

Umiddelbart har jeg ikke den store erfaring for hverken grafisk eller programmering, men har selv lært de mest basale ting om begge.

Går selvfølgelig ud fra, at jeg kun har tænkt mig at lave en af tingene og pt. hælder jeg mest til, at lære noget C#/XNA.
Ketahy
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Indlægaf deldy » 6. nov 2006 12:21

Hej Ketahy, vi har prøvet de sidste par dage og set hvad det tog at gøre folk til programmøre. Det har resulteret i at det var meget svært at gøre inden for den valgte tid. Det kan hurtigt blive til et rent kursus i programmering, hvis vi ikke sætter nogle standarder. Derfor har jeg valgt at sige at du skal kunne programmere for at være med til programmeringsdelen. Du behøver ikke kunne C# eller XNA. Men du skal være rimelig god til et andet objekt orienteret programmeringssprog. Du er selvfølgelig velkommen til at prøve aligevel, men for at vi overhovedt kommer igang, så er vi nød til at sige at det er noget vi ikke bruger så lang tid på.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Scurvy Lobster » 6. nov 2006 14:15

Hej! Jeg er også med.

Jeg er 25 år og bachelor i multimedier på Aalborg Universitet og er nu i gang med kandidatoverbygningen. Herunder er jeg også i gang med computerspilsuddannelsen, der blev oprettet for nogle år siden.

Jeg har lavet enkelte mindre spilprojekter i de sidste par år, både 2D og 3D. Jeg er bedst i 3D, men dog stadig ved at lære, og her er det mest ilevel design. Har bl.a. genopbygget en hel vikingelandsby i 3D. Derudover er jeg også hooked på projektledelse, og hvis vi får et projektstyringsværktøj sat op, er jeg gerne med på at arbejde med dette.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Morten Jørgensen » 2. jan 2007 01:22

Jeg vil da også gerne være med :)

Har arbejdet i Maya i ca 2 år.. var med fra Vers 6 og til 8 som er ude pt..

Er dog hoppet til 3dsmax fornylig.. så er ny i det program dog ikke til 3D alment...

Er 18 år og hedder Morten B. Jørgensen
Hjemmeside: Www.Mjdigital.dk <-- den er dog under opbygning men man kan da se 1 af mine billeder...

Håber i overvejer mig.. :D
Morten Jørgensen
 
Indlæg: 32


Indlægaf deldy » 2. jan 2007 11:28

Ser rigtigt godt ud. Velkomen på holdet :-) vi skal lige finde ud af at få en af dine modeller ind i XNA. Vil du ikke tilføje mig til msn? Min email står i min profil
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Counter Heroes » 2. jan 2007 11:53

Jeg vil også gerne være med hvis jeg kan downloade det program..
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf deldy » 2. jan 2007 12:01

Hehe. Counter vi skal lige have set på det. Hvad er dit problem nu? Har du fået installeret direkt x web install?
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Fille » 2. jan 2007 16:00

Ja jeg vil da også gerne være med..

Har programmeret en smule før. Inden for spil har jeg lavet små spil som Snake og Yatzy i JavaScript, som er det eneste jeg har programmeret i. Har dog set en del tutorials om C# og XNA, så jeg vil mene at jeg hurtigt kan komme ind i tankegangen omkring XNA. Derudover har jeg arbejdet med Photoshop og Blender, hvilket vil sige at jeg også kan lave 2d og 3d grafik. Jeg ved ikke om i kender Blender, da de fleste jo nok bruger 3dsmax, men jeg kan godt lide det, og det kan eksportere til .x formatet, så der skulle ikke være noget problem der.
Fille
Niveau 4
 
Indlæg: 318


Indlægaf Scurvy Lobster » 2. jan 2007 17:01

Max og Maya grafikere: læs denne tråd: http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=15921
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Morten Jørgensen » 2. jan 2007 18:09

deldy skrev:Ser rigtigt godt ud. Velkomen på holdet :-) vi skal lige finde ud af at få en af dine modeller ind i XNA. Vil du ikke tilføje mig til msn? Min email står i min profil


Sådan du er addet... :)
Morten Jørgensen
 
Indlæg: 32


Indlægaf Counter Heroes » 2. jan 2007 19:53

deldy skrev:Hehe. Counter vi skal lige have set på det. Hvad er dit problem nu? Har du fået installeret direkt x web install?



Jeg har fået installerert framework 2,0 og direkt x og jeg har opdateret alle de der microsoft opdateringer.
Hvad mangler jeg så?
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Næste

Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron