Xboxlife forum

KISS XL: Holdets personer

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

KISS XL: Holdets personer

Indlægaf deldy » 5. nov 2006 23:05

Skriv lidt om dig selv, hvad du kan, og hvorfor du gerne vil være med. Dette bruger vi til at vide præsis hvem der er med, hvad de kan, hvad de gerne vil ku', og osv.

VIGTIGT: Hvis du gerne vil være med, og du ikke er optaget, så skriv i KISSXL: Jeg vil være med! - Denne thread er til folk der er accepteret som hold medlemmer.
Senest rettet af deldy 10. nov 2006 09:25, rettet i alt 1 gang.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Voyager4DK » 5. nov 2006 23:50

Alder: 29
Område: Programmering.
Erfaring: 6 års programmeringserfaring i primært Java, men også ASP, Perl og C++ samt SQL, HTML, javaScript osv. Spiludviklingserfaring kun et lille testspil i javaScript og et lille E-learningsspil i Flash/Asp, hvor jeg lavede Asp delen. Har rodet en smule med 3D Studio Max for mange år siden, og har da også prøvet at bruge Photo shop, Paint Shop Pro mm.
XNA viden: Installerede det for første gang i går, og har siden kørt nogle tutorials igennem. Er nået til nr. 5, men er kørt en smule videre selv - så jeg har nu fået lavet 3 bolde, med hver deres farve der hopper rundt på skærmen. Jeg har samlet dem i et array, så jeg kan tilføje nye bolde, uden at skulle ind og rette mere end et sted. Fik forresten gjort baggrunden gennemsigtig, så bolden ser rimelig pæn ud.
Voyager4DK
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Indlægaf TheisMJ » 6. nov 2006 10:54

Hej - Spændende projekt!
Jeg er reklamegrafiker og roder i min fritid med spilprototyper i flash + tegning/farvelægning og 3d.

Arbejder i Indesign (layoutprogram), Photoshop, Flash, og Maya.

Er interesseret i at hjælpe med følgende:
HUD/UI design, textures, concept art, 2D/3D illustration + animation.

Har taget en møjgreb og smidt et par billeder + et kort klip ind på min server, bla. noget fra en konkurrence.

www.theisjacobsen.dk

Det kunne være spændende hvis der var noget jeg kunne bidrage med her - bare det at få muligheden for at lave noget grafik eller animation man senere kan sidde og nyde på sin xbox er for spændende til ikke at reagere..

Håber at få noget at rive i :)
TheisMJ
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Scurvy Lobster » 7. nov 2006 17:13

Alder: 25
By: Aalborg
Uddannelse: I gang med 7. semester Multimedier på Aalborg Universitet. Herunder er jeg også i gang med computerspilsuddannelsen, der blev oprettet for nogle år siden. Jeg kan ikke kode, bare for at få det på det rene. Spildesign og projektledelse er mit område. Desuden er jeg fra AAU vant til projektarbejdsformen i grupper.
Erfaring:Jeg har lavet enkelte mindre spilprojekter i de sidste par år, både 2D og 3D. Jeg er bedst i 3D, men dog stadig ved at lære, og her er det mest i level design. Har bl.a. genopbygget en hel vikingelandsby i 3D. Derudover er jeg også hooked på projektledelse, og hvis vi får et projektstyringsværktøj sat op, er jeg gerne med på at arbejde med dette.

Ser dette projekt som en mulighed for at lære at arbejde med virtuelle teams, hvilket jeg ikke er vant til.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Butcher » 7. nov 2006 17:35

Alder: 31
By: Tønder
Uddannelse: Har spillet rundt regnet èn milliard spil.. :) Lige fra C64`eren i starten af 80`erne, videre til Amiga.....Gik så over til at bruge 4 gange årsløn på diverse grillbarer, for at spille arkadespil.....Købte så en PC, og brugte igen en hulens masse penge på at spille for til sidst at købe en xbox, og nu en Xbox360 for at holde det ved lige :D
Erfaring: Spidskompetencen ligger nok PT ved Xbox360... 8)

SÅ SKRIV MIG OP SOM BETATESTER.....PLEASE!!!!! :wink: :wink:
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf Mike JezZ » 10. nov 2006 01:42

Alder 20
Område Grafik, musik
Uddannelse Selvlært
Erfaring Har i mange år leget med grafik, lært det selv via. at lege med det (for meget fritid) og læse tutorials.

Mht. laver jeg selv melodier(beats), og indspiller (dansk rap). Jeg er meget fleksibel hvad angår genre.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Indlægaf Morten Jørgensen » 2. jan 2007 12:07

Navn: Morten B. Jørgensen

Alder:
18 snart 19 (10-01-2007)

Område: 3D

Erfaring: Har lavet stortset alt eller prøvet på det... :)

XNA viden: Intet men kender Torque Game Engine 1.5 da jeg er siddet i de mørketider og leget med den....
Morten Jørgensen
 
Indlæg: 32



Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron