Xboxlife forum

KISS XL: Jeg vil være med!

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

Indlægaf deldy » 3. jan 2007 20:32

Forstår du ikke alt i guiden? Vil du så ikke lige skrive hvad du ikke forstår, for så har jeg nok bare forklaret det dårligt.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Counter Heroes » 3. jan 2007 21:07

Prøver den igen i går og så fortæller jeg dig lige hvad jeg ikke forstår..
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Dr. Cropes » 1. jun 2007 19:20

Jeg kunne godt tænke mig at være med. Jeg har godt nok ingen ærfaringer med XNA endnu, men jeg har leget lidt med 3DS MAX 9. Jeg kan godt lige at modellere og Level designe.

/Dr. Cropes
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Scurvy Lobster » 5. jun 2007 19:50

Hej Dr.

Vi har desværre ikke gang i noget pt. med XNA. Jeg tror nok vi godt kunne tænke os et nyt projekt, men det har været knapt med tiden igennem længere tid. Jeg er dog selv lige kommet ind i en mere stille periode.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Sazs » 27. sep 2007 14:29

Kunne egentlig godt tænke mig at være med i banden ;)

Jeg laver 3d (3dsmax) og 2d (photoshop), også en smule after effects.

Lige for tiden er jeg igang med at lave et solsystem i 3d, og er næsten færdig, så fik lige en ide til et spil :)

Det spillet går ud på er at man skal have set/opdaget alle planeter og måner i solsystem, og så er der tid på. Man kommer til at styrer et rumskib. På ens skærm vil der være en radar hvor man hele tiden kan orientere sig om hvilken retning solen er, for ellers vil man på ingen tid kunne farer vildt. På skærmen skal der også være et rektangel hvor man kan se hvilke planeter og måner man har/ikke har set. Kameraet skal helst være i third person så man får et bedre overblik over sit rumskib.

Jeg kan godt stå for 3d'en, nu har jeg indtil videre 13 måner, 8 planeter, 1 dværgplanet (pluto) og vores sol.

Hvis nogle tror at dette projekt kan blive til noget, og hvis nogle vil være med så sig endelig til :)
Sazs
Niveau 4
 
Indlæg: 658


Foregående

Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster